מנג'ר קרדיף מגלה: "רציתי לפרוש אחרי מה שקרה לסאלה"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

המועדון הוולשי עדיין לא התגבר מהטרגדיה של החלוץ והערב העולה החדשה תתמודד נגד ארסנל (שלישי, 21:45, ישיר בספורט3). "אני בטוח שכולנו מוכנים לרדת ליגה כדי שהוא יישאר בחיים", אמר המאמן ניל וורנוק

(גודל טקסט)

קרדיף תשחק היום (21:45, שידור ישיר בספורט3) לראשונה מאז אסון היעלמות המטוס של אמיליאנו סאלה נגד ארסנל באמירויות וזה הולך להיות משחק אחד הקשים שיהיו לקבוצה העונה.

ניל וורנוק המנג'ר בן ה-70 של קרדיף אמר במסיבת עיתונאים מרגשת כי חשב על פרישה מאימון 24 שעות ביום מאז שסאלה נעלם. "זה היה השבוע הכי קשה בקריירה שלי במרחק עצום מכל דבר שעברתי בעבר. חשבתי שלא אאמן יותר אף משחק בקריירה". וורנוק גילה שטס בעבר מספר פעמים עם הטייס שנעלם עם סאלה דיוויד איבוטסון. וורנוק אמר שהוא גם מבין את המשפחה של סאלה שדרשה להמשיך את החיפושים: "אם הייתי בן משפחה של סאלה הייתי דורש להמשיך לחפש אותו בלי להפסיק עד שיגלו אותו".

וורנוק לקח ללב את האסון גם בגלל שהיה מעורב בהבאת סאלה אישית. הוא חיפש כל העת חלוץ שידרג את הקבוצה ובמסגרת החיפושים טס כמה פעמים לנאנט לראות את החלוץ משחק בליגה הצרפתית. "אמרתי על החלוץ שהוא חלוץ מכוער והכוונה הייתה שהוא היה מתאים לנו בצורה מושלמת כי הוא נראה לוחם. הוא לא תמיד שיחק כדורגל יפה, אבל הבקיע שערים גדולים. אני בטוח שכולם היו מסכימים איתי שהם היו מוכנים שנרד ליגה והוא יישאר בחיים. מבחינה זאת אני חושב שחיים הרבה יותר חשובים מכדורגל".


"החיים הרבה יותר חשובים מכדורגל". ניל וורנוק (Gettyimages)

וורנוק נזכר שבמהלך הבדיקות הרפואיות של סאלה בקרדיף הוא ניגש להציץ במגרש האימונים ולדבר עם וורנוק שנזכר: "הוא לבש מכנסיים עם חורים ואמרתי לעצמי 'הוא באמת יתאים לנו'". לדבריו סאלה אמר לו: "אני אכבוש עבורך את השערים שאתה צריך" ו-וורנוק אמר לו: "אני בטוח שתכבוש". למנג'ר אפילו יש רגש שהיה יכול להציל את סאלה מהמוות הנורא שכנראה קרה לו: "חשבתי לעצמי למה לא אמרתי לו בוא לניוקאסל ותראה איך אנחנו משחקים (הפסידו 3:0)". במקום זאת סלאה בחר לטוס חזרה לנאנט להיפרד מחבריו ואז לטוס לעבר מותו.

בארסנל המנג'ר אונאי אמרי הבטיח לאוהדים שבקיץ הקבוצה תתחזק אחרי שלא החתימה אף שחקן בינואר. הספרדי טען שעדיין יש אפשרות שהקבוצה תחתים בהשאלה בשלושת הימים שנותרו לסיום חלון ההעברות: "הסיכוי הוא בין אפס לשלוש". השמות שהוזכרו הם דניס סוארס מברצלונה ואיבן פרישיץ' מאינטר, אבל קשה להאמין שאחד מהם יגיע. הספרדי אמר שחודש ינואר לא נוח לרכוש שחקנים. "אימנתי קבוצות שונות שנהגו אחרת בינואר. סביליה ו-ולנסיה מכרו שחקנים כל עונה. בפאריס סן ז'רמן הם רצו תמיד לקנות שחקנים. אני יכול לעבוד בכל מצב. הג'וב שלי הוא כאשר אין צורך לרכוש שחקנים, אבל צריך לעבוד איתם. המועדון אומר לי שכעת זה לא המועד הטוב להביא שחקנים, אבל בקיץ יהיה לנו את הסיכוי להוציא כסף לרכש

לארסנל יש בעיה בהגנה בגלל פציעת סוקרטיס והפגיעה בלסת של לורן קוסיילני. עבור וורנוק הבעיה גדולה יותר. הוא צריך להחליט איזה שחקנים להציב שלא נפגעו קשה מפרשת סאלה. ארסנל לא הפסידה 14 משחקים בכל המסגרות נגד קרדיף וניצחה את שלושת משחקיה נגד קרדיף בפרמיירליג.



חיכה לרכש עד לקיץ. אונאי אמרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי