קלופ תירץ: "היו לי שחקנים חולים, כל התוכניות השתבשו"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן ליברפול לא הסתיר את אכזבתו לאחר ההדחה מהגביע ב-2:1 לוולבס: "חייבים להיות מאוד רגישים למצב. עברנו שורה של משחקים אינטנסיביים בצורה טובה יחסית". על הצעירים: "הם מספיק טובים לשחק איתנו"

(גודל טקסט)
ליברפול כנראה זלזלה אתמול (שני) בגביע האנגלי כשעלתה עם הרכב תלאים מול וולבס, קבוצה שלקחה העונה נקודות מרוב שש הגדולות, ומצאה את עצמה מחוץ למפעל עם הפסד 2:1 שני ברציפות. תחילתו של משבר?


"נזרקו לזאבים" היתה הכותרת של "דיילי מייל" למשחק, לצד המילים: "ההימור של יורגן קלופ התנפץ לו בפרצוף לאחר שעלה לשחק עם שלושה שחקני אקדמיה ושחקני הספסל דיבוק אוריגי, דניאל סטארידג' ו-אלברטו מורנו". המנג'ר הגרמני אמר בסיום שלא היתה לו ברירה בשל לוח הזמנים הצפוף במשחקי חג המולד, ונאלץ להתיש את השחקנים שחלקם גם סבל מווירוס. "מירור" כתב שקלופ עוד לא זכה בתואר, ואיבד אפשרות לאחד, אבל הוא בונה כנראה העונה על תארים גדולים יותר. "אם לא יצליח לזכות באליפות או בצ'מפיונסליג הוא עוד יצטער על הזלזול בוולבס", כתב פרשן המירור ג'ון קרוס.


Tuesday's TELEGRAPH Sport: "Police crackdown as Hazard calls for calm" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/4uKBhQZLxO

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 7 בינואר 2019


"הייתי חייב לעשות שלושה שינויים. חלק מהשחקנים היו ממש חולים ולא יכלו לשחק עם דלקת גרון. אחרי המשחק נגד סיטי איבדנו לזמן ארוך את אדם ללאנה". אמר קלופ, ששמר רק על שני שחקנים מההרכב ששיחק נגד סיטי – ג'יימס מילנר ודיאן לוברן, והוא ידע כנראה מה הוא אומר. לוברן נפצע שש דקות מהפתיחה ומתח את שריר הירך. כעת לליברפול יש בעיה קשה בהגנה כיוון שג'ו גומס וג'ואל מאטיפ עדיין פצועים לתקופה ארוכה.


קלופ אמר: "הכל השתבש מבחינת התוכניות. ללאנה וג'ורדן הנדרסון היו אמורים לפתוח ולוברן היה אמור להיות רק על הספסל, אבל עכשיו אנחנו חייבים להיות מאוד רגישים למצב. עברנו רצף של משחקים מאוד אינטנסיביים בצורה טובה יחסית, אבל צריך להתכונן לרצף הבא". מוחמד סלאח וסאדיו מאנה עלו ל-20 דקות אחרונות, אבל קלופ אמר: "לפי המידע שקיבלתי לא יכולתי בשום אופן לעלות עם ההתקפה הרגילה".


קלופ עלה לשחק עם שחקני אקדמיה שדווקא עשו עבודה לא רעה, כמו הקשר קרטיס ג'ונס בן ה-17, קשר פורטוגלי רפאל קאמצ'ו בן ה-18 ששיחק בכלל כמגן ימני וקי-יאנה הובר שעדיין לא בן 17 והפך לשחקן הצעיר השלישי בתולדות ליברפול אחרי ג'רום סינקלייר ב-2012 (16 ו-6 יום) וג'ק רובינסון ב-2010 (16 ו-250 יום). השניים האחרונים לא נשארו בליברפול.



יורגן קלופ.
יורגן קלופ. "לא הייתי יכול לעלות עם ההתקפה הרגילה" (AFP)


קלופ הגן על עצמו כשאמר: "אנחנו לא רצינו לעשות שיא עולמי במשחק עם צעירים, אבל אלה ששיחקו איתנו מתאמנים גם איתנו בכל אימון ותאמינו לי שהם משחקים הרבה יותר טוב ממה ששיחקו נגד וולבס. הם שיחקו כי הם טובים מספיק".


בוולבס השינוי היחיד היה בשער כאשר ג'ון ראדי עלה לשחק במקום שוער נבחרת פורטוגל רוי פטריסיו. על השער של רובן נבס אמר מנג'ר וולבס נונו: "זה משהו שהוא עושה באימונים ובשנה שעברה עשה הרבה במשחקי הצ'מפיונשיפ".


פרט פיקנטי מעניין: קלופ הפסיד את כל ארבעת משחקי הגביע שלו נגד קבוצות ששמן מתחיל באות W. ווסטהאם ב-2016, וולבס ב-2017, ווסט ברומיץ' ב-2018 ושוב וולבס ב-2019.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי