צפו בתקציר: ווינקס העניק 1:2 דרמטי לטוטנהאם בפולהאם

הארי ווינקס, דני רוז
הארי ווינקס, דני רוז | Gettyimages

כבר נראה היה שהתרנגולים יאבדו נקודות חשובות, אך שער של הקשר האנגלי עמוק בתוספת הזמן (90+3) העניק לה ניצחון חשוב. יורנטה שפתח במקום קיין כבש עצמי לפולהאם (17), דלה עלי השווה זמנית (51) ונפצע בהמשך

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

אחריהניצחון של מנצ'סטר סיטי מוקדם יותר היום, המחזור ה-23 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ניצחון 1:2 דרמטי של טוטנהאם על פולהאם בקרייבן קוטג' בזכות שער של הארי ווינקס שקבע מהפך בשניות האחרונות, שביסס את התרנגולים במקום השלישי בליגה עם 51 נקודות, חמש נקודות פחות ממנצ'סטר סיטי השנייה ותשע מליברפול המוליכה.

עם זאת, לצד הניצחון העיבה על השמחה של טוטנהאם פציעתו של דלה עלי שהוחלף בדקה ה-86 כשלא ברורה חומרת פציעתו, ומדובר בעוד מכה עבור פוצ'טינו שסובל מהיעדרם בהתקפה של הארי קיין הפצוע ושל יונג-מין סון שמשתתף באליפות אסיה עם נבחרתו דרום קוריאה.

קבוצתו של קלאודיו ראניירי הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-17, דווקא משער של פרננדו יורנטה, שפתח במקום קיין וניסה להרחיק כדור קרן, אך בעט אותו לרשת של הוגו לוריס. אלכסנדר מיטרוביץ' כמעט הכפיל את היתרון בדקה ה-41, אך למזלם של התרנגולים השער נפסל בטענת נבדל. השיוויון הגיע רק במחצית השנייה כשהתקפה של המארחת בדקה ה-51 הסתיימה בהגבהה נהדרת של כריסטיאן אריקסן לרחבה ודלה עלי התרומם גבוה כדי לנגוח את שער הליגה החמישי שלו העונה והרביעי בנגיחה, יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג (יחד עם אלכסנדר מיטרוביץ').


דלה עלי. מכה לא פשוטה לטוטנהאם (Gettyimages)

טוטנהאם התקשתה מאוד בחלק הקדמי בלי שחקנים כמו סון וקיין, ובדקה ה-86 הצרות שלה רק התגברו כשדלה עלי כאמור נפצע והוחלף. כבר היה נראה ששתי הקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, אך עמוק בשניות האחרונות של תוספת הזמן בת השלוש דקות, ג'ורג'-קווין אנקודו שהחליף את דלה עלי הגביה כדור שהגיע להארי ווינקס, והקשר האנגלי נגח מקרוב את ה-1:2, שקבע מהפך דרמטי וניצחון חשוב עבור מאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו.

במחזור הבא שייערך ביום רביעי ה-30 ביוני תארח טוטנהאם את ווטפורד, כשבין לבין היא תתארח ביום חמישי (21:45, שידור ישיר בספורט1) בסטמפורד ברידג' אצל צ'לסי בסמגרת גומלין חצי גמר גביע הליגה עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון בוומבלי. בנוסף, ביום ראשון הבא היא תתארח אצל קריסטל פאלאס במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. פולהאם לעומתה תנסה להשיג נקודות חשובות בקרבות ההישרדות כשתארח במחזור הבא את ברייטון ובירם כיאל.


ווינקס חוגג עם רוז. מהפך וניצחון דרמטי (Gettyimages)

הרכבים
פולהאם: סרחיו ריקו, מקסים לה מרשאן, טים ראם, דניס אודוי, ג'ו בראיין, קאלום צ'יימברס, סיירוס כריסטי, ז'אן מיקאל סרי (איברהימה סיסה 81), ראיין באבל (ראיין ססניון 55), אלכסנדר מיטרוביץ', אנדרה שורלה (ניסקנס קסאנו 72).
טוטנהאם: הוגו לוריס, יאן ורנטוחן, דבינסון סאנצ'ס, טובי אלדרווירלד, דני רוס, כריסטיאן אריקסן, הארי ווינקס, קיירן טריפייר, דלה עלי (ג'ורג'-קווין אנקודו 86), אריק לאמלה (אריק דייר 79), פרננדו יורנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי