צפו בתקציר: סיטי הביסה 0:3 את האדרספילד, הפער מליברפול נשמר

ראחים סטרלינג, לירוי סאנה, איימריק לאפורט
ראחים סטרלינג, לירוי סאנה, איימריק לאפורט | AFP

האלופה אומנם התקשתה בפתיחה מול נועלת הטבלה, אך דנילו (18) עם השער ה-100 של הקבוצה בכל המסגרות, סטרלינג (54) וסאנה (56) שמרו על מרחק ארבע הנקודות מהמוליכה

(גודל טקסט)

אחרי ה-3:4 הדרמטי של ליברפול על קריסטל פאלאס בשבת, סגנית המוליכה מנצ'סטר סיטי עשתה היום (ראשון) את המוטל עליה עם ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ושמרה על פער של ארבע נקודות מהמייטירדס כשהביסה 0:3 את נועלת הטבלה האדרספילד באצטדיון ג'ון סמית' במסגרת המחזור ה-23 בפרמיירליג.

סיטי פתחה טוב יותר את המשחק והגיעה ליותר הזדמנויות, כולל ספק פנדל על ראחים סטרלינג שלא נשרק בסופו של דבר, ועלתה ליתרון בדקה ה-18 כשדנילו בעט כדור מכ-20 מטרים, פגע בראשו של כריסטופר שינדלר והמשיך לרשת יונאס לוסל בדרך ל-0:1. אגב, למרות הפגיעה בראשו של הבלם הגרמני, השער נחשב בסופו של דבר לזכותו של הברזילאי שחגג את הכיבוש הראשון שלו העונה ואת השער ה-100 של התכולים בכל המסגרות. נועלת הטבלה לא עשתה חיים קלים לאלופה והתוצאה נשמרה עד ההפסקה.

זה לא הלך קל עבור סיטי גם במחצית השנייה, אך בדקה ה-54 התקפה יפה שלה הסתיימה בהגבהה של לירוי סאנה לראחים סטרלינג, שנגח מקרוב את ה-0:2. לא חלפו שתי דקות ועוד התקפה הסתיימה בהורדת כדור של סרחיו אגוארו לסאנה, שהפעם היה על תקן הכובש והכניע את לוסל לקבוע 0:3, שבסופו של דבר נשמר עד שריקת הסיום למרות הזדמנויות של האורחים.


דנילו חוגג את שער הבכורה שלו העונה ואת ה-100 של הסיטיזנס בכל המסגרות (Gettyimages)

משחק הליגה הבא של סיטי יהיה רק ביום שלישי הבא, ה-29 בינואר, אז תתארח בסיינט ג'יימס פארק אצל ניוקאסל, כשבין לבין מצפה לה ביום רביעי (21:45, שידור ישיר בספורט2) משחק הגומלין בחצי גמר גביע הליגה נגד ברטון בחוץ, שיהיה ככל הנראה לפרוטוקול בלבד אחרי ה-0:9 באיתיחד במשחק הראשון. בנוסף, בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט2) יארחו הסיטיזנס את ברנלי במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. האדרספילד לעומתה, שכבר הודחה מהגביע האנגלי על ידי בריסטול סיטי, תחפש נקודות במקום אחר ויהיה לה זמן להתאמן עד יום שלישי הבא, אז תארח את אברטון. 

הרכבים
האדרספילד: יונאס לוסל, טרנס קונגולו, כריסטופר שינדלר, טום סמית', כריס לואו, ז'וניניו באקונה (אלכס פריצ'ארד 64), ג'ונתן הוג, ג'ייסון פאנצ'ן, אליאס קאצ'ונגה, אדאמה דיאקבי(סטיב מונייה 59), איסאק אמבנזה.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, פביאן דלף, דנילו, ניקולס אוטמנדי, קייל ווקר, אליקאי גונדואן (פביאן דלף 80), פרננדיניו (דויד סילבה 59), קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו, לירוי סאנה (ברנרדו סילבה 72).


סטרלינג, סאנה ואגוארו חוגגים עוד ניצחון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי