צפו בתקצירים: טוטנהאם הושפלה אצל פאלאס, בכורה להיגוואין בצ'לסי

קיירן טריפייר
קיירן טריפייר | AFP

התרנגולים, בהרכב חסר מאוד, נכנעו 2:0 לשער ראשון מזה שנתיים של וויקהאם ולפנדל של טאונסנד, טריפייר החמיץ מ-11 מטר ופוצ'טינו הודח מהגביע. פיפיטה שיחק לראשונה ב-0:3 של הבלוז על שפילד וונסדיי בדרך לשמינית

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים, בהם לקחו חלק שתיים מהקבוצות הגדולות בממלכה. במשחק הראשון, טוטנהאם בסגל חסר במיוחד הופתעה עם 2:0 לקריסטל פאלאס והודחה ולאחר מכן צ'לסי גברה 0:3 על שפילד וונסדיי מליגת המשנה, במשחק בו גונסאלו היגוואין ערך את הופעת הבכורה בקבוצה.


קריסטל פאלאס – טוטנהאם 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
קריסטל פאלאס כבר הוכרזה כמעט רשמית כקוטלת הענקים של אנגליה העונה, עם ניצחון על מנצ'סטר סיטי ותוצאות תיקו נגד ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, וגם לליברפול היא עשתה חיים קשים. כעת היא סימנה עוד איקס על הקת כשהדיחה את התרנגולים המסכנים מהגביע ולקחה לפוטצ'ינו עוד תואר שכבר לא יהיה לו העונה.


טוטנהאם של 2019, לצערה, היא לא טוטנהאם של 2018. מכת הפציעות רק מחמירה, ואיתה גם התוצאות. מאז ההפסד למנ'צסטר יונייטד בו נפצע הארי קיין הקבוצה הפסידה לצ'לסי בפנדלים בגביע הליגה וניצחה רק בקושי את פולהאם בליגה, אבל בעיקר רק הוסיפה שמות לרשימת הפצועים המתארכת שלה. בלי קיין, דלה עלי, בן דיוויס ומוסא סיסוקו הלונודנים עלו בהרכב חסר מאוד – גם ללא כריסטיאן אריקסן שקיבל מנוחה – והציגו כדורגל בהתאם.


✅ The Palace march on!

FULL TIME: 2-0 #CPFCpic.twitter.com/6MsKB8RQNf

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) January 27, 2019


כבר בדקה התשיעית קונור וויקהאם, שחזר להרכב לאחר מעל שנתיים, ניצל את הרפיון בהגנת התרנגולים כדי לחדור ולהבקיע כמעט ללא קושי שער ראשון מזה 799 יום, ובדקה ה-34 זה כבר הפך ל-0:2 עם פנדל מוצלח של טאונסנד שנמצא בתקופה נהדרת. וכאילו כדי להוסיף על המזל הרע של טוטנהאם, היא קיבלה פנדל משלה אותו קיירן טריפייר בעט ברשלנות החוצה.


צ'לסי – שפילד וונסדיי 0:3
רק ביום חמישי חתם רשמית והוצג גונסאלו היגוואין כחלוץ צ'לסי, אבל היום הוא כבר פתח בהרכב והשלים 82 דקות, עד אשר הוחלף על ידי אוליבייה ז'ירו, ב-0:3 על היריבה מתחתית הצ'מפיונשיפ. בדקה ה-26 המקומיים עלו ליתרון מפנדל מוצלח של וויליאן, שאף הציע ל"פיפיטה" לבעוט במקומו וגם השלים צמד בדקה ה-83. הכוכב הצעיר קאלום האדסון אודוי, שדווח כי ביקש רשמית לעזוב, הכפיל את היתרון בדקה ה-64. אדן הזאר זכה למנוחה וכלל לא היה בסגל.


Willian respectfully offering to Higuain the chance to take the PK. Guy is pure class. pic.twitter.com/X4OBAdcl1b

— Give N'Golo (@FPLHazardous) January 27, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי