צפו: פרננדיניו ודויד סילבה חזרו, 1:3 לסיטי על סאות'המפטון

דויד סילבה, ברנרדו סילבה
דויד סילבה, ברנרדו סילבה | Gettyimages

הברזילאי והספרדי חזרו להרכב, האחרון גם כבש, ולמזלה של האלופה עצמי של וורד-פראוז ונגיחה של אגוארו העניקו ניצחון אחרי שהויביירג איזן. ביום חמישי: תארח למשחק העונה את ליברפול, המוליכה שביתרון שבע נקודות

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
שני הפסדים רצופים רשמה מנצ'סטר סיטי וראתה כיצד הפער מליברפול כבר צומח לדו ספרתי, אבל היום (ראשון) האלופה הצליחה לחזור למסלול הניצחונות ולקראת הקרב הענק ביום חמישי מול המוליכה (21:45, ישיר בספורט1) להשיב את הפער לשבע נקודות הפרש. מנצ'סטר סיטי התארחה אצל סאות'המפטון ולא זכתה לחיים קלים בסנט מרי, אבל ניצחה 1:3 בחוץ שלא רק צימק בשנית את הפער מהמוליכה, אלא גם העלתה אותה בחזרה למקום השני.


מנצ'סטר סיטי הגיעה למשחק כשהיא בלחץ בעקבות שני הפסדים מפתיעים ללסטר ולקריסטל פאלאס, אבל הערב קיבלה בחזרה את פרננדיניו שלא היה שותף לשני ההפסדים, גם דויד סילבה התאושש מפציעה וחזר להרכב אחרי שבלסטר רק עלה מהספסל, והשניים בהחלט היו מכוכבי הניצחון. תחילה סילבה כבש מבישול של ברננדו, טעות קשה של זינצ'נקו סידרה לפייר אמיל הויביירג את השוויון, אבל עוד לפני ההפסקה, בדקה ה-45, עצמי של וורד-פראוז ושערו ה-50 של אגוארו בליגה בעידן פפ גווארדיולה קבעו 1:3. עד הסיום המארחים עוד נותרו ב-10 שחקנים, לאחר שאותו הויביירג ספג אדום ישיר בעקבות עבירה שביצע על פרננדיניו.


עוד הערב במסגרת המחזור ה-20 בפרמיירליג, שהחל בניצחון 0:1 של צ'לסי בחוץ על קריסטל פאלאס, ברנלי התאוששה אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 0:2 ביתי על ווסטהאם. מרקו ארנאוטוביץ' חזר להרכב הפטישים, אבל המארחים בצעו שינוי בין הקורות כאשר טום היטון פתח לראשונה מאז ספטמבר 2017 וספסל את ג'ו הארט נגד האקסית. כריס ווד (15) ודווייט מקניל (34) כבשו והעלו את ברנלי למקום ה-18, עדיין מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים נחות משל סאות'המפטון.



גווארדיולה על הספסל היום. לחץ רב (AFP)


הרכבים 
סאות'המפטון: אלכס מקארת'י, קיינה רמסיי, יאן בדנארק, ג'ק סטיבנס, מאט טארגט, אוריול רומיאו (יאן ואלרי, 59) , פייר אמיל הויביירג, מריו למינה (נתן רדמונד, 46), ג'יימס וורד-פראוז, מוחמד אליונוסי, צ'רלי אוסטין (שיין לונג, 69). 


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, דנילו, וינסנט קומפני, איימריק לאפורט, אולכסנדר זינצ'נקו, פרננדיניו (קייל ווקר, 86), דויד סילבה, ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג, ריאד מאחרז (לירוי סאנה, 84), סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס, 73).


מהלך משחק
דקה 9: טעות קשה של וינסנט קומפני הציבה את צ'רלי אוסטין באחד על אחד מול אדרסון, אבל חלוץ הקדושים פספס ואיפשר לשוער לקלוט את הכדור.



הזדמנות גדולה של צ'רלי אוסטין מול אדרסון (AFP)


דקה 10, 0:1 למנצ'סטר סיטי! חילופי מסירות בין מאחרז לברנרדו השאירו את הפורטוגלי לבד ברחבה, האחרון העביר רוחב ודויד סילבה בעט בחופשיות את שער היתרון של האלופה. 



דויד סילבה מכניע את מקארת'י (AFP)


דקה 19: מתפרצת קטלנית של מנצ'סטר סיטי הייתה צריכה להסתיים עם כדור ברשת, אבל מאחרז שיכול היה לבחור בין לבעוט לפינה ללמסור לסטרלינג שנשאר לא מכוסה, בעט מחוץ למסגרת.


דקה 25: ראחים סטרלינג קיבל כדור עומק נפלא מפרננדיניו, העביר רוחב שאגוארו חייב היה לכבוש, אבל מקארת'י היה במקום ומנע שער ודאי.


דקה 33: אוסטין הקדים את דנילו בכדור קרן ונגח לפינה הרחוקה, אדרסון ירד היטב והדף.


דקה 37, 1:1! איזו טעות קשה של זינצ'נקו. המגן הצעיר, שפתח בעקבות הרחקת פביאן דלף ופציעת בנג'מין מנדי, איבד כ-30 מטרים מהשער, הויביירג דהר ובעט כדור אדיר לרשת העליונה של אדרסון.



הויביירג. חוגג. סיבך את האלופה לפני ההפסקה (AFP)


דקה 45, 1:2 למנצ'סטר סיטי! ר
גע לפני ההפסקה, האלופה שוב ביתרון. סטרלינג ניסה להעביר רוחב לאגוארו, הכדור פגע ברגלו של של ווארד-פראוז וחדר לרשת.


דקה 45, 1:3 למנצ'סטר סיטי! עדיין במחצית הראשונה, האלופה כובשת גם בתוספת הזמן. זינצ'נקו בכדור מדויק מצא את אגוארו, שמקרוב נגח פנימה.



אגוארו נוגח את השלישי של סיטי רגע לפני ההפסקה (Gettyimages)


דקה 55: ראחים סטרלינג בהחמצה ענקית. דאבל-פס עם דויד סילבה השאיר אותו לבד מול מקארת'י, אבל הכדור פגע בראשו של השוער.


דקה 59: אגוארו היה בעמדת נבדל, אבל הקוון לא הניף את הדגל והארגנטיני בעט כדור מסובב שננעץ במשקוף.



אגוארו. 50 שערי פרמיירליג בעידן גווארדיולה בסיטי (AFP)


דקה 80: הלחץ של סיטי נמשך, אבל שוב היה זה מקארת'י שמנע שער ודאי. הפעם גבריאל ז'סוס אחראי על כדור העומק ומאחרז על החמצה באחד על אחד.


דקה 85, סאות'המפטון ב-10 שחקנים: הויביירג נכנס בפרננדיניו, השופט שלף לעברו כרטיס אדום ישיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי