פוצ'טינו הודח וטען: "לא מסכים שזה חשוב לזכות בגביעים"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

טוטנהאם שיחקה בהרכב חסר למדי ונכנעה 2:0 לקריסטל פאלאס, הפסד שעלה לה בהדחה מהגביע האנגלי, אבל למנג'ר זה לא מפריע: "יותר חשוב לסיים בין ארבע הראשונות בליגה ולהיות בליגת האלופות"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד עדיין נחשבת למועמדת המובילה לצרף בקיץ את מאוריסיו פוצ'טינו כמנג'ר שלה בעונה הבאה, אבל היא צריכה להיות מודאגת מכך שקבוצתו טוטנהאם עפה משני גביעים בתוך 72 שעות.


אתמול (ראשון) התרנגולים נכנעו בהרכב חסר למדי 2:0 לקריסטל פאלאס בגביע האנגלי ורק ביום חמישי האחרון הודחו מגביע הליגה האנגלי אחרי דו קרב פנדלים נגד צ'לסי, אבל למנג'ר כל זה כנראה לא מפריע כמי שמצפים בלונדון. פוצ'טינו טען בשיא הרצינות שלא חשוב לו לזכות בגביעים, אלא לעלות לליגת האלופות ואת זה עושים כידוע דרך הליגה.


אמנם טוטנהאם בימים אלה ללא שלושת כוכביה הארי קיין, דלה עלי וסון יונג מין, גם כריסטיאן אריקסן ושחקני מפתח אחרים זכו למנוחה אתמול, אבל הארגנטיני הצליח בוודאי להרגיז כמה אנשים בכדורגל האנגלי ובקרב האוהדים כשהצהיר כי הוא מעדיף מקום בטופ 4 על תואר. טוטנהאם לא זכתה בתואר כבר 11 שנים ועדיין פוצ'טינו טען: "מה שאני אגיד בוודאי יצור ויכוחים, כי יש כאלה שחושבים שלזכות בתואר או בגביעים יעזור למועדון. אני לא מסכים. זה רק יעלה את האגו של המועדון. הדבר החשוב הוא להיות עקבי בארבע הראשונות ולעלות לשלב הבתים בליגת האלופות".


Monday's Daily Star sport: Cups are for egos #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/9G5mNQbn1d

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) January 27, 2019


פוצ'יטינו טען שאין לו חרטות על ההרכב שהעלה ועל כך שביצע שבעה שינויים מהמשחק נגד צ'לסי בגביע הליגה. "שיחקנו עם הקבוצה הכי טובה איתה יכולנו לשחק כרגע. הגענו מלוח משחקים די מטורף, אחרי משחק קשה נגד צ'לסי 72 שעות לפני כן. במצב כזה אתה צריך לקבל החלטות ולתת לשחקנים אחדים לנוח ולעשות רוטציה". ב"דיילי מייל" ובעיתונים אחרים נכתב שאין תירוצים ליכולת החלשה שהראתה טוטנהאם. פוצ'טינו הודה: "לא חשבתי שהעונה הזאת הולכת להיות כל כך מסובכת. ברור שאני מאוכזב. המטרה הריאלית היחידה שלנו כרגע היא לנסות להתקרב לשתי הראשונות בליגה. ידעתי שהעונה הזאת הולכת להיות אתגר עבורנו אחרי כל מה שקרה במונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי