ארסנל רוצה להשאיל את מסוט אוזיל, אינטר בין המתעניינות

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

הגרמני לא היה בסגל בהפסד 2:0 לטוטנהאם ואינו נמצא בתוכניות של המאמן אונאי אמרי. אצל התותחנים רוצים שההשאלה תלווה באופציה למכירה, גם פנרבחצ'ה היתה בתמונה אך כנראה לא תוכל לאפשר את החתמתו

(גודל טקסט)

מנג'ר ארסנל אונאי אמרי אותת באופן ברור בשבועות האחרונים כי הוא לא רוצה יותר את מסוט אוזיל, אחד הכוכבים הגדולים של התותחנים, בקבוצה, זאת למרות שאוזיל האריך את חוזהו במועדון עד 2021 רק השנה. ב"טיימס" הלונדוני פורסם כי אוזיל עשוי להיות מושאל בינואר הקרוב. ההנהלה שוקלת את השאלתו, למרות שהוא מרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע אחרי שלא הצליח לזכות באמונו של המנג'ר הספרדי. אינטר נמצאת בין הקבוצות המעוניינות, אבל בארסנל רוצים שההשאלה תלווה באופציה לרכישה.

אמרי השאיר את אוזיל מחוץ לסגל למרות שהיה כשיר לחלוטין למשחק נגד טוטנהאם בגביע הליגה, שהסתיים בהפסד 2:0, ולאחר מכן טען שהדברים נעשו מסיבה טקטית. הוא גם סירב לומר שאוזיל בתוכניות העתיד שלו בקבוצה ורק טען שהוא שחקן חשוב. אוזיל פתח רק ב-11 מ-26 ממשחקיה של ארסנל העונה והתקשה להשתלב במערך הטקטי החדש של הקבוצה. לפי הדלפות מארסנל, המאמן ואוזיל רבו מספר פעמים במהלך אימונים כאשר הספרדי האשים את אוזיל שהוא לא עובד מספיק קשה עבור הקבוצה באימונים ועל המגרש.

התותחנים היו רוצים למכור את אוזיל כדי לגייס כסף לרכש נוסף בינואר, אבל חוששים שבגלל השכר הגבוה שלו אף קבוצה לא תרצה אותו ולכן מוכנים לשמוע הצעות להשאלתו. בינואר 2018 האריכה ארסנל את חוזהו ב-3.5 שנים, אחרי שנציגיו של השחקן לחצו את המועדון שאיבד גם את אלכסיס סאנצ'ס ובאמירויות לא רצו להצטייר ככאלה שמשחררים את כל הכוכבים שלהם. כעת המאמן הספרדי לא מעוניין בו. פנרבחצ'ה רצתה את אוזיל בינואר האחרון, אבל המועדון הטורקי סובל כרגע ממשבר כלכלי ולא יוכל להחתימו. ייתכן שארסנל תצטרך לשלם חלק מהשכר של אוזיל אם יושאל לקבוצה אחרת.

אוזיל. לפי הדלפות, רב עם המאמן יותר מפעם אחת (Gettyimages)
אוזיל. לפי הדלפות, רב עם המאמן יותר מפעם אחת (Gettyimages)

אם אוזיל לא ישוחרר מחוזהו עד 2021 במועדון הוא ירוויח סכום מטורף של 41 מיליון ליש"ט. החישוב הוא שהוא ירוויח 18.2 מיליון ליש"ט לשנה. מאז 11 בנובמבר, בתיקו 1:1 נגד וולבס, סאנצ'ס שיחק רק 103 דקות בכל המסגרות ועדיין הרוויח 1.95 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי