קלופ: "ליברפול תילחם על האליפות עד הסוף, אל תזלזלו בנו"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אחרי ה-3:4 המשוגע על קריסטל פאלאס, המוליכה תצא לדובאי למחנה אימונים קצר. המנג'ר פירגן לסלאח, שהפך לשחקן הרביעי הכי מהיר שכובש 50 שערים בפרמיירליג

(גודל טקסט)
רק אוהדי ליברפול עם לב חזק הצליחו לעבור אתמול (שבת) בשלום את ה-3:4 על קריסטל פאלאס באנפילד, כולל אוהד בן 104 שהוזמן על ידי המנג'ר יורגן קלופ למשחק. פאלאס הובילה 0:1 במחצית, השוותה ל-2:2 ונתנה תזכורת נוספת לכך שלליברפול אף פעם דברים לא הולכים בקלות, גם לא כשהיא בפסגת הפרמיירליג ואולי בדרך לאליפות ראשונה מאז 1990.



ליברפול רשמה ניצחון שביעי רצוף באנפילד לראשונה מאז 2014 ובעיקר שמרה על פער ארבע נקודות לכל הפחות ממנצ'סטר סיטי, שתשחק בהמשך היום נגד האדרספילד (15:30, ישיר בספורט1). ומה לתקשורת האנגלית היה לומר על ה-3:4 הגדול? "סאנדיי אקספרס" כתב בכותרת: "תתפסו אותנו אם אתם יכולים". העיתון "סאנדי סטאר: "נילחם עד הסוף". "אינדיפנדנט" הציג את יורגן קלופ מחבק את מוחמד סלאח לצד הכיתוב: "ליברפול עברה את האימה של פאלאס". 


בסיום המשחק אמר קלופ: "זה ברור שהבחורים מוכנים להילחם עבור הכל. אל תזלזלו בנו. שאף אחד לא יהיה מופתע מהאופי שהם הראו במשחק. אם משהו היה כאן באנפילד עוד לפני שהגעתי, זה היכולת הזאת להילחם. קצב העבודה שלנו היה מטורף וזה לא הרגע הראשון בעונה שהיינו צריכים לצאת ממצב כזה, אבל ללא ספק זו הרגשה של הקלה בסיום. ידענו מסיבות שונות שהמשחק הזה הולך להיות קשה".


STAR SPORT SUNDAY: £270k a week #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/TPhZKj85Nz

— Helen Miller (@MsHelicat) 19 בינואר 2019


קריסטל פאלאס ניצחה כבר בעבר באנפילד ורגילה לקלקל למייטירדס: "ידוע שהם מצליחים אצלנו מסורתית ושעם המשחק פיזי שלהם לא יהיה קל, וזה מה שקרה במחצית הראשונה. היינו חייבים להישאר חיוביים. כשפיגרנו 1:0 זו הייתה מכה קשה. היינו צריכים זמן במחצית השנייה כדי לשנות ועשינו זאת". פאלאס הקבוצה האחרונה שניצחה את ליברפול באנפילד ב-2017 ומאז המייטירדס צברו 32 משחקי בית ללא הפסד. כבר הייתה הרגשה שזה הולך לקרות שוב כשאנדרוס טאונסנד כבש בדקה ה-34, אבל שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה ליברפול כבר הוליכה וזה היה הפסדו הראשון אי פעם של רוי הודג'סון כמנג'ר אורח באנפילד.


מוחמד סלאח כבש צמד ועלה למקום הראשון בטבלת כובשי השערים בפרמיירליג עם 16 וקלופ התלוצץ בסיום שהוא היה יכול לכבוש יותר מ-50 שערי פרמיירליג ב-72 משחקי ליגה (שניים בצ'לסי) אם היו נותנים לו לשחק כחלוץ. סלאח הוא המצרי הראשון שכובש 50 שערים בליגה והאפריקאי השמיני שמגיע למספר הזה. דידיה דרוגבה כבש 104, עמנואל אדביור 97, אייגביני יעקובו 95. סלאח השחקן הרביעי במהירות שהגיע למספר הזה בפרמיירליג.



קלופ העביר את סלאח לעמדה התקפית עוד יותר, וזה משתלם (AFP)


קלופ נתן לו השנה לשחק יותר בחוד וגם הגרמני התמוגג ממספרי הכוכב: "זה הישג יוצא מהכלל של שחקן ברמה הכי עולמית. הוא עשה כמה צעדים קדימה בחודשים האחרונים. זה מספר מרשים. שמעתי שרק אנדי קול (65 משחקים), אלן שירר (66) ורוד ואן ניסטלרוי (68) הגיעו למספר הזה מוקדם יותר מבחינת כמות המשחקים. חלוצים לגמרי לא רעים, הא?".


Great comeback from the lads. A massive win to reach 60 points! #YNWApic.twitter.com/TEjWSBhkmd

— Simon Mignolet (@SMignolet) 19 בינואר 2019


ליברפול תצא השבוע לדובאי למחנה אימונים קצר מכיוון שאין לה משחק בגביע הליגה האנגלי או בגביע, מפעלים מהם הודחה. ג'ואל מאטיפ חזר מפציעה, אבל ג'יימס מילנר הורחק ופאביניו נפצע בשלהי המשחק והצטרף לפציעות של טרנט אלכסנדר-ארנולד, דיאן לוברן וג'ו גומז. "למזלנו אנחנו לא צריכים לשחק באמצע השבוע ועם כל הפציעה החדשה של פאביניו וההרחקה של מילנר זה בטוח היה קשה. אין לי מושג איך היינו עושים את זה. יהיו לנו יומיים של מנוחה ונתחיל להתכונן ללסטר – זה לא הולך להיות קל יותר", סיכם קלופ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי