נסגר חלון ההעברות: באטשואי עזב את ולנסיה וחזר לאנגליה

מישי באטשואי
מישי באטשואי | Gettyimages

אחרי שהאבק התפזר על השעות האחרונות של השוק האירופאי, נסגרו ההחתמות האחרונות: חלוץ צ'לסי שהיה מושאל אצל העטלפים עבר לקריסטל פאלאס, מרקוביץ' שהיה פלופ בליברפול עבר עד סוף העונה לפולהאם

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופאי הסתיים הלילה (בין חמישי לשישי) וכמו תמיד, הבוקר התברר שכמה קבוצות הצליחו לסגור רכש מפתיע ברגע האחרון, בעיקר באנגליה שם החלון נסגר בשעה 1 בלילה שעון ישראל.


* מישי באטשואי, שעד לרגע האחרון לא ידע להיכן יילך והיה קרוב לסכם בבטיס הספרדית, כשהיה גם מועמד למונאקו וטוטנהאם, סגר לבסוף בהשאלה בקריסטל פאלאס. למרות שטוטנהאם רצתה אותו, לפי הדיווחים צ'לסי לא רצתה לחזק את היריבות שלה בצמרת והעדיפה את ההצעה של פאלאס שממוקמת בתחתית. הוא הצטרף לפני שנתיים וחצי לצ'לסי תמורת 33 מיליון ליש"ט, אבל מאז היה בעיקר מושאל לדורטמונד והעונה לוולנסיה. מנג'ר צ'לסי מאוריסיו סארי לא רצה להשאיר אותו, לאחר שכבש שער אחד בלבד במדי העטלפים ב-15 משחקים. הוא עשוי לשתף פעולה עם בן ארצו כריסטיאן בנטקה בפאלאס.


Batsman Returns to London!

Welcome to the Palace, @mbatshuayi#CPFC
https://t.co/GXoBd1Ujhnpic.twitter.com/eVQgrN8uD5

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) 1 בפברואר 2019


* לאזר מרקוביץ', הקשר הבולגרי של ליברפול הנחשב לפלופ הכי גדול בתולדותיה, חתם בפולהאם שהשיגה אותו בחינם. העונה הוא חזר לליברפול אחרי שהיה מושאל בשנה שעברה באנדרלכט, אבל לא שיחק דקה. הוא הושאל עד סוף העונה לקוטג'רס. מאז הגיע לליברפול ביולי 2014 שיחק מרקוביץ' רק 34 משחקים בקבוצה הראשונה והושאל לפנרבחצ'ה, האל, ספורטינג ליסבון ואנדרלכט. הוא מקווה שיוכל להראות את יכולתו מחדש. "מרקוביץ' קשר מוכשר ואנחנו מקבלים אותו בזרועות פתוחות. הוא ינסה לעזור למנג'ר שלנו לצאת מהתחתית", אמר על ההחתמה סגן יו"ר פולהאם טוני קאן.


Welcome to #FFC, @LMarkec50!

https://t.co/KaQCAySidR#WelcomeLazarpic.twitter.com/XG8KsDt0ic

— Fulham Football Club (@FulhamFC) 1 בפברואר 2019


* בצרפת, החלוץ הצעיר יאסין אדלי בן ה-18 עבר ברגע האחרון מפאריס סן ז'רמן לבורדו, לאחר ששיחק העונה בקבוצת המילואים של האלופה. הוא חתם לארבע וחצי שנים, כשבורדו משלמת עליו 5.5 מיליון יורו. הוא משחק בנבחרת צרפת עד גיל 20.


Bienvenue Yacine Adli ! Le jeune milieu de terrain du @PSG_inside s'est engagé pour 4 ans et demi avec le club !
https://t.co/MeUud5SC19pic.twitter.com/pzBuccUMHj

— FC Girondins de Bordeaux (@girondins) 31 בינואר 2019




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי