התערב שמוריניו יפוטר: סאנצ'ס דורש מרוחו 20 אלף ליש"ט

אלכסיס סאנצ'ס עם מרכוס רוחו
אלכסיס סאנצ'ס עם מרכוס רוחו | Gettyimages

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, שעדיין לא חזר לכושר משחק, הימר עם חבריו לקבוצה על המאמן שפוטר השבוע. המחליף גונאר סולישאר העביר אימון ראשון: "כל השחקנים יקבלו את הצ'אנס שלהם". וגם: מי קיבל שוקולד מהמאמן החדש

(גודל טקסט)
סיפורי מנצ'סטר יונייטד לא פוסקים. הקבוצה תתארח מחר (שבת 19:30, שידור ישיר בספורט1) בקרדיף, ללא רומלו לוקאקו הפצוע שייעדר כשבועיים, אבל הסיפור החם של היום הוא דיווח לפיו אלכסיס סאנצ'ס התערב עם קבוצת שחקנים ביונייטד שז'וזה מוריניו יפוטר. כעת הוא דורש ממרכוס רוחו, שהתערב איתו אישית, סכום של 20 אלף ליש"ט.


לפי הדיווחים, סאנצ'ס שלח ווטסאפ לחבריו ואמר: "אמרתי לכם. כל מה שהיה צריך זה סבלנות. עכשיו שרוחו יביא לי את הכסף". סאנצ'ס, המחלים מפציעה ושוהה בצ'ילה, אמר שפיטורי מוריניו הם מתנה ליום ההולדת ה-30 שלו. הוא הצטרף וירטואלית לחברים שלו שחגגו את פיטורי מוריניו, ביניהם פול פוגבה. בקרב אוהדי יונייטד אין אהבה גדולה לסאנצ'ס, שלדעתם היה פלופ ענק, אבל סולשיאר מקווה שיחזור עדיין לשחק כשהוא בתפקיד והוא ייתן לו צ'אנס מחודש. יש לציין שהצ'ילאני מיהר להכחיש את ההאשמות נגדו.


אולה גונאר סולישאר קיים אתמול את האימון הראשון שלו במשך 75 דקות באווירה של צחוקים ודאחקות בין השחקנים. אווירת הנכאים שהיתה בקבוצה נעלמה לחלוטין. המנג'ר הזמני הודיע לפוגבה שהוא חוזר להרכב, אבל אמר עוד: "בגלל לוח המשחקים הצפוף בחג המולד, כל השחקנים יקבלו את הצ'אנס שלהם". עם הגיעו לקבוצה הוא הביא שוקולד ענק לקאת' פיפס, אחת העובדות הוותיקות במתקן האימונים קרינגטון, שהיתה במועדון כשהוא הגיע אליו כשחקן ב-1996. אשלי יאנג אמר: "המנג'ר הגיע לאימון מחייך. זה כבר שינוי. אני חושב שאף פעם לא יצא לי לראות את סולשיאר לא מחייך כשהיה מגיע לביקורים. הוא מאלה שמכיר את המועדון בפנים ובחוץ והוא אגדה שזכה בכמה תארים כאן".


סאנצ'ס ורוחו. התערבו על עשרות אלפי ליש
סאנצ'ס ורוחו. התערבו על עשרות אלפי ליש"ט (Gettyimages)


סולשיאר התראיין אתמול לערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד והשתתף בחגיגת חג המולד של מועדון הקריקט של הקבוצה. מוריניו, למשל, לא הגיע בשנה שעברה לאירוע ואילו הנורבגי נשא בו נאום. סולשיאר אמר בין היתר: "הגעתי לחצי שנה ואני רוצה שהיא תהיה כמה שיותר כיפית. היה לי את המורה הכי טוב בעולם, סר אלכס פרגוסון. אני יודע שהמועדון מחפש מנג'ר חדש, אבל אני אהיה אני בחודשים הקרובים. אני מתכוון לתת גם הזדמנות לצעירים. זה מדהים עד כמה המועדון הזה גדל מאז שהתחלתי לשחק בו ב-1996. עבורי זה המועדון הכי גדול בעולם עם האוהדים הכי טובים בעולם".


בתוך כך פרסם "דיילי מייל" כי למרות שז'וזה מוריניו סירב להגיב על פיטוריו, למעט כמה מילים שפורסמו אתמול (גם בספורט1), הוא אמר למקורביו כי הוא כועס על הנהלת יונייטד שנכנעה למעשה ללחץ של שחקניה הוותיקים שהפכו לפרשנים והם דחפו אותו החוצה בביקורת שלהם נגדו". העיתון "דיילי סטאר" פרסם היום כי מוריניו פוטר בשל מידע שקיבלה הנהלת יונייטד לפיו השחקנים מתכוננים למרד נגדו. שחקנים אחרים איימו שיעזבו בינואר וכולם איבדו את האמון שבשיטות האימון שלו ובטקטיקות של "המיוחד".


Ole Gunnar Solskjaer est arrivé à Carrington (AON Training Complex) pour son premier jour à la tête de Manchester United.

Kath Phipps, réceptionniste du club depuis 50 ans, a reçu de la part du nouveau manager, une tablette de chocolat norvégien.

Class is permanent ! #MUFCpic.twitter.com/m3D10Xahe4

— Manchester United FR (@MUFR_) 20 בדצמבר 2018


סולשיאר מתכוון לעשות מספר שינויים בקבוצה כשבין היתר הוא רוצה להחזיר את הארוחות המשותפות של השחקנים בקרינגטון (הקרוי היום AON), דבר שהיה מקובל בעידן של לואיס ואן חאל ובוטל על ידי מוריניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי