צפו בתקציר: טוטנהאם טיילה ב-0:3 על קרדיף

הארי קיין, מוסא סיסוקו
הארי קיין, מוסא סיסוקו | Gettyimages

התרנגולים הובכו בשבת, אבל בוויילס הם נהנו ושבו לפחות זמנית למקום השני. בדקה השלישית הרחקה של מוריסון הסתיימה באחד השערים הקלים בקריירה של קיין, אריקסן הכפיל וסון קבע את התוצאה כבר בדקה ה-26

(גודל טקסט)
טוטנהאם הושפלה בביתה בשבת האחרונה כשספגה 3:1 מוולבס ואיבדה את המקום השני בפרמיירליג, אבל הערב (שלישי) היא החלה את 2019 ברגל ימין ולפחות זמנית גם שבה למקום השני בפרמיירליג, הודות ל-0:3 קליל על קרדיף ששוב הובסה על ידי קבוצת צמרת.


קרדיף ספגה בביתה חמישייה ממנצ'סטר יונייטד של סולשיאר לפני כשבוע, חטפה חמישייה גם ממנצ'סטר סיטי ובמשחקי חוץ קיבלה רביעיות מצ'לסי ומליברפול, אבל היום הייתה זו כנראה ההתפרקות הגדולה ביותר. כבר בדקה השלישית ההגנה שלה העניקה מתנת ענק וסידרה להארי קיין אולי את השער הקל והמוזר בקריירה – הכדור פשוט פגע בו בדרך לרשת והיה זה גם שער שקבע כי קיין הבקיע מול כל קבוצת פרמיירליג מולה שיחק.


בדקה ה-12 כריסטיאן אריקסן קבע 0:2 בבעיטה על סף הרחבה ויונג-מין סון קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-26 בבעיטה חדה לפינה, כשלמעשה מרגע זה ואילך קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו פשוט הורידה את הרגל מהגז עד לשריקת הסיום.



קיין. הבקיע מול כל קבוצת פרמיירליג ששיחק נגדה (Gettyimages)


קרדיף הפתיעה בשבת עם 0:1 בלסטר וניצחה לראשונה אחרי שלושה מחזורים רצופים, הצליחה בזכות שלוש הנקודות לטפס למקום ה-16 ולפתוח פער של שלוש נקודות מהקו האדום, אבל מחר כשיימשך המחזור דברים עשויים להשתנות. טוטנהאם כאמור שבה למקום השני לפחות עד קרב הענקים ביום חמישי בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, עם 48 נקודות שמשמעותן נקודה מעל האלופה ושבע הפרש מהפסגה. 


הרכבים
קרדיף
:ניל אטרידג', ברונו מנגה, סול במבה, שון מוריסון, גרגורי קנינגהאם, ארון גונארסון, הארי הארטר, ויקטור קמארסה (ג'ו רולס, 58), בובי ריד (נתניאל מנדז-ליינג, 72), ג'וש מרפי (ג'וניור הויילט, 46), קאלום פאטרסון.


טוטנהאם: הוגו לוריס, דני רוז, טובי אלדרווירלד, דבינסון סאנצ'ס, קיירן טרפייר, הארי ווינקס, מוסא סיסוקו, כריסטיאן אריקסן, דלה עלי, יונג-מין סון (אוליבר סקיפ, 76), הארי קיין (פרננדו יורנטה, 86).


מהלך משחק
דקה 3, 0:1 לטוטנהאם!
בוודאי אחד השערים הקלים והמוזרים בקריירה של הארי קיין, שכובש שנה שלישית ברציפות ב-1.1. מוריסון מקרדיף הגיע לכדור רוחב של טריפייר מימין, אבל כשניסה להרחיק הכדור פגע בחלוץ וחדר פנימה.



הארי קיין. שער קל ואפילו מוזר (Gettyimages)


דקה 12, 0:2 לטוטנהאם! התרנגולים מטיילים בוויילס. סון פרץ בימין, העביר רוחב לכריסטיאן אריקסן והדני השתחרר משני שחקני הגנה ומכ-16 מטרים בעט כדור חד ומדויק לפינה.



היתל בשומרים ומצא את הפינה. אריקסן (Gettyimages)


דקה 26, 0:3 לטוטנהאם! שלוש כדורים הלכו לכיוון המסגרת, שלושתם נכנסו. הפעם סיסוקו דהר במרכז המגרש, מסר לקיין והאחרון בנגיעה העמיד את סון באחד על אחד. הקוריאני לא התבלבל ובעט לפינה ופנימה.



סון נועץ את השלישי של טוטנהאם (Gettyimages)


דקה 52: הזדמנות ראשונה של קרדיף. פאטרסון הגביה, הויילט שרק עלה מהספסל לפתיחת המחצית השנייה התנגב ונגח כדור שלוריס קלט.





דקה 78: אריקסן במסירת "עין עקומה" שלח את קיין לאחד על אחד, אבל ניסיון של החלוץ לעבור את אטרידג' הסתיים בניצחון של השוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי