יוסיין בולט פרש מכדורגל: "זה היה כיף כל עוד זה נמשך"

בולט
בולט | Gettyimages

החלום להפוך לכדורגלן מקצועי נגמר: "מגרש הכדורגל שונה ממסלול הריצה". המדליסט האולימפי האגדי התייחס גם לעתידו: "מתמקד בעסקים"

(גודל טקסט)

יוסיין בולט, שהגשים את חלומו כשתלה את נעלי הריצה והפך לשחקן כדורגל, אמר שהתקווה שלו לקריירה מקצוענית ככדורגלן נגמרה: "זה היה כיף כל עוד זה נמשך"

בעבר התאמן בולט עם בורוסיה דורטמונד ומנצ'סטר יונייטד, אך באוגוסט 2018 החל להתאמן בקבוצת הכדורגל סנטרל קוסט מארינרס מליגת העל האוסטרלית. כבר במשחקו הראשון ככדורגלן מקצועי במסגרת משחק ידידות הבקיע צמד שערים והצליח להרשים אוהדי כדורגל רבים ברחבי העולם. הג'מייקני עזב את הקבוצה חודשיים לאחר מכן אחרי שלא רצה להגיע לסיכום על חוזה עם המועדון האוסטרלי, ודחה את הצעת מולטה מבירת מלטה.

"אני לא רוצה להגיד שהדברים הלכו לא כמו שצריך, בחיים אתה חי ואתה לומד, זה היה ניסיון טוב", אמר בולט והוסיף: "אני באמת נהניתי להיות חלק מקבוצה מקצוענית, מגרש הכדורגל שונה ממסלול הריצה". הספורטאי בן ה-32, שזכה כאצן במספר מדליות זהב אולימפיות בבייג'ין, לונדון וריו, אמר שמעכשיו הוא יתמקד בעיקר בעסקים: "אני פשוט עושה הרבה דברים שונים, יש לי עוד תחומים בקנה, החיים הספורטיבים שלי נגמרו ועכשיו אני מתמקד בעסקים"


 יוסיין בולט. (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי