חלון ההעברות: פול פוגבה הסכים להארכת חוזה ביונייטד

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

בהמשך לפריחה המחודשת, הצרפתי קרוב להישאר בשדים האדומים. וגם: היעד הבא של מריו באלוטלי, טוטנהאם מחפשת מחליף לקיין הפצוע, פורטו תמכור את מיליטאו לריאל מדריד ואקס מכבי חיפה חתם בטורקיה

(גודל טקסט)
רשמי
* בלם מכבי חיפה לשעבר אדין צוצאליץ', עזב את מכלן הבלגית אחרי ארבע שנים וחתם באקהיסאר הנמצאת בתחתית הליגה הטורקית.


Akhisarspor'umuz Edin COCALIC ile 2.5 yıllık sözleşme imzalamıştır. Kulübümüze ve futbolcumuza hayırlı olsun. pic.twitter.com/roTjj6j5fX

— Akhisarspor (@Akhisarspor) January 21, 2019 >


* אשלי קול ופרנק למפארד מתאחדים. אחרי ששיתפו פעולה בעבר בצ'לסי ובנבחרת אנגליה, המגן חתם רשמית בדרבי קאונטי אותה מאמן כוכב העבר. השניים רשמו ביחד 190 משחקים זה לצד זה במדי הבלוז.


Ashley Cole is a Ram. #WelcomeAshleypic.twitter.com/HEuwvjUAd5

— Derby County (@dcfcofficial) January 21, 2019


* קשר מנצ'סטר יונייטד סקוט מקטומיניי, מהצעירים הבודדים שז'וזה מוריניו טיפח ביונייטד חתם עד 2023 בקבוצה והאריך אותו בשנתיים. סלטיק הביעה בו עניין, אבל ביונייטד לא רצו לשחרר את הכישרון.


✍️ We are delighted to announce Scott McTominay has extended his contract with #MUFC until June 2023, with the option to sign for a further year.

Congratulations, @McTominay10!

— Manchester United (@ManUtd) 21 בינואר 2019


* ארסנל הודיעה רשמית על עזיבת הסקאוט הראשי סוון מיסלינטאט שהגיע לפני שנה וחצי מדורטמונד. כנראה שעזיבתו קשורה לחילוקי דעות עם המאמן אונאי אמרי וחוסר השקעה של ההנהלה.


Sven Mislintat will be leaving us on February 8, 2019

— Arsenal FC (@Arsenal) 21 בינואר 2019


*חלוץ יגלוניה ביאליסטוק הפולנית קארול סבידרסקי , חתם בפאוק סלוניקי ל-3.5 שנים. החלוץ בן ה-21 שיחק 113 משחקים בליגה הפולנית, ומשחק בנבחרת פולין עד גיל 21.


#PAOK completed the transfer of Karol Swiderski from @Jagiellonia1920. The international Polish striker signed a 3,5 years contract. #TheFutureIsHere#SwiderskiIsHere#transfers#welcomepic.twitter.com/ef08Ksjqvr

— PAOK FC / ΠAOK (@PAOK_FC) 20 בינואר 2019


* סביליה לא סיימה את העסקים של חלון ההעברות הנוכחי. בקבוצה רוצים להוריד מעט מעוגת השכר שלהם. אחרי שגנסו הברזילאי היה מושאל לאמיה, הוא יעבור לפלומיננזה. 


* ולנסיה בדרך להחתים את ניית'ן, הברזילאי המבטיח בן ה-17. הוא יישאר בואסקו עד 2020 עקב מגבלות הגיל ולאחר מכן יעבור למסטאייה. 50 אחוז מהכרטיס יישאר אצל ואסקו.


* ווילסון מנאפה שחקן כנף פורטוגלי בן 19 מפורטימוננשה עבר לפורטו. הוא כבש צמד ב-17 משחקים בקבוצה. 




⚪Wilson Manafá assina até 2023

https://t.co/u5gFkjJFnz#FCPorto#BemvindoManafá

— FC Porto (@FCPorto) 21 בינואר 2019

 

שמועות
* פול פוגבה אמנם רצה לעזוב בקיץ האחרון לברצלונה ובחלון ההעברות הנוכחי, אך הצרפתי כל כך מהשינוי במנצ'סטר יונייטד שלפי הדיווחים הוא מוכן להאריך את חוזהו באולד טראפורד המסתיים ב-2021. הוא מרוויח כיום 290 אלף ליש"ט לשבוע בעוד שאלכסיס סאנצ'ס מרוויח 505 אלף ליש"ט. מינו ראיולה סוכנו שהיה על סכינים עם יונייטד וז'וזה מוריניו, רוצה לפתוח כעת את החוזה ולהגדיל את שכרו של הקשר בן ה-25.


* ארסנל רוצה את ילד הפלא של בראגה החלוץ פרנסיסקו טרנקאו. הכדורגלן בן ה-19 אמנם משחק בבראגה ב' וקיבל העונה רק ארבע דקות בקבוצה הבוגרת, אבל נחשב לכישרון גדול וגם יובנטוס רוצה אותו.


* רומא מתעניינת בלנדרי דימאטה חלוץ בלגי המשחק באנדרלכט כמושאל מוולפסבורג. הוא כבש העונה 13 שערים ב-18 משחקים וכיום הוא סגן מלך השערים בליגה הבלגית.



מאושר מאז פיטורי ז'וזה מורניו. פול פוגבה (Gettyimages)


* "סקאי ספורט" האיטלקי טען כי חלוץ סאסואלו קווין פרינס בואטנג בדרך לברצלונה לשמש כמחליפו של מוניר אל-חאדדי שעבר לסביליה. לפי הידיעה הוא יושאל עם אופציה לרכישה בסוף העונה עבור 8 מיליון יורו. בואטנג כבש 4 שערים ב-11 משחקים העונה בסאסואלו. החלוץ הוותיק שיחק בעבר גם בפורטסמות של אברם גרנט. בקיץ עבר מפרנקפורט לסאסואלו ובעבר שיחק בליגה האיטלקית בגנואה ומילאן. 


* חלוץ אטאלנטה דובאן ספאטה המושאל מסמפדוריה, כבש רביעייה במשחק האחרון לרשת פרוזינונה, ומחוזר על ידי רומא ואינטר. אטאלנטה שילמה 14 מיליון יורו דמי השאלה, ויש לה אופציה לרכוש אותו ב-12 מיליון יורו נוספים בקיץ.



דובאן ספאטה. מעורר עניין אצל הגדולות באיטליה (Gettyimages)


* בעיתון "אס" נטען כי יש הסכם מוחלט בין ריאל מדריד ופורטו לרכישת הבלם אדר מיליטאו הברזילאי תמורת סעיף השחרור שלו מהקבוצה הפורטוגלית בסך 50 מיליון יורו. לפי הדיווח, הבלם יעבור לבלאנקוס בקיץ הקרוב.


* ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שפרנקי דה יונג ישקול היום את ההצעות של פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי ובעיקר את הצעת ברצלונה כדי להחליט לאיזו קבוצה יעבור.


* וונדה נרה אשתו והסוכנת של מאורו איקרדי, אמרה בראיון לרדיו "טיקי טקה" האיטלקי כי היא מעולם לא ביקשה חוזה חדש עבור הסקורר של אינטר וגם בעלה לא ביקש הטבה בתנאים שלו: "אני בטוחה שהחידוש של חוזהו נעשה במאה אחוז, אבל אין לי שום אישור לזה".



אדר מיליטאו. בדרך לבלאנקוס (Gettyimages)


* טוטנהאם, שנשארה רק עם חלוץ אחד כשיר פרננדו יורנטה, רוצה את אנדי קארול מווסטהאם. לפי דיווח ב"סאן", החלוץ שהגיע מליברפול לפטישים מסיים חוזה בקיץ ולכן מחירו כעת נמוך מאוד, כשהתרנגולים מאמינים כי מחירו לא יעלה על שני מליון ליש"ט


* חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי קרלוס ולה המקסיקני, שהוזכר כמועמד לברצלונה, לא שלל מעבר אליה למרות ידיעות בספרד שטענו כי הוא לא יוחתם ואמר: "עוד נראה מה יקרה".


*חלוץ צ'לסי מיצ'י באטשואי, הגיע לבריסל והוא ממתין להחלטה של הבלוז האם להשאיל אותו למונאקו, כשברקע החתמת גונסאלו היגוואין בסטמפורד ברידג' והעברת אלברו מוראטה לאתלטיקו מדריד.



אנדי קארול. יחזק את ההתקפה של פוצ'טינו? (AFP)


*בעיתון ל'אקיפ" הצרפתי דווח, כי מריו באלוטלי ישלים את מעברו למארסיי מניס בימים הקרובים לפני סיום חלון ההעברות.


*ב"קאלצ'ומרקטו" נטען, שלאציו קרובה להחתים את קשר ספאל מנואל לזרי בן ה-25 ב-20 מיליון יורו. לפי האתר האיטלקי יש כבר סיכום בין השחקן לקבוצה.



מריו באלוטלי. בקרוב במארסיי?  (AFP)


* באיירן מינכן רוצה את רבי מטונדו, קשר וולשי שנולד בליברפול ולא הסכים להאריך את חוזהו בסיטי. באיירן מחפשת שחקנים להצעיר את הסגל ומוכנה לשלם עליו 12 מיליון יורו.


* הבלם ההולנדי ווסלי הודט מסאות'המפטון אמור לעבור לסלטה ויגו בהשאלה עד הקיץ עם אופציה לרכישה. הסיינטס רכשו אותו ב-2017 מלאציו ב-17 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי