סארי שוב תקף את שחקניו: "היו צריכים לנצח גם בלי מאמן"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

מנג'ר צ'לסי טען גם אחרי ה-4:0 המשפיל לבורנמות', ההפסד הכי גדול בעידן רומן אברמוביץ', שהוא לא מצליח להחדיר מוטיבציה בשחקניו: "אולי אני אשם"

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)
צ'לסי ספגה מהלומה אמיתית מבורנמות'. 4:0 משפיל היא ספגה אמש (רביעי) ומדובר בתוצאה שאף מסכנת את מעמדו של המנג'ר מאוריציו סארי, שהבטיח כל כך הרבה ובינתיים ירד למקום חמישי, מפגר בהפרש שערים אחרי ארסנל שנמצאת כרגע במקום המוביל לליגת האלופות.


נתון נוסף שהבעלים רומן אברמוביץ' לא יאהב לראות הוא שזו רק הפעם השנייה בה צ'לסי מפסידה בפרמיירליג בהפרש ארבעה שערים, כאשר הקודמת הייתה 5:1 מול ליברפול ב-1996 – כך שזה ההפסד הכי כבד של צ'לסי מזה 23 שנה והקשה ביותר בעידן אברמוביץ', שרכש את המועדון ב-2003 ולא ידוע כאחד שמהסס לפטר כשהקבוצה כושלת.


"דיילי מייל" היה הראשון לדווח שסארי נאבק על המשרה ונמצא בלחץ גדול אחרי שצ'לסי רשמה הפסד שני רצוף בליגה, כשגם העובדה סארי העפיל לגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי עשויה לא להספיק לו כדי להימנע מפיטורים. אוהדי צ'לסי לא אהבו מה שראו ושרו לסארי: "אתה לא יודע מה אתה עושה ויפטרו אותך בבוקר". גם גונסאלו היגוואין במשחק הבכורה בליגה נראה רע, לא קיבל מסירות וכלל לא בעט.


4 – Chelsea have lost a Premier League game by a four-goal margin for just the second time in the competition's history (also 1-5 v Liverpool in Sept 1996). Shock. pic.twitter.com/Rk9W10v52X

— OptaJoe (@OptaJoe) 30 בינואר 2019


אחרי המשחק סארי נעל את השחקנים בחדר ההלבשה במשך 50 דקות ונזף בהם קשות. לכתבים שחיכו בסבלנות אמר האיטלקי: "ברגע זה רציתי לדבר איתם לבד, בלי אף אחד אחר. אולי אני אשם כי אני לא יכול להכניס בהם מוטיבציה, אבל הם אמורים לנצח משחקים גם בלי מנג'ר. אי אפשר לשחק בצורה שונה כל כך בין מחצית אחת לשנייה. אני מכבד את בורנמות' ואני מחבב את המנג'ר שלהם אדי האו, אבל זה בלתי אפשרי לקבוצה כמו צ'לסי להפסיד 4:0 נגד קבוצה כמו בורנמות'. פשוט בלתי אפשרי".


לשאלה מה יש לו להגיד לאוהדים שדרשו את פיטוריו: "אנחנו צריכים להתנצל בפני האוהדים שלנו. אנחנו יכולים להפסיד כל משחק, אבל לא בצורה הזאת. אנחנו חייבים לפתור את הבעיות שלנו ולהבין מהיכן הן נובעות".



סארי והיגוואין. אברמוביץ' יזעזע? (Gettyimages)


רק לפני עונה בורנמות' ניצחה את צ'לסי 0:3, אבל מאז הפסידה עשרה משחקים נגד שש הגדולות. אתמול הם שחטו את הבלוז, כאשר ג'וש קינג עם צמד, דיוויד ברוק וצ'רלי דניאלס הם השמות שאולי סארי יזכור יותר מכל הקמפיין שלו העונה. "מירור" כתב שזו באמת אותה הבעיה שיש כל הזמן לצ'לסי – קישור אחורי לא מספיק מעובה שנופל כאשר עושים עליו מתפרצות. סארי הגיב לשאלה אם חושש שיפוטר: "אני לא לחוץ. אני מתוסכל. לא ראיתי אף סימן של העבודה שלי במשחק הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי