חלון ההעברות: מרטינס במונאקו, צ'לסי ויונייטד נאבקות על קשר

ניקולו בארלה
ניקולו בארלה | Gettyimages

אתלטיקו מדריד השאילה את הקשר ותכריז בקרוב על שאילת מוראטה, השדים האדומים הגישו הצעה לבארלה מקליארי שאחריו רודף סארי. וגם: ארנאוטוביץ' האריך חוזה בווסטהאם, ארסנל מחזרת אחרי פרישיץ' ומלקום

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי מתקרב לסיומו, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* החלוץ אלברו מוראטה עובר בשעות אלה בדיקות רפואיות, בסיומן צפוי לחתום רשמית על חוזהו באתלטיקו מדריד. הוא יושאל מצ'לסי לשנה וחצי, כאשר לקולצ'ונרוס תהיה אופצייית רכישה.


*ג'לסון מרטינס הפורטוגלי, הקשר שרק הצטרף לאתלטיקו מדריד בקיץ מספורטינג ליסבון והתקשה להתאקלם, יעבור בהשאלה עד תום העונה למונאקו וינסה לסייע לה לשרוד בליגה הצרפתית. 


* ווסטהאם הודיעה על הארכת חוזהו של מרקו ארנאוטוביץ', הכוכב האוסטרי שזנח את החלום לשחק בסין. 

A message from Marko Arnautovic to the fans: pic.twitter.com/QgLFhMuynm

— West Ham United (@WestHamUtd) 26 בינואר 2019

ואגנר לאב חתם בקורינתיאנס. החלוץ הברזילאי בן ה-34 ביטל את חוזהו בבשיקטאש ובשנתיים הקרובות יהיה בקבוצה בה שיחק ב-2015 וכבש 14 שערים.


שמועות

* צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד עדיין מעוניינות בניקולו בארלה מקליארי. הקשר בן ה-21 קיבל הצעה לפי "גאזטה דלו ספורט" ממנצ'סטר יונייטד, אך צ'לסי רודפת אחריו כבר כמה שבועות. לפי הדיווח, הוא מתקשה לסרב ליונייטד. מחירו מוערך בכ-50 מיליון ליש"ט.


*"סאנדיי מירור" פרסם שלמרות סידרה של שמונה ניצחונות רצופים כמנג'ר הזמני של יונייטד, בקבוצה לא חושבים כרגע למנות את אולה גונאר סולשיאר למנג'ר קבוע ויחכו להחלטה רק בסיום העונה.



* מנצ'סטר יונייטד הודיעה לאיינדהובן שהיא מבקשת ממנה לדווח על כל אפשרות למכור את שחקן הכנף סטיבן ברגווין ההולנדי בן ה-21. באיירן מינכן רוצה אותו. גם ליברפול ואינטר מעוניינות. יונייטד שלחה סקאוט לעקוב אחריו. הוא כבש כבר עשרה שערים ומוערך ב-25 מיליון ליש"ט. 


* סאגת קאלום האדסון-אודוי לא מסתיימת. שחקן הכנף של צ'לסי הודיע למועדון שהוא רוצה לעזוב ולא יחתום על חזוה חדש. באיירן מינכן עדיין מקווה להחתים אותו ומוכנה לשלם עליו 40 מיליון ליש"ט. בקיץ הוא יוכל לעזוב ב-10 מיליון ליש"ט וגם לייפציג רוצה אותו והציעה עבורו 20 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב עם סעיף שחרור חזרה לצ'לסי. הבלוז לא רוצים לאבד אותו והציעו לו 80 אלף ליש"ט לשבוע. סוכניו טוענים שהכסף לא חשוב, אלא ההזדמנות לקבל דקות ולשחק.

BREAKING: Sky sources: @Chelsea's Callum Hudson-Odoi has put in a transfer request to try and secure a move to @FCBayernEN#SSN

More on Transfer Centre LIVE! https://t.co/MxHv5chQ13pic.twitter.com/ECf0YbwHA5

— Sky Sports News (@SkySportsNews) January 26, 2019

* איבן פרישיץ' מאינטר מועמד לארסנל, אבל אתלטיקו מדריד רוצה אותו גם לפי "גאזטה דלו ספורט". מחירו הוא 35 מיליון יורו, אבל ארסנל רוצה לשאול אותו עם אופציה לרכישה. אופציה אחרת של ארסנל היא לשאול את מלקום מברצלונה. גם גוואנגז'ו אבגרנדה ומילאן רוצות את הקשר הברזילאי שלא התאקלם בברצלונה. ברצלונה שילמה עליו 42 מיליון יורו, אבל לכולם ברור שלא תוכל לקבל מחיר כזה. ארסנל הציעה 2 מיליון יורו על השאלה ועוד 20 מיליון יורו על מימוש האופציה ולרכושו.


* בגרמניה טוענים ששאלקה סגרה עם מנצ'סטר סיטי על רכישת ראבי מטונדו הוולשי בן ה-18. שאלקה אמורה לשלם 12 מיליון יורו עבור החלוץ-קשר. מנגד, סיטי מבקשת לרכוש משאלקה את סבסטיאן רודי ובגלזנקירשן דורשים עבורו 40 מיליון יורו.

Arsenal launch bid to sign Barcelona's Malcom | @reluctantnickohttps://t.co/DqOPldvr5Jpic.twitter.com/pxAJgYczfz

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) January 26, 2019

* ה"סאן" מדווח שאנטוניו ולנסיה עשוי לעזוב עוד החודש את מנצ'סטר יונייטד לאחר שהוא לא מקבל הזדמנויות. ניוקאסל ופולהאם רוצות אותו. המגן הימני האקוואדורי בן ה-33 מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ביונייטד. רפא בניטס רוצה אותו בהשאלה אם יונייטד תשלם את משכורתו ופולהאם רוצה אותו במקום ויקטור מוזס שלא עבר אליהם.


* בן וודברן מליברפול ליברפול מבוקש בהאל מהצ'מפיונשיפ. הוא היה מושאל בשפילד יונייטד ולא בלט במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי