עושים שוק: נבאס האריך חוזה בריאל מדריד, יובנטוס רוצה את טרינקאו

קיילור נבאס
קיילור נבאס | AFP

שוער המשנה של הבלאנקוס האריך חוזה עד 2021, אלגרי מוכן להשקיע שני מיליון יורו על החלוץ הצעיר של בראגה. וגם: עתידו של אריקסן בטוטנהאם לא ברור, צ'לסי מתעקשת על קלום ווילסון ודיוויס חוזר לריינג'רס

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח ב-1 בינואר ויסתיים בסוף החודש והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי

* בספרד דווח בתוכנית "חוגונס" כי שוער ריאל מדריד קיילור נבאס שהפך לשחקן ספסל לא יעזוב בינואר את הקבוצה אחרי שהאריך למעשה את חוזהו בריאל מדריד לעונה נוספת עד 2021 וחוזהו שודרג לשכר של 5 מיליון יורו. הדיווח בא בעקבות ידיעות שארסנל הציעה 12 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו אחרי שיש אי שביעות רצון במועדון מברנד לנו. בתוכנית דווח שנבאס בכל זאת ישקול את מעמדו בקיץ 2019 בגלל שסנטיאגו סולארי בחר בטיבו קורטואה להיות השוער הראשון בליגה ובאלופות ונבאס משחק רק ב-"גביע המלך". השוער זכה קודם לכן שלוש פעמים עם ריאל מדריד בצ'מפיונס ליג. נבאס שיחק רק שני משחקי ליגה העונה בעידן ז'ולן לופטגי שהתכוון לפזר את העומס בין השוערים.


* יקוב בלשצ'יקובסקי שחקן דורטמונד לשעבר ו-וולפסבורג העונה, עזב לליגה הפולנית והצטרף לויסלה קרקוב. הוא שיחק העונה רק 12 דקות בבונדסליגה.


* ורדר ברמן החתימה את הכישרון הקשר האוסטרי הצעיר בן ה-18 רומנו שמידט מזלצבורג. הוא היה מושאל העונה ללייפרינג, קבוצת הבת של זלצבורג.


Der SV #Werder verpflichtet Mittelfeldtalent Romano #Schmid. Der 18-jährige Österreicher kommt von @RedBullSalzburg.

Alle Infos zum Transfer https://t.co/HLhch6TD8epic.twitter.com/EZ2Q31zNw8

— SV Werder Bremen (@werderbremen) 3 בינואר 2019


* טולוקה המקסיקנית החתימה את מנואל "אל פומה" גליוטי חלוץ אינדפנדיינטה שמוליך את טבלת מלך השערים של הליגה הארגנטינית עם 12 שערים. הוא עבר תמורת 3.5 מיליון יורו. טולוקה מדורגת שביעית במקסיקו. 


¡Damos la bienvenida a nuestro infierno, al Máximo Goleador de la Súper Liga Argentina 2018-2019 Emmanuel "El Puma" Gigliotti!

Nuestro infierno es tu casa… #SiempreDiablos#SiempreRojospic.twitter.com/RnX35JElQz

— Toluca FC (@TolucaFC) 3 בינואר 2019



* אולימפיאקוס החתימה את החלוץ הארגנטינאי פרנקו סולדאנו לארבע שנים וחצי. סולדאנו ירוויח כ-350 אלף יורו לעונה וקבוצתו אוניון סנטה פה קיבלה עבורו 750 אלף יורו ותקבל 15 אחוזים ממכירה עתידית.


Ο Φράνκο Σολδάνο στα «ερυθρόλευκα»! / @FraancoSoldano in the red and white of Olympiacos!#olympiacos#transfer#welcome#FrancoSoldano#WelcomeFrancopic.twitter.com/NX3kdD2fS2

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) 2 בינואר 2019

* החלוץ הדני מרטין בריית'ווייט ששיחק במידלסברו הגיע כמושאל ללגאנס הספרדית. החלוץ בן ה-27 שיחק ארבעה משחקים במונדיאל האחרון ו-29 פעמים בנבחרת דנמרק. שיחק בעבר בבורדו וטולוז הצרפתיות ואסביירג. הוא קיבל את החולצה מספר 25. 


️PRESENTACIÓN I Hoy a las 12:30h. en la sala de prensa de la ID Butarque será presentado Martin Braithwaite @MartinBraith#BienvenidoMartinpic.twitter.com/3lfrCkZwYp

— C.D. Leganés (@CDLeganes) 3 בינואר 2019



שמועות

* צ'לסי מתעקשת לרכוש את קלום ווילסון מבורנמות' שעשוי לעלות 30 מיליון ליש"ט. כך טען ה"מירור". במקביל הודיע המנהל הספורטיבי של יובנטוס, פאביו פרטיצ'י, כי גונסאלו היגוואין לא יעזוב את מילאן לצ'לסי בינואר ויישאר מושאל אצל הרוסונרי. הוא כבש רק שישה שערים העונה במילאן, אבל הקבוצה רוצה לשמור אותו לפחות עד סיום העונה.


* מנג'ר סאות'המפטון ראלף האוזנטל, אישר שקשר הקבוצה הוותיק סטיבן דיוויס הצפון אירי בן ה-34, יחזור לגלזגו ריינג'רס בה שיחק לפני שבע שנים.



* סביליה רוצה את הבלם של מנצ'סטר יונייטד אריק באיי. בלם חוף השנהב רוצה לעזוב את אולד טראפורד בגלל שהוא לא משחק מספיק.


* העיתון "אס" פרסם שריאל מדריד וברצלונה עוקבות אחרי הארכת החוזה של כריסטיאן אריקסן. כמו אדן הזאר הוא סירב בינתיים להאריך את חוזהו המסתיים ב-2020. בטוטנהאם הציעו להכפיל את שכרו מ-75 אלף ליש"ט ל-150 אלף ליש"ט ולמרות זאת הוא לא הסכים עדיין. מאוריסיו פוצ'טינו אמר על כך: "בדרך כלל אומרים שאין חדשות זה דבר טוב, אבל במקרה של אריקסן זה לא ככה".


* המנהל הספורטיבי של לייפציג טען בראיון ל"בילד" שאם טימו ורנר לא יאריך את חוזהו בקבוצה המסתיים ב-2020 לא תהיה ברירה אלא למכור אותו כדי לממש את הנכס שיש להם ביד.


* מרווין ציגלאר ההולנדי בדרך לעזוב את ווטפורד לאודינזה. מעבר משפחתי תחת משפחת 'פוצו' המחזיקה בשתי הקבוצות. 


 

* יובנטוס רוצה את החלוץ בן ה-19 פרנסיסקו טרינקאו מבראגה שזכה עם נבחרת הנוער של פורטוגל ביורו. יובה מוכנה לשלם עליו 2 מיליון יורו בהשאלה ו-13 מיליון יורו אופציה לרכישה. סוכנו הוא ז'ורז' מנדש. 


* בטוטנהאם רוצים מספר שחקנים ביניהם ג'רוד בואן שחקן הכנף של האל שדורשת עליו 15 מיליון ליש"ט. גם אברטון, פולהאם וברנלי רוצות. עוד שמות ברשימה: טאנגי אנדומבלה (קשר ליון), ניקולה פפה (חלוץ ליל), תומא מונייה (מגן פ.ס.ז'), ומקס ארונס (מגן ימני בן 18 מנוריץ').


* וולבס הציעה 18 מיליון ליש"ט לצ'לסי על רכישת תמי אברהם שמושאל לאסטון וילה וכבש 16 שערים בצ'מפיונשיפ ומוביל כמלך השערים. ה"מירור" מפרסם היום שהחלוץ במו"מ עם צ'לסי ורוצה לדעת האם הם יחזירו אותו לסטמפורד ברידג' החודש ואם לא האם יסכימו למכור אותו. הוא מבוקש גם בקריסטל פאלאס.


* העברת חלוץ ליברפול דומוניק סולנקי לקריסטל פאלאס בהשאלה פוצצה בגלל פציעתו.


מלקום מברצלונה שקיבל הצעה לשחק בליגה הסינית מבוקש גם באברטון שכבר החתימה מספר שחקנים של ברצלונה בשנים האחרונות.



בדרך לליגה הסינית? מלקום (GettyImages)


* באיירן מינכן כבר הציעה 30 מיליון ליש"ט על קלום הודסון-אודוי של צ'לסי. הצעה קודמת של 20 מיליון ליש"ט נדחתה. באיירן הציבה אותו כשחקן הכי מבוקש בינואר. השחקן בן ה-18 מסרב לחתום על חוזה חדש בצ'לסי ורוצה לעזוב כדי לשחק יותר.


* ססק פברגאס נראה מנופף לשלום לאוהדי צ'לסי במשחק אתמול כאשר הוא על סף חתימה לשנתיים וחצי במונאקו.


* הקטור הררה הקשר המקסיקני של פורטו יעזוב בקיץ הקרוב את הקבוצה אחרי שמאמן הקבוצה סרג'יו קונססאו הוריד אותו לספסל.


* דורטמונד רוצה את בלם בוקה ג'וניורס לאונרדו באלרדי בן ה-19 הנחשב לכישרון גדול. הצעה ראשונה של 12 מיליון יורו נדחתה.


* מגן הופנהיים, סטיבן זובר, מבוקש בלידס מוליכת הצ'מפיונשיפ, אבל לפי ה"בילד" לא בטוח שיסכים לרדת ליגה באנגליה.


* טוטנהאם, אברטון, פולהאם, ברנלי וקרדיף רוצות את חלוץ רומא גרגואר דפרל הצרפתי שמושאל לסמפדוריה וכבש 9 שערים. הוא הוצע גם לווטפורד ו-ווסטהאם לפי "סקאי ספורט" האיטלקי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי