הרשויות בבריטניה יחדשו את החיפושים אחרי אמיליאנו סאלה

אחותו של אמיליאנו סאלה
אחותו של אמיליאנו סאלה | AFP

לאחר שהתגלו כריות מושבים מהמטוס עליו היה החלוץ הארגנטינאי, הוחלט להמשיך לחקור את קרקעית התעלה המפרידה בין צרפת לאנגליה על מנת למצוא תשובות נוספות לשאלה מה עלה בגורלו. הבדיקות יחלו בסוף השבוע

(גודל טקסט)
פרשת היעלמותו של אמיליאנו סאלה קיבלה היום (רביעי) תפנית דרמטית, לאחר שהתגלו שברים של המטוס בתעלה, והרשויות בבריטניה החליטו רשמית לחדש את החיפושים אחריו באופן רשמי.


BREAKING: Authorities find debris they say is likely to be from the plane carrying Emiliano Sala pic.twitter.com/EUPDpdqyzd

— B/R Football (@brfootball) 30 בינואר 2019


בימים האחרונים משפחת סאלה העסיקה דייגים וספינות באופן פרטי כדי לחפש את המטוס שנעלם עם הכדורגלן והטייס דיוויד איבוטסון. שתי כריות מרופדות שנמצאות בדרך כלל מתחת למושבי המטוס התגלו ליד נורמנדי, והסברה היא שמדובר בחלקים מהמטוס "פייפר מליבו" שהתרסק. "עשינו מחקר תת-ימי מיוחד של קרקעית הים", מסרה סוכנות החקירות לתאונות דרכים (AAIB). האירגון קבע כי הבדיקות החדשות יתחילו רק בסוף השבוע בשל מזג האוויר והתנאים.


החיפוש ייערך מתחת למים בארבעה מוקדים שונים. חלק משחקני קרדיף, שהפסידו אתמול לארסנל, אמרו כי החברים שלהם בקבוצה חוששים כעת לטוס אחרי מה שקרה לחלוץ. ארסנל עשתה לו מחווה מיוחדת אחרי שכללה את שמו בסגל קרדיף בתוכניית המשחק שהתקיים אתמול. תוכנייה שבוודאי תהיה כבר להיט אצל אספנים.


Emiliano Sala has been named in the match programme for Arsenal vs. Cardiff #PrayforSalapic.twitter.com/lh1d7g6diA

— B/R Football (@brfootball) January 29, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי