"אנדרסון הוא השחקן הטוב ביותר מחוץ לשש הגדולות באנגליה"

פליפה אנדרסון
פליפה אנדרסון | AFP

הקשר הברזילאי כבש צמד בניצחון 1:2 על סאות'המפטון וזכה למחמאות, פלגריני: "לא קל לכבוש שמונה שערי פרמיירליג בחצי עונה. אנחנו עדיין חושבים משחק אחרי משחק". האזנהוטל: "רציתי לנצח למרות שלא הגיע לנו"

(גודל טקסט)
כאשר הבעלים של ווסטהאם מינה בקיץ את מנואל פלגריני למנג'ר הקבוצה, הכוונה היתה שהפטישים ישתחררו סוף סוף ממאבקי התחתית ויתפסו מקום טוב באמצע הטבלה ואולי אף למעלה מכך, אבל פתיחה רעה של העונה גרמה לדיבורים על כך שהצ'יליאני שאימן בין השאר את ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי יפוטר לאחר שהקבוצה דורגה אחרונה במחזור החמישי. אתמול (חמישי) היא ניצחה 1:2 בחוץ את סאות'המפטון המתאוששת וחזרה למקום התשיעי, המיקום הטוב ביותר שלה העונה. דצמבר הפך לחודש הטוב ביותר בהיסטוריה של ווסטהאם בפרמיירליג, שליקטה בו 15 נקודות – יותר מכל חודש אחר בעבר.


פליפה אנדרסון הברזילאי, שנרכש מלאציו, כבש צמד שערים מבריק והגיע כבר לשמונה שערי ליגה העונה. זה הישג ענק לווסטהאם, שסובלת ממכת פציעות ומהיעדרם של עשרה שחקני הרכב ונאלצה להעלות לספסל שחקני אקדמיה ולשחק עם שניים מהם. בין היתר, ווסטהאם חסרה את חאבי הרננדס, מרקו ארנאוטוביץ', אנדריי יארמולנקו, מנול לנזיני, וינסטון ריד ואחרים הפצועים, והמגן פבלו סאבלטה היה חולה. ב"דיילי מייל" נכתב כי הכישרון של פליפה אנדרסון הוא נכס למועדון, ששילם עליו סכום שיא בקבוצה – 40 מיליון ליש"ט. הסיינטס הובילו והיו בדרך לניצחון שלישי רצוף עד שאנדרסון הפך את התוצאה. עד כה כל השערים שכבש נכבשו במחצית השנייה. לדברי העיתון הוא מועמד לתואר (שאינו קיים כמובן) של "השחקן הכי טוב מבין הקבוצות מחוץ לשש הגדולות". אוהדי ווסטהאם הביעו אתמול חשש ברשתות כי אחת הגדולות בליגה תרכוש את הברזילאי בקיץ הקרוב. בנוסף, ילד הפלא דקלן ריס בן ה-19 שיחק מצוין, ולוקאש פביאנסקי הציל את הקבוצה מספר פעמים מספיגה.


פלגריני אמר בסיום: "פליפה עדיין לומד את הליגה הזאת. הוא משתפר בכל משחק. זה לא קל לכבוש שמונה שערים בפרמיירליג בחצי עונה כשאתה שחקן חדש. כמו כל קבוצה בליגה, ווסטהאם השקיעה המון כסף ברכש. התחלנו לא טוב את העונה ואנחנו עדיין חושבים במונחים של משחק אחרי משחק".


15 – West Ham have won 15 points in the Premier League in December (P6 W5 D0 L1); their most in a single month of a season in competition history. Bubbling. pic.twitter.com/GYaarnYBsj

— OptaJoe (@OptaJoe) 27 בדצמבר 2018


הסיינטס, שנראו כמו קבוצה אחרת מאז בואו של האוסטרי ראלף האזנהוטל, לא ניצחו שלושה משחקים רצוף בליגה מאז 2016 כשווירג'יל ואן דייק וסאדיו מאנה עוד שיחקו בשורותיהם. האוסטרי אמר אחרי המשחק: "אני מאוכזב כי החמצנו הזדמנות לנצח בבית וזה לא משנה לי אם הגיע לנו או לא. אני רוצה לנצח גם משחקים בהם זה לא פייר שננצח. לא רשמנו את הערב הכי טוב שלנו, אבל הובלנו 0:1 ואז נתנו להם לחזור מהר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי