פברגאס: "איבדתי מהפיזיות ומהמהירות, אבל לא מהטכניקה"

ססק פברגאס
ססק פברגאס | Gettyimages

הקשר הספרדי בן ה-31 צפוי לעזוב רשמית את צ'לסי ביממה הקרובה ולפי המסתמן יחתום במונאקו, במה שנראה כמו ראיון פרידה מהבלוז לאחר ארבע שנים וחצי אמר: "הזמן עף מהר, מרגיש שהתחלתי לשחק בשבוע שעבר"

(גודל טקסט)

כל ההערכות מדברות על כך שביממה הקרובה יעזוב רשמית ססק פברגאס את צ'לסי ויצטרף לתיירי הנרי במונאקו. הקשר הספרדי ייפרד מהסטמפורד ברידג' לאחר ארבע שנים וחצי, בהן זכה עם הבלוז בשתי אליפויות ובגביע האנגלי, וכעת הוא כנראה הודה לראשונה שה-0:2 על נוטינגהאם פורסט בגביע היה משחקו האחרון במועדון.

פברגאס הוביל את הבלוז במשחק הגביע כשהוא עם סרט הקפטן על זרועו וגם יכול היה להיפרד עם שער, אבל החמיץ פנדל במחצית הראשונה ולקראת הסיום הוחלף לקול תשואות הקהל ואף פרץ בבכי מהתרגשות. אחרי שאדן הזאר נפרד ממנו, הקשר בן ה-31 התראיין לאתר הרשמי של צ'לסי והתייחס לכך שהוא לקראת השנים האחרונות של הקריירה: "הטכניקה תמיד תישאר, לא מאבדים את זה. זה דבר שאני מרגיש שהוא גדל עם השנים ובחיים לא אשכח.

"לצערי עם השנים מאבדים מהפיזיות, מהמהירות, מהחדות, אבל הטכניקה נשארת", המשיך פברגאס וגם התייחס לכך שפספס הזדמנות לעזוב עם שער במשחקו האחרון, "כשעצרתי באמצע הריצה, ראיתי את השוער יורד לרצפה וכבר חשבתי שאבקיע, אבל לצערי זה לא קרה. גם ביום שרשמתי את הופעתי המאה בנבחרת ספרד החמצתי פנדל".


פברגאס. ביממה הקרובה יוצג במונאקו? (Gettyimages)

על הקריירה המפוארת אמר: "זה מרגיש שהתחלתי לשחק כדורגל בשבוע שעבר, אבל אני משחק כבר מעל 15 שנה. אני יכול להמליץ לצעירים שרק מתחילים לשחק ליהנות מכל שנייה, כי הקריירה מסתיימת מהר. בכדורגל צריך להיות מוכנים לשחק כל שלושה ימים, להתמודד עם ביקורות, לחיות עם זה שכולם אומרים לך איך אתה – בתקופות הטובות והפחות טובות – ואתה חושב שאתה צעיר ושיש לך עוד זמן, אבל הוא עף מהר, אז פשוט תיהנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי