צפו: צמדים להיגוואין ולהזאר, צ'לסי הביסה 0:5 את האדרספילד

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Gettyimages

הארגנטינאי העלה את בלוז ליתרון (16) והוסיף שער נפלא בדקה ה-69, בין לבין הזאר הרשית פעמיים גם הוא (45, פנדל ו-66), דויד לואיז נעץ את המסמר האחרון (86). קודם לכן טוטנהאם ניצחה 0:1 את ניוקאסל (צפו)

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בפרמיירליג נפתח הערב (שבת) עם הניצחון 0:1 של טוטנהאם על ניואקסל שהעלה אותה באופן זמני למקום השני על חשבונה של האלופה, מנצ'סטר סיטי, שתשחק מחר נגד ארסנל. לאחר מכן צ'לסי שמה מאחוריה את התבוסה לבורנמות' במחזור הקודם כשהביסה 0:5 את נועלת הטבלה האדרספילד. וולבס ניצחה 1:3 בגודיסון פארק את אברטון.


צ'לסי – האדרספילד 0:5
אחרי שני הפסדי ליגה רצופים שכללו גם את התבוסה 4:0 המשפילה לבורנמות' ברביעי, צ'לסי החזירה לעצמה מעט את הביטחון אחרי ניצחון משכנע בסטמפורד ברידג' שהעלה אותה באופן זמני למקום הרביעי, אבל בקבוצה מודעים לעובדה כי הם שיחקו נגד יריבה חלשה מהרגיל שצברה נקודה אחת בלבד ב-12 משחקי הליגה האחרונים שלה ולכן יהיה קשה לומר שהבלוז יצאו לדרך חדשה.


המשחק כצפוי נפתח בשליטה מוחלטת של צ'לסי שתקפה את שערו של יונאס לוסל כבר בדקות הראשונות. הבלוז עלו ליתרון כבר בדקה ה-16 כאשר אנגולו קאנטה מצא את גונסאלו היגוואין בפינה הימנית של הרחבה והארגנטינאי בעט חזק לשער האורחת ורשם פרמיירה באנגליה. בדקה ה-45 ססאר אספיליקווטה הוכשל על ידי אליאס קאצ'ונגה בקצה הרחבה והשופט פסק לפנדל. אדן הזאר דייק מהנקודה הלבנה וכבש את שערו ה-11 העונה שהוריד את קבוצתו לחדר ההלבשה ביתרון כפול.


צ'לסי כבשה את השלישי בדקה ה-66 אחרי שרוס בארקלי העביר עומק לאדן הזאר שעבר את יונאס לוסל והכניע את האדרספילד בפעם השנייה במשחק. נראה היה שהצמד של הבלגי גרם להיגוואין לקנא וכעבור שלוש דקות בלבד החלוץ בעט כדור מושלם לחיבורים מחוץ לרחבה אחרי בישול נוסף של קאנטה. בדקה ה-86 דויד לואיז הצטרף גם הוא לחגיגה כשעלה לנגיחה מקרן של וויליאן וכבש את השער האחרון במשחק.


הרכבים
צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטנסן, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו (מתאו קובאצ'יץ' 70), אנגולו קאנטה (רובן לופטוס-צ'יק 83), רוס בארקלי, וויליאן, אדן הזאר (קאלום הודסון אודיו 77), גונסאלו היגוואין.


האדרספילד: יונאס לוסל, טומי סמית', כריסטופר שינדלר, טרנס קונגולו, כריס לאב, ארון מוי, לאנדרו בקונה, פיליפ בילינג (קרן גרנט 67), איסק אמבנזה (סטיב מונייה 27), אליאס קאצ'ונגה, אדמה דיאקבי (אלכס פריצ'רד 84).



אדן הזאר כובש בפנדל (Gettyimages)



גונסאלו היגוואין חוגג את שער הבכורה שלו בפרמיירליג (Gettyimages)



פיליפ בילינג עם רוס בארקלי (Gettyimages)


אברטון – וולבס 3:1
במשחק העונה של הפרמיירליג מחוץ למועדון הטופ 6, נפגשו וולבס השביעית ואברטון השמינית בגודיסון פארק. האורחים עלו ליתרון מוקדם בדקה השביעית אחרי פנדל של רובן נבס, 20 דקות לאחר מכן הרכש מברצלונה אנדרה גומש כבש את שער הבכורה שלו בליגה עם פצצה בקצה הרחבה.


אלופת הצ'מפיונשיפ חזרה להוביל בדקה ה-45, כאשר ז'ואאו מוטיניו מצא את ראול חימנס במצב נייח והמקסיקני נגח לשערו של פיקפורד ובדקה ה-66 לאנדר דנדונקר כבש את השלישי לזכות וולבס והבטיח לעולה החדשה רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, אך למרות שלוש הנקודות, קבוצתו של נונו אספיריטו סנטו רחוקה מאוד מיונייטד שטרם שיחקה כאשר לא פחות משבע נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות.



שחקני וולבס חוגגים (Gettyimages)



אנדרה גומש כבש שער בכורה בליגה (Gettyimages)


טוטנהאם – ניוקאסל 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
שתי הקבוצות הגיעו לוומבלי עם רצף של שני ניצחונות פרמיירליג רצופים והתמודדות נותרה שקולה כמעט בכל שלבי המשחק. בחצי הראשון אריק לאמלה היה קרוב להכניע את ניוקאסל בדקה ה-24, אך הארגנטינאי בעט לקורה, בצד השני רונדון הגיע למצב הטוב ביותר של ניוקאסל בדקה ה-51 כאשר גם ניסיון בעיטה שלו מחוץ לרחבה פגש את קורת השער. תריסר דקות מאוחר יותר יונג מין סון נגח לכיוון השער בדקה ה-62  אחרי כדור קרן של לאמלה, שכבר הכניעה את השוער אך פביאן שר הרחיק מקו השער.


כשהיה נראה שהמשחק בדרך לחלוקת נקודות ותיקו ראשון העונה של התרגולים, סון בעט כדור חלש מחוץ לרחבה למרכז השער בדקה ה-83 ולמזלו מרטין דוברבקה השמיט ברשלנות והכדור נכנס פנימה. טוטנהאם שמרה על התוצאה עד שריקת הסיום, קטעה שני ניצחונות רצופים של ניוקאסל וחלפה לפחות עד מחר, על פני מנצ'סטר סיטי בטבלה.



גיבור הניצחון. יונג-מין סון (Gettyimages)



כריסטיאן אריקסן מול סלומון רונדון (Gettyimages)


הרכבים
טוטנהאם:
הוגו לוריס, קיירן טריפייר, טובי אלדרווירלד, דבינסון סאנצ'ס, יאן ורטונגן, הארי ווינקס, מוסא סיסוקו, כריסטיאן אריקסן, אריק לאמלה (דני רוז 78), לוקאס מורה (פרננדו יורנטה 60), יונג-מין סון (אריק דייר 89).


ניוקאסל: מרטין דוברבקה, דיאנדרה ידלין, פביאן שר, ג'מאל לאסלס, פלוריאן לז'ון, מאט ריצ'י (אנטוניו בארקה 86), איסק היידן, שון לונגסטאף, כריסטיאן אטסו (קנדי 82), איוסה פרס, סלומון רונדון.


תוצאות נוספות
ברנלי – סאות'הפמפטון 1:1

קרדיף – בורנמות' 0:2

ברייטון – ווטפורד 0:0

קריסטל פאלאס – פולהאם 0:2


A massive three points for the Eagles! #CRYFULpic.twitter.com/UWPv68L98j

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) February 2, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי