חלון ההעברות: סוארס האריך את חוזהו והושאל לארסנל

דניס סוארס
דניס סוארס | צילום : GettyImages

קגאווה מתקרב למונאקו, קשר מנצ'סטר סיטי עבר לשאלקה, ז'ירו מועמד לליון וחסה רודריגס חתם בבטיס. כל העדכונים והשמועות לקראת סיום חלון ההעברות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייסגר מחר (חמישי), והתקשורת העולמית עדיין רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* מלך השערים של הליגה הטורקית אמבייה דיאגנה, עבר מקסימפשה לגלאטסראיי תמורת 10 מליון יורו. החלוץ הסנגלי כבש 20 שערים ב-17 משחקי ליגה.


* קשר ברצלונה, דניס סוארס, האריך את חוזהו בברצלונה ולאחר מכן המריא ללונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות, בסופם תיסגר השאלתו לארסנל עד לתום העונה. העסקה דלפה לאחר שברצלונה הודיעה בטעות באתר הרשמי שלה על המעבר ולאחר מכן מחקה את הכתבה.


OFFICIAL: Denis Suarez joins Arsenal on loan until the end of the season pic.twitter.com/cuztbuM81o

— B/R Football (@brfootball) January 30, 2019


* שחקן קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, ראבי מאטונדו בן ה-18, שכבש העונה שישה שערים ב-11 משחקים, חתם בשאלקה תמורת תשעה מליון יורו. הקשר חתם ל-4.5 שנים.


@rabbi_matondo ist ab sofort ein Schalker! Der 18-jährige Waliser erhält einen Viereinhalbjahresvertrag. Alle Details gibt's hier https://t.co/46qM8cShe1#S04#WelcomeRabbipic.twitter.com/aK9n0yFzGV

— FC Schalke 04 (@s04) January 30, 2019


* רובן סמדו מוויאריאל שנרכש לפני כעונה וחצי תמורת 14 מליון יורו, עבר לרוי אבה בהשאלה עד תום העונה.


OFFICIAL: Rio Ave have signed Villarreal defender Ruben Semedo on loan for the rest of the season after he cut short his loan deal at Huesca. pic.twitter.com/8Du2k747zK

— TransferNewsCentral (@TransferNewsCen) January 30, 2019


* סנדרו ואגנר בן ה-31, ששב לקבוצת נעוריו באיירן מינכן אחרי 10 שנים, עזב את אלופת גרמניה אחרי שנה אחת וחתם בטיאנג'ין טדה. המועדון הסיני שילם חמישה מליון יורו עבור החלוץ.


Sandro #Wagner is leaving #FCBayern to join Tianjin Teda in the Chinese Super League with immediate effect.

Thanks for everything, Sandro, and best of luck in China #MiaSanMia#DankeSandropic.twitter.com/mB1iMjvNGp

— FC Bayern English (@FCBayernEN) January 30, 2019


* חסה רודריגס חתם אתמול בלילה בבטיס אחרי ההעברה בה פאריס סן ז'רמן תישא ברוב ההוצאות של השחקן וחלק ממשכורתו. לבטיס אין אופציה לרכוש אותו בסוף העונה. החלוץ עלה לפ.ס.ז' 25 מיליון יורו.


pic.twitter.com/damVNKAGEt

— Real Betis Balompié (@RealBetis) 29 בינואר 2019


* השוער בן ה-24 ברונו וארלה, הושאל מבנפיקה לאייאקס עד סוף העונה. להולנדים תהיה אופציה לרכוש את הפורטוגלי בקיץ. באייאקס הביאו שוער נוסף אחרי שלפני כמה משחקים נאלצו לשחק עם השוער היווני קוסטאס למפרו.


שמועות
* ולנסיה מחפשת חלוץ במקומו של מישי באטשואיי, רובן סוברינו מאלאבס שכבש שלושה שערים העונה מועמד.


* חלוץ מארסיי קוסטס מיטרגולו עשוי לעבור לגלאטסראיי בהשאלה לאחר שזו איבדה את גארי רודריגס לאל איתיחד.


* ב"סקאי ספורט" דווח שאנטוני מרסיאל יאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד עד 2024.



צפוי להאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)


* מונאקו קרובה להחתמת שינז'י קאגווה מדורטמונד. כך דווח ב"יאהו ספורט".


* נשיא ליון ז'אן מישל אולס, אמר כי הקבוצה רוצה להחתים את אוליביה ז'ירו הקיץ הקרוב.


* העיתונאי הספרדי חוסה אלברס טוען שפאריס סן ז'רמן תמכור את ניימאר בקיץ לאחר שהיא כועסת עליו שהוא לא מוכן לעבור ניתוח שיזרז את החלמתו. הברזילאי צריך להודיע האם יסכים לעבור את ניתוח ממנו הוא אמור להחלים בתוך שלושה חדשים, או שיקבל טיפול אחר ואז זמן ההחלמה יהיה ארוך יותר.


* מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי קרא לאדן הזאר לעבור לריאל מדריד אם הוא באמת רוצה לעשות את זה: "כמובן שאני רוצה שיעשה ההיפך ויישאר בצ'לסי, אבל אם הוא באמת רוצה את זה אז שיעבור אליהם כי הוא כבר בן 28. יש לו פוטנציאל להיות השחקן הכי טוב באירופה".



אדן הזאר. יגיע לריאל מדריד? (AFP)


* ברצלונה קיבלה אישור מטולוז לנהל מו"מ עם ז'אן קלייר-טודיבו בלם הקבוצה בן ה-19, זאת למרות שארנסטו ואלוורדה אמר אחרי המשחק עם ג'ירונה שהוא לא זקוק לבלם נוסף. טולוז נהגה עד כה בצורה לא יפה בטודיבו והוא לא שיחק מאז נובמבר בקבוצה הראשונה ואף נשלח להתאמן עם הקבוצה הצעירה של המועדון. בנוסף, לפי "מונדו דפורטיבו", גבריאל נובאס חלוץ ברזליאי בן 19 מסאו פאולו המשחק בנבחרת ברזיל עד גיל 20 סגר את תנאיו במועדון ויושאל לבארסה עם אופציה לרכישה. החלוץ ישחק בברצלונה ב'.


* חוסר בהירות לגבי החוזה החדש של ג'ורדי אלבה. נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו טען שהוא רוצה להאריך את חוזהו בחמש שנים, וברדיו "קאדנה סר" טענו שהחוזה החדש יחתם עם סיום חלון ההעברות, אבל מקורביו של אלבה טענו שאין שום התקדמות עם המגן.


* ממפיס דפאי הכריז שהוא רוצה לשחק בקבוצה גדולה ולפי ידיעות בצרפת הוא עשוי להגיע לריאל מדריד או ברצלונה. דפאיי ציין גם את שמם של מנצ'סטר סיטי, פ.ס.ז', צ'לסי ובאיירן מינכן.


* דורטמונד רוצה את בלם צ'לסי אנדראס כריסטנסן הדני ששיחק בעבר כמושאל במנשנגלדבך. לבלם הייתה תקרית מוזרה עם מאוריציו סארי כאשר הלך לשירותים כמה דקות לפני סיום המשחק עם ארסנל בו הבלוז הפסידו. הבלם שיחק רק משחק ליגה אחד העונה בהפסד לוולבס.



ממפיס דפאי. רוצה להגיע לקבוצה גדולה (Gettyimages)


* פ.צ. טוקיו היפנית מעוניינת באריאן רובן קשר באיירן מינכן שהודיע על עזיבה בסיום העונה. הקשר בן ה-35 אמר שהוא עשוי לפרוש מכדורגל. אחד מראשי הקבוצה המדורגת במקום ה-12 בליגה הראשונה ביפן התראיין ל"טיימס" היפני ואמר שקבוצתו מעוניינת ברובן: "ההצעה עוד לא על השולחן, אבל אנחנו אוספים מידע".


* קשר נבחרת איטליה ניקולו בארלה, מבוקש בצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל. קליארי דרושת בעבורו 50 מיליון יורו ולא ברור אם העסקה תצא לפועל בזמן.


* בניוקאסל מקווים להשלים בזמן את החתמת החלוץ הפרגוואי מיגל אלמירון ב-20 מיליון ליש"ט מאטלנטה יונייטד מה-MLS, וזו אמורה להיות עסקת השיא של הקבוצה בכל הזמנים. המגפייז גם רוצים לקבל בהשאלה את המגן אנטוניו ברקה האיטלקי ממונאקו. בנוסף, המועדון נמצא בשיחות עם קשר בנפיקה אנדראס סמאריס.


* בשבועון הצרפתי "le10sport" נטען שלסטר ומונאקו עשויות להחליף שחקנים. אדריאן סילבה יעבור מלסטר למונאקו תמורת יורי טילמנס שיעשה את הדרך ההפוכה. ב"מירור" נכתב שטוטנהאם הצטרפה למירוץ אחרי טילמנס שנחשב לכישרון גדול, אבל לא הבריק העונה במונאקו.


* דליאן ייפאנג הסינית הציעה 60 מיליון יורו עבור צ'ירו אימובילה או אנדראה בלוטי כדי שיחזקו את הקבוצה. יאניק קראסקו לעומתם אמור לעזוב כשנותרו רק יומיים לכך.



צ'ירו אימובילה. יגיע לסין? (AFP)


* שנדונג לוננג אמורה להחתים את מרואן פלאיני קשר מנצ'סטר יונייטד שירוויח 10 מיליון ליש"ט לשנה. הקבוצה הציעה ליונייטד 7 מיליון ליש"ט על ריכשת השחקן, אבל יונייטד דורשת 10 מיליון ליש"ט.


* סנדרו ואגנר מבאיירן מינכן, קרוב לחתימה בטיאנג'ין טדה הסינית. החלוץ בן ה-31 צפוי לעלות כ-5 מיליון יורו בלבד, אחרי שבאיירן שילמה עליו 13 מיליון בינואר שעבר.


* הקרואטי דומאגוי וידה, ששמו הוזכר אחרי המונדיאל בליברפול, בדרך לעבור מבשיקטאש לרומא תמורת 7.5 מיליון יורו.


* חלוץ נאפולי אמין יונאס ממוצא לבנוני-גרמני ששיחק משחק אחד העונה בליגה, סגר את תנאיו בסלטה ויגו ויושאל אליה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי