חלון ההעברות: היגוואין קרוב לצ'לסי, פיונטק אמור לחתום במילאן

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

החלוץ הארגנטינאי יצא מהסגל של גאטוסו וקרוב מאוד לבלוז. חלוץ גנואה יגיע למילאנו לחתימה. כוכב אייאקס אמר שהוא מעדיף לעבור לפ.ס.ז', אך ברצלונה עדיין בתמונה. וגם: אקס מכבי ת"א פוטר

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* פאקו אסטרן, מאמן מכבי תל אביב בעבר שאימן גם בוולנסיה, פוטר על ידי פאצ'וקה המקסיקנית וכעת הוא בלי ג'וב. הקבוצה פתחה את העונה עם ניצחון אחד משלושה משחקים. היא הפסידה 3:0 לאמריקה והחליטה לומר שלום לפאקו. מישהו בישראל מעונין?


COMUNICADO OFICIAL.

Por este medio anunciamos que el Profesor @PakoAyestaran ha dejado de ser el técnico de nuestra institución.

Le deseamos mucho éxito en sus próximos proyectos. pic.twitter.com/K6ZpM8a7Up

— Club Pachuca (@Tuzos) 20 בינואר 2019


* דינמו זאגרב החתימה את מלך השערים של הליגה, קומאן אנדריץ' בן ה-23, חלוצה של אינטר זאפרשיץ' שבמקום השביעי. הוא חתם לחמש שנים.


Najbolji strijelac jesenskog dijela HT Prve lige Komnen Andrić novi je napadač Dinama! ⚽️ Dobro nam došao! https://t.co/fGY8FCN30g //
Current top scorer of HT Prva liga Komnen Andrić signed a 5-year deal with Dinamo! Welcome Komnen! #DZGpic.twitter.com/GIxwJBXaD2

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) 19 בינואר 2019


שמועות
*  "סאנדיי סטאר" פרסם שלגונסאלו היגוואין תהיה משכורת מהגבוהות בפרמיירליג, הוא ירוויח 270 אלף ליש"ט לשבוע בצ'לסי . לפי הדיווחים מילאן הוציאה את החלוץ מהסגל לקראת המשחק מול גנואה, והעסקה עם הבלוז קרובה לסגירה.  


* אחרי שמנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמעוניינת בפיליפה קוטיניו ואילו יורגן קלופ דחה ידיעות לפיהן יש סיכוי שיחזור לליברפול, פורסם ב"סאנדיי סטאר" שכעת צ'לסי מתעניינת בו.



גונסאלו היגוואין. מתקרב לצ'לסי (Gettyimages)


* אולה גונאר סולשיאר העביר להנהלת יונייטד רשימה של שלושה שחקנים שהוא רוצה אם יישאר בתפקיד בשנה הבאה. מדובר בבלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, בלם פיורנטינה ניקולה מילינקוביץ' וצ'נגיז אונדר מרומא. שמות אלה היו מבוקשים גם על ידי ז'וזה מוריניו.


* בורדו רוצה את קשר לסטר ומכבי חיפה לשעבר אדריאן סילבה, שלא משחק אצל השועלים.


* קאלום הדסון-אודוי סירב להצעת צ'לסי לשכר של 96 אלף יורו לשבוע, והוא אמור להגיע לבאיירן מינכן בקיץ ולא כעת, כיורשו של אריאן רובן. לפי אנשי באיירן חמאס רודריגס לא יעבור לארסנל. הוא יישאר עד לקיץ בגרמניה ואז תתקבל ההחלטה אם לרכוש אותו או להחזירו לריאל מדריד.





צ'נגיז אונדר. בעונה הבאה ביונייטד? (Gettyimages)
צ'נגיז אונדר. בעונה הבאה ביונייטד? (Gettyimages)


* העיתון "אס" מדווח שכריסטיאנו רונאלדו לוחץ על מרסלו לחתום ביובנטוס בקיץ הקרוב. עד לפני כמה שבועות מרסלו לא חשב על הרעיון הזה, אבל העובדה שהוא ירד לספסל ולא נמצא בתוכניות של סנטיאגו סולארי שינתה את דעתו לצד הלחצים מחברו. השניים נמצאים בקשר בשבועות האחרונים ומרבים לשוחח זה עם זה. חוזהו של מרסלו מסתיים ב-2022. נכון לעכשיו המגן השמאלי ביובנטוס הוא אלכס סנדרו, שדווקא עושה עבודה טובה.

* "גאזטה דלו ספורט" מדווח על התקדמות בהחתמת קשישטוף פיונטק במילאן, והוא אמור להגיע ביום שלישי למילאנו לחתום על החוזה לחמש שנים. בסופו של דבר מדובר על סכום ההעברה של 40 מיליון יורו, אבל הרוסונרי רוצים לחלק אותו לשלושה תשלומים כדי לעמוד בדרישות הפייר פליי הפיננסי.




קשישטוף פיונטק. בדרך להחליף את היגוואין בחוד של שמילאן (Gettyimages)


* דניס סוארס רמז ברשתות החברתיות שהוא בדרך לארסנל. קשר ברצלונה סימן לייקים על פוסטים ברשתות החברתיות של התותחנים. לפי ה"מירור" הוא צפוי לעבור תמורת 1.7 מיליון ליש"ט בהשאלה עם אופציה לרכישה של 17.5 מיליון ליש"ט.


* אגב ארסנל, היא עשויה להציע לבאיירן מינכן לקבל את מסוט אוזיל בתמורה לחאמס רודריגס. כל זה אם ריאל מדריד תאשר ובהשאלה עד לסיום העונה.


חאמס. ארסנל עוקבת אחריו (Gettyimages)
חאמס. ארסנל עוקבת אחריו (Gettyimages)


* ווין רוני תומך במינויו של מאוריסיו פוצ'טינו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. הוא קרא להנהלה למנות את הארגנטינאי, נוכח הידיעות שאולה גונאר סולשיאר יקבל את התפקיד.


* קשר ליון נביל פאקיר אמר בראיון לעיתון הצרפתי "לה פרוגרס" כי יחליט על עתידו בסוף העונה. חוזהו בקבוצה הצרפתית מסתיים ב-2020.


* ברצלונה מתקשה למצוא חלוץ מחליף לתגבר את ההתקפה שלה. קרלוס ולה לא יגיע ופרננדו יורנטה לא משוחרר על ידי טוטנהאם. אוליביה ז'ירו ששמו הוזכר לא מכיר את הליגה הספרדית, פלקאו לא מועמד למכירה על ידי מונאקו.



* "מונדו דפורטיבו" מפרסם שאביו של פראנקי דה יונג רוצה שהוא יעבור לברצלונה, למרות שבנו החליט כנראה לחתום בפאריס סן ז'רמן שמציעה יותר כסף.


* ריאל מדריד תנסה להחתים את ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, כך לפי דיווחים באנגליה. הוא נרכש ב-43.5 מיליון ליש"ט ממונאקו, אבל פפ גווארדיולה מעריך אותו כעת לפחות ב-70 מיליון ליש"ט. יש לו חוזה לעוד שלוש וחצי שנים.


ברנרדו סילבה. ריאל מדריד תנסה לרכוש אותו (AFP)
ברנרדו סילבה. ריאל מדריד תנסה לרכוש אותו (AFP)


* ב"סאן" טוענים שמנצ'סטר סיטי רוצה את סבסטיאן רודי משאלקה בהשאלה. פפ גווארדיולה מכיר אותו מצוין מהבונדסליגה והוא רוצה אותו כמחליף לפרננדיניו שאין כרגע שחקן נוסף במשבצת שלו בקבוצה.


* על פי "אס", יש הסכם סגור בין אתלטיקו מדריד לאלברו מוראטה וכעת הצדדים עובדים רק על הדרך בה יגיע לקולצ'נרוס. אתלטיקו מעדיפה השאלה עם אופציה לרכישה ב-60 מיליון יורו.


מוראטה. הכל סגור עם אתלטיקו (AFP)
מוראטה. הכל סגור עם אתלטיקו (AFP)


* האתר הספרדי "דון באלון" טוען שהארי קיין בסופו של דבר יעזוב את טוטנהאם אם זו לא תזכה בתארים העונה ולכן ריאל מדיד ובאיירן מינכן מעוניינות בו ועשויות להילחם עליו. אם טוטנהאם לא תעלה לליגת האלופות ייתכן מאוד שהוא יסכים לשמוע הצעות.


* מנכ"ל אינטר בפה מארוטה אמר שאין לו ספק שמאורו איקרדי יאריך את חוזהו בקבוצה.


* הפרשן פול סקולס, קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר, עשוי להתמנות למנג'ר אולדהאם מהליגה הרביעית.


סקולס. יחזור למקצוע? (Gettyimages)
סקולס. יחזור למקצוע? (Gettyimages)


* העברתו של מרקו ארנאוטוביץ' לגוונאגז'ו אברגרנדה בוטלה בשלב זה לפי "מייל און סאנדיי". הקבוצה הסינית מסרבת לשלם עליו 45 מיליון ליש"ט.


* המנהל המקצועי של אינטר בפה מארוטה, אמר בראיון כי דייגו גודין מעניין את הנראזורי וחיזק ידיעות שהבלם האורוגוואי יגיע לקבוצה בקיץ. 

* המנהל המקצועי של דורטמונד קבע סופית כי יוליאן וייגל לא הולך לשום מקום ולא יעבור לפאריס סן ז'רמן שרוצה אותו. בראיון ל-ZDF הגרמני אמר: "הוא נשאר אצלנו וזה סופי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי