סולשיאר יידרש להציג חזון כדי להפוך למאמן הקבוע ביונייטד

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

המאמן שהצעיד את הקבוצה לשישה ניצחונות רצופים יעביר להנהלה תוכנית רכש והישגים לעתיד. במקביל, יוצע חוזה חדש לראשפורד המבוקש במספר מקומות ויציין מחר (17:00, ספורט2) נגד ברייטון את משחקו ה-150 במועדון

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד פועלת להשארת מרקוס ראשפורד ואולה גונאר סולשיאר בקבוצה. לגבי ראשפורד, החשש הוא שקבוצות גדולות ירצו לרכוש אותו ולכן רוצים להכפיל את שכרו, ואילו סולשיאר הוזמן להרצות בפני ההנהלה לגבי התוכניות שלו ביונייטד, לקראת אפשרות שיקבל את הג'וב באופן קבוע.


העיתון "מירור" פרסם שיונייטד תציע לראשפורד החתום עד 2020 חוזה חדש שיכפיל את חוזהו לשכר של 150 אלף ליש"ט לשבוע. לפי הדיווח, המגעים בין הצדדים כבר החלו. לפי כמה שבועות פורסם שריאל מדריד מעוניינת בו, אבל אחרי שכבש שישה שערים ובישל שלושה תחת אולה גונאר סולשיאר המועדון לא מוכן לתת לו ללכת ובונה על כך שיהיה חלוץ העתיד שלו. ליונייטד יש אופציה להאריך את חוזהו של ראשפורד בשנה נוספת עד 2021, אבל היא רוצה להשאיר אותו לטווח ארוך.


אצל ז'וזה מוריניו ראשפורד דוכא ולא הגיע לפוטנציאל שלו, אבל מאז שסולשיאר נכנס לתפקיד הוא פורח ומחר יציין את משחקו ה-150 במדי יונייטד כשזו תפגוש את ברייטון (17:00, שידור ישיר בספורט2).


MIRROR SPORT: Cashford #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/hV0SANCKVl

— Neil Henderson (@hendopolis) 17 בינואר 2019


בתוך כך, דווח שסולשיאר אמור להגיע לראיון עם הנהלת יונייטד שרוצה להתרשם מהתוכניות שלו לפני שתקבע על מי ללכת כמנג'ר קבוע. הוא ירואיין על ידי אד וודוורד והדירקטור מאט ג'אג', ויצטרך לתת מתווה של התוכניות שלו לרכש והישגים לעונות הבאות. הוא הרשים עד כה עם שישה ניצחונות רצופים, אבל ביונייטד מדגישים שהם רוצים לזכות בכרטיס לגביעי אירופה (רצוי לאלופות) כדי שיהיה לו סיכוי לקבל את הג'וב באופן קבוע. אם יונייטד תנצח את ברייטון וארסנל לא תנצח את צ'לסי, השדים האדומים כבר יהיו במקום חמישי שככל הנראה יביא להם את אחד מהכרטיסים לאלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי