חלון ההעברות: הזאר עשוי לעבור לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לפי מארקה, צ'לסי השלימה עם רצונו של הזאר לעזוב ותנהל עליו מו"מ. וגם: מרסיאל סיכם על חוזה חדש ביונייטד, ברגווין עשוי להצטרף. דה יונג דחה את ברצלונה, היגוואין מחכה לחתימה בצ'לסי ובאטוקיו חזר לאקסית

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני כמעט שלושה שבועות ויסתיים בסוף החודש, כך שהתקשורת העולמית רועשת וגועשת לקראת הישורת האחרונה. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, כריסטיאן באטוקיו חתם לשנתיים וחצי בשורות ברסט הצרפתית. הוא כבר שיחק בקבוצה לפני שנתיים.

Heureux de revenir à la maison ⚪️
Feliz de volver casa ⚪️#IciCestBrest@stadebrestois29pic.twitter.com/Yuzwcvh2jw

— Cristian Battocchio (@Batto_7) 18 בינואר 2019


שמועות
* ב"מארקה" פורסם שאדן הזאר קרוב מתמיד להיות "המנהיג של ריאל מדריד החדשה". הקשר הבלגי דחה את ההצעה האחרונה מצ'לסי לארכת חוזהו ורוצה להצטרף לאלופת אירופה. בבלוז יודעים שיהיה קשה לשנות את דעתו של הכוכב ומתכוונים לנהל מו"מ עם אלופת אירופה, שמצידה מעריכה ש-100 מיליון יורו יספיקו כדי לרכוש את הבלגי שיסיים את חוזהו ביוני 2020.


* "מונדו דפורטיבו" דיווח שברצלונה נותנת פייט רציני לרכישת פרנקי דה יונג מאייאקס. לפי כל הידיעות הוא בחר כבר בפאריס סן ז'רמן, אבל משלחת של ברצלונה שכללה בין השאר את הנשיא ג'וזף ברטומאו, פפ סגורה האחראי על הרכש ואריק אבידל נפגשה עם סוכניו של דה יונג באמסטרדם ביום חמישי. עם זאת, הרגשתם הייתה שהסיפור הוכרע ושההולנדי יעבור לעיר האורות.


גונסאלו היגוואין מקווה להשלים את מעברו בצ'לסי עוד היום כדי להיות מוכן למשחק נגד טוטנהאם בגומלין של חצי גמר גביע הליגה האנגלי ביום חמישי.


* מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם אנתוני מרסיאל על חוזה חדש לחמש שנים, כך פורסם ב"סקאי". החלוץ, שכבר היה בדרך החוצה בעידן מוריניו אבל פורח תחת אולה גונאר סולשיאר, דחה הצעה לחוזה חדש באוקטובר, אבל השתכנע מאז סיום דרכו של "המיוחד". בנוסף, "מירור" פרסם ששחקן הכנף של פ.ס.וו איינדהובן סטיבן ברגווין ההולנדי בן ה-21מבוקש בתיאטרון החלומות. מחירו 25 מיליון ליש"ט.



מרסיאל. השתכנע מאז עזיבת מוריניו (Gettyimages)


* רדיו מונטה קרלו דיווח שמונאקו ותיירי הנרי רוצים להחתים את מרואן פלאיני ממנצ'סטר יונייטד.


גארי קייהיל בלם צ'לסי בדרך לפולהאם. יש סיכום בין השחקן לקוטג'רס, שצריכים עדיין להגיע לסיכום עם הבלוז.


* "לה רפובליקה" האיטלקי פרסם שרומא רוצה להחתים את נאצ'ו מריאל מדריד, אבל סוכניו במו"מ להארכת חוזהו מעבר ל-2020.


* "קוריאה דה מאניה" הפורטוגלי פרסם שליברפול הציעה 61 מיליון ליש"ט על ז'ואאו פליקס, הקשר התוקף של בנפיקה, אבל הקבוצה דחתה את ההצעה. סעיף השחרור של השחקן בן ה-19 הוא 105 מיליון ליש"ט.

BREAKING: Liverpool had an staggering bid rejected by Benfica for their attacking midfielder Joao Felix – The bid was set to make the Portuguese playmaker Liverpool's third most expensive signing ever. [@CMJornal] pic.twitter.com/QvM6Z9I8ix

— LFC Transfer Room (@LFCTransferRoom) January 18, 2019


* מנג'ר דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ, פרנק למפארד, על סף צירוף המגן אשלי קול בן ה-38 איתו שיחק בעבר בצ'לסי. זה יהיה חוזה לחצי עונה לאחר שקול שוחרר מלוס אנג'לס גלאקסי, בסיומו נראה כי מגן נבחרת אנגליה בעבר יפרוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי