צפו בתקציר: יורנטה כבש שלושער, סון להט, טוטנהאם דרסה 0:7 את טראנמיר

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | Gettyimages

גביע אנגלי: התרנגולים התקשו בהתחלה מול היריבה מהליגה הרביעית, אך כבשו שישייה בחצי השני ועלו לשלב הבא. צמד נדיר לאורייה, החלוץ הספרדי לקח את הכדור הביתה, שער ושני בישולים לדרום קוריאני, הארי קין חתם

(גודל טקסט)
טוטנהאם פתחה הערב (שישי) את שלב 64 האחרונות בגביע האנגלי עם 0:7 גדול אצל טראנמיר רוברס מהליגה הרביעית והעפילה לסיבוב הבא. מאוריסיו פוצ'טינו העניק מנוחה להארי קיין וכריסטיאן אריקסן, אך עלה בהרכב עם שמות גדולים כמו לוקאס מורה, דלה עלי ויונג-מין סון.


אחרי דקות ארוכות בהן התקשתה בעיקר בגלל ההגנה הצפופה של טראנמיר ומצבו העגום של כר הדשא באצטדיונה, טוטנהאם הצליחה לכבוש את הראשון משום מקום. הגנת המארחת הרחיקה רע היישר לרגליו של סרג' אורייה ששלח כדור אדיר לחיבורים (40) והוריד את התנרגולים להפסקה עם 0:1 דחוק.


השער הוציא את האוויר מהמפרשים של טראנמיר ושלוש דקות בתוך המחצית השנייה היא ספגה את השני. סון המצוין פרץ מימין והעביר כדור רוחב מדוד לפרננדו יורנטה שכבש את הראשון שלו העונה במדי טוטנהאם בכל המסגרות.



שישה שערים במחצית השנייה. שחקני טוטנהאם נהנים מכל רגע (Gettyimages)


בדקה ה-55 אורייה השלים צמד נדיר מבחינתו לאחר עוד בישול נפלא של סון, שהתכבד בעצמו בשער הרביעי (58) לאחר מבצע אישי אדיר והוחלף כעבור שבע דקות לקול תשואות הקהל המקומי אחרי שער ושני בישולים. ארבעה שערים ב-18 דקות לחבורה של פוטצ'טינו.


נגמר? לא אם זה תלוי בפרננדו יורנטה, שהשלים שלושער עם צמד מהיר (71 ו-72) והוחלף על ידי הארי קיין (74) שנעץ את ה-19 שלו בדקה ה-82 וקבע 0:7 מהדהד לתנרגולים בסיום. בעוד ארבעה ימים (שלישי) טוטנהאם תארח יריבה קצת יותר קשה, צ'לסי, במסגרת חצי גמר גביע הליגה וחמישה ימים לאחר מכן (ראשון) היא תפגוש את מנצ'סטר יונייטד במחזור ה-22 בפרמיירליג.


12 – Son Heung-Min has been directly involved in 12 goals in his last six games for Tottenham in all competitions (7 goals, 5 assists), as many as he was in his previous 31 combined prior to this. Form. #FACuppic.twitter.com/02nDoouJgR

— OptaJoe (@OptaJoe) January 4, 2019



נושק ל-20. הארי קיין התכבד השער האחרון במשחק (Gettyimages)

סרג' אורייה. צמד נדיר (Gettyimages)

פרננדו יורנטה. לקח את הכדור הביתה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי