פפ: "סיטי תילחם על האליפות עד לשנייה האחרונה"

שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים
שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים | Gettyimages

מנג'ר הסיטי, שלא הפסיד עד אתמול מעולם בבית לקבוצה מתחת לשש הגדולות: "כשאתה מנצח, אומרים שאתה גאון. כשאתה מפסיד - הרבה פחות. לא יודע מה היה קורה אם אגוארו ודה בריינה היו פותחים"

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
קריסטל פאלאס אותתה אתמול שמנצ'סטר סיטי היא קבוצה שבירה, שאפשר לנצח אותה גם בבית. פאלאס הדהימה את סיטי ב"איתיחד" עם 2:3 נפלא. פפ גווארדיולה ספג הפסד ראשון העונה בבית בליגה, סיטי כבר הפסידה העונה בבית 2:1 לליון בליגת האלופות פאלאס ניצחה לראשונה מזה 28 שנה את סיטי במנצ'סטר, בפעם האחרונה שזה קרה אחד הכובשים במיין רואד לפאלאס היה איאן רייט. פאלאס ניצחה גם לראשונה מאז 1990 בעיר מנצ'סטר בכלל. פפ מעולם לא הפסיד בבית בפרמיירליג לקבוצה מתחת לשש הגדולות. 


"מייל און סאנדיי" כתב כי אולי בפעם הראשונה פפ גווארדיולה נראה כמו מהמר שבחר בקזינו בז'יטונים לא נכונים. "אנחנו רגילים לפזר שבחים לפפ, אבל הפעם הוא הימר לא נכון. הוא החליט לשחק עם ג'ון סטונס כקשר במקום פרננדיניו הפצוע, והבין בדקה ה-50 שזו טעות. ההחלטה לפתוח על הספסל עם סרחיו אגוורו וקווין דה בריינה נראתה אומללה, כשפאלאס הובילה במחצית והשניים נראו עגמומיים על הספסל. ההחלטה לשחק עם אילקי גונדואן כקשר קידמי נראתה גאונית כשהוא קבע 0:1, אבל אז פאלאס פירקה את סיטי וזה נראה פחות גאוני".

במקביל, כאילו כדי להוסיף על הערב העגום של אוהדי הסיטי, היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד פתחה את עידן סולשיאר כמאמן זמני עם התפוצצות 1:5 על קרדיף


בחזרה לסיטי: "מייל און סאנדיי"  ציין כי כעת "הקרב בין סיטי לליברפול ב-3 בינואר יהיה אפילו יותר משמעותי". גווארדיולה לא היה במצב רוח טוב במיוחד  מן הסתם אחרי ההפסד: "כשאתה מנצח, אומרים שאתה גאון. כשאתה מפסיד – הרבה פחות. אז שואלים איך זה שאלה ואלה לא פתחו (אגווארו ודה בריינה). לא יודע מה היה קורה אם הם היו פותחים. פאלאס כבשה מההזדמנות הראשונה שלה במשחק ואז ספגנו גם שער מדהים מרגלי אנדרוס טאונסנד. דברים כאלה קורים ואז אתה אומר 'וואו'. בעבר כבר שיחקנו נגד קבוצות כאלה שמגינות עמוק והצלחנו".


קייל ווקר הואשם בהפסד גם על ידי גווארדיולה, שאמר: "לא יכול להיות שנקבל פנדל כמו שקיבלנו. זה היה בדיוק כשהחלטתי לשחק עם שני חלוצים ואז אנחנו סופגים כזה פנדל ושער שלישי. זה הכדורגל, אתה סופג שלושה שערים משלושה מצבים, אבל נילחם על האליפות עד לשנייה האחרונה. יש עוד הרבה משחקים לסיום". יחד עם זאת פפ ניסה לרומם את רוחו של ווקר המיואש ואמר: "אלה היו טעויות של כולם ולא רק שלו".


רוי הודג'סון, מנג'ר פאלאס, היה אתמול יקיר העיר ליברפול, שקבוצתה פתחה פער אמיתי של ארבע נקודות בפסגה על סיטי. המנג'ר, שפוטר מליברפול בעבר, עזר לה מאוד אתמול ואמר: "זה אחד מהימים שאתה זוכה במה שקורים בוננזה. נסענו למנצ'סטר לתת הופעה טובה, אבל ידענו שהמשימה קשה ביותר ולסיטי קבוצה חזקה וספסל חזק. אין להם כמעט חולשות, אבל למזלנו השערים נפלנו בצד שלנו".


טאונסנד, ששיחק בעבר בטוטנהאם, הודה: "זה השער הכי גדול שכבשתי בקריירה נגד הקבוצה הכי טובה ששיחקתי מולה. מרגע שהכדור עזב את הרגל שלי הרגשתי שזה יכול להיות בפנים". טאונסנד הבקיע רק 8 שערים ב-90 משחקים בפאלאס ורק 3 ב-50 משחקים בטוטנהאם. 10 מ-17 שעריו של טאונסנד בפרמיירליג הובקעו מחוץ לרחבה.


Andros Townsend:

"It's definitely the best goal of my career against the best side I've ever played." pic.twitter.com/RcIlEudfZU

— City Watch (@City_Watch) 22 בדצמבר 2018


10 – 10 of Andros Townsend's 17 Premier League goals have been scored from outside the box. Spectacular. #MCICRYpic.twitter.com/zEhPEJz16Z

— OptaJoe (@OptaJoe) 22 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי