"דאבור הוא פירמינו 2.0, יש לו יכולת סיום אפילו טובה יותר"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

באנגליה כבר עוסקים במעבר של החלוץ הישראלי לפרמיירליג: "בליברפול הוא יהיה מחליף, עדיף לו לבחור דווקא באברטון. הוא עשוי להיות החלק האחרון בפאזל שבנה המנג'ר מרקו סילבה"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
השמועות כאילו מונאס דאבור יעבור לליברפול בחודש ינואר עוררו גלים לא רק בליברפול ובעולם הערבי, אלא גם השכנים הקרובים ביותר למייטי רדס היריבה העירונית אברטון התעוררו. העיתונאי האנגלי, בן גודווין, שכותב בין היתר באתר הידוע "פאן קאסט" ויש לו למעלה ממיליון וחצי עוקבים בטוויטר פרסם מאמר ארוך למה אברטון חייבת להתעורר ולחטוף את דאבור.


בין היתר כתב: "אברטון משוועת לחלוץ מריח שערים כמו דאבור. אם ליברפול אכן רוצה אותו ושלחה מספר פעמים סקאוט לבדוק אותו ודאבור רוצה לעבור לפרמיירליג הרי שהוא יעשה נכון אם יעבור לגודיסון פארק ולא לאנפילד כי בליברפול הוא יהיה חלוץ על הספסל ואברטון חייבת לעשות הכל להחתים אותו בגלל שהוא אחד חלוצים היעילים באירופה. הוא עשוי להיות החלק האחרון בפאזל שבנה המנג'ר מרקו סילבה". 




דאבור עשוי להיות החלק האחרון בפאזל של מרקו סילבה (Gettyimages)


גודווין כתב עוד: "דאבור עדיין צריך להוכיח את עצמו בליגה גדולה באירופה, אבל קצב ההבקעות שלו מדבר בעד עצמו. בגראסהופרס כבש שער בכל שני משחקים והמשיך את הקצב הזה בזלצבורג שם כבש בעונה שעברה 22 שערים ובישל חמישה. הוא הולך ומשתפר והעונה הוא ישיג מספרים עוד יותר מרשימים כאשר כבר כעת יש לו 20 שערים ושישה בישולים ועשרה מהם כבש רק העונה באירופה. כל זה מוכיח שהוא יוכל להראות את יכולתו גם בליגה בכירה יותר".


הכתב אף הסביר שהנתונים של דאבור מוכיחים למה ליברפול רוצה אותו כמחליפו של רוברטו פירמינו או כפי שהוא קרא לזה "פירמינו 2.0". לדברי הכתב: "הכוכב של זלצבורג עובד קשה מאוד במגרש ויש לו קשר מצוין עם שאר השחקנים ואולי אפילו יש לו יכולת סיום טובה יותר מפירמינו". בסיום הוא שואל את אוהדי אברטון האם יתמכו ברכישת דאבור שעשוי לעלות 13.5 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי