פפ זעם על שחקניו במחצית: "אתם לא יכולים לשחק ככה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

המנג'ר לא אהב את יכולת שחקני מנצ'סטר סיטי, שהובילה רק 0:1 על האדרספילד בירידה להפסקה. לתקשורת אמר אמר המשחק: "נמאס לי לענות על ליברפול בכל מסיבת עיתונאים. אף אחד לא זוכה באליפות בינואר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
למרות פתיחה לא פשוטה, מנצ'סטר סיטי גברה אתמול (ראשון) בסופו של דבר בקלות 0:3 על נועלת הטבלה בפרמיירליג האדרספילד וצמצמה את מחדש הפער מליברפול לארבע נקודות.


האלופה הבקיעה 22 שערים בארבעת משחקיה האחרונים, ארבעה יותר ממה שכבשה האדרספילד, אותה הדריך המנג'ר הזמני מרק האדסון, ב-37 המשחקים האחרונים שלה. עד כה, כבשה סיטי העונה כבר 102 שערים בכל המסגרות והיא הקבוצה הראשונה בחמש הליגות הבכירות באירופה שמגיעה ל-100 שערים ויותר העונה. לשם השוואה, ברצלונה הבקיעה עד כה 81.


ראחים סטרלינג, שכבש בנגיחה את ה-0:2 של סיטי בדקה ה-54, התלוצץ בסיום כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אתם יודעים שאנחנו לא יכולים להפסיד כשאני כובש בנגיחה. עבודה נבדרת במגרש קשה. כל הכבוד חברים".


You know we just cant lose when I score a header great job on a difficult pitch well done lads @mancity !!! pic.twitter.com/DzOIslbuXJ

— Raheem Sterling (@sterling7) 20 בינואר 2019

המנג'ר פפ גווארדיולה אמר בסיום: "קווין דה בריינה שיחק 90 דקות ואלה חדשות טובות. ברור שהייתי מעדיף כרגע להיות במקום בו נמצאת ליברפול, אבל אנחנו במצב שכל מה שאנחנו יכולים לעשות בו זה לנצח במשחקים שלנו, לנתח אותם ולהשתפר. נמאס לי לענות על ליברפול בכל מסיבת עיתונאים. יש קבוצה אחת טובה מאיתנו בליגה, אבל בינואר אף אחד עוד לא זכה באליפות".


ב"דיילי מייל" פורסמה תמונה של פפ מוציא עשן לבן בגלל הקור במגרש עם הכותרת: "ליברפול, אנחנו נושפים בערפכם". מסתבר שהמנג'ר לא אהב את העבודה שבמחצית לוח התוצאות הראה רק 0:1 לסיטי, והוא שטף את שחקניו בנאום תקיף בו אמר להם שהם לא עומדים בדרישות שלו והוא מתוסכל מהיכולת שלהם. סיטי הובילה משער של דנילו שבקלות יכול היה להיחשב לעצמי של כריסטופר שינדלר.


לירוי סאנה גילה אחרי המשחק שפפ כעס מאוד: "הוא העיר אותנו מעט ואמר לנו שאנחנו צריכים לשחק מהר יותר, טוב יותר ולמצוא את המקום הפנוי במגרש כדי לכבוש. הבוס אמר לנו שאנחנו לא יכולים לשחק בצורה בה שיחקנו ואנחנו חייבים להשתפר. במחצית השנייה באמת כולם יכלו לראות ששיחקנו מהר יותר בעמדות החשובות במשחק".



גווארדיולה לא אהב את מה שראה במחצית הראשונה (Gettyimages)


לפחות מבחינה סטטיסטית, גווארדיולה צדק. סיטי נגעה בכדור רק ב-17 אחוזים במחצית הראשונה ואיבדה שליטה במשחק. פפ אישר את הדברים אחרי המשחק ואמר: "בדרך בה שיחקנו לא היינו ראויים להבקיע יותר משלושה שערים. אנחנו צריכים להשתפר ולדרוש יותר מעצמנו".


המאמן הזמני של האדרספילד מרק האדסון אמר: "היתה לנו תוכנית משחק ופעלנו לפיה ואם לא השער העצמי, יכולנו להחזיק מעמד עם 0:0 יותר זמן". לפי הדיווחים, האדרספילד שפיטרה את דיוויד ואגנר שהיה עוזרו של יורגן קלופ בבורוסיה דורטמונד, פנתה למאמן השוורצגלבן עד גיל 23 יאן סיאורט כדי שיקבל את התפקיד. ואגנר נפרד מאוהדי האדרספילד כשכתב להם: "גרמתם למקום הזה להיות הבית שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי