גווארדיולה: "גם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בתמונת האליפות"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מנצ'סטר סיטי תעלה לפסגת הפרמיירליג אם תנצח בחוץ את אברטון (רביעי, 21:35 בספורט2), המנג'ר מצדו לא יוצא בהצהרות: "לפני שבוע אמרו שאנחנו מחוסלים. זו ליגה משוגעת"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תוכל לעלות מחר למקום הראשון בפרמיירליג, גם אם זמנית בלבד, אם תנצח את אברטון בגודיסון פארק (21:35, שידור ישיר בספורט2). גם ניצחון מינימלי של 0:1 יעלה את האלופה לפסגה על חשבון ליברפול בזכות הפרש שערים עדיף, אבל מדובר במשחק שהוקדם כך שלסיטיזנס יהיה משחק עודף.


למרות שבמנצ'סטר נערכים לחילופי המקומות בפסגה, המנג'ר פפ גווארדיולה הדגיש שהמירוץ לאליפות רחוק מלהיות בינם לבין ליברפול – והגדיל לעשות כשהזכיר אפילו את מנצ'סטר יונייטד כמועמדת. "יש עוד 13 מחזורים ו-39 נקודות בקופה, כך שגם אם אתה עם עשר נקודות מאחור זה לא בלתי אפשרי לצמצם את הפער", טען גווארדיולה


צ'לסי מרוחקת כרגע 12 נקודות מליברפול ויונייטד 14 נקודות, פערים די גדולים, אך גווארדיולה בחר לכבד את כל שש הראשונות: "אף פעם לא אמרתי שטוטנהאם לא מועמדת לאליפות, גם יונייטד עושה רצף מעולה של ניצחונות וצ'לסי עדיין בתמונה. זו ליגה משוגעת. לפני שלושה-ארבעה ימים אמרו שאנחנו מחוסלים ושעומד להיות פער של שבע נקודות ועכשיו אנחנו יכולים לעלות למקום ראשון. בטוח שלכל קבוצה יהיה קשה מעכשיו לנצח. מה שחשוב לי זה שלא נשכח מי אנחנו כקבוצה ולא נשכח מה עלינו לעשות – ואת זה אני רואה מהבחורים בכל משחק".



"רואה מהבחורים שהם לא שוכחים מי אנחנו" (AFP)


לקראת המשחק עשוי לחזור במנצ'סטר סיטי בנג'מין מנדי שנעדר כשבועיים בגלל פציעה בברכו, אחרי שכבר חזר לסגל בתום היעדרות ארוכה, ואילו ובאברטון לוקה דין ישוב מהשעיה וצפוי לפתוח במקום לייטון ביינס בצד שמאל של ההגנה. כאמור המשחק נגד אברטון לא היה מתוכנן להתקיים מחר והוא הוקדם מכיוון שסיטי תשחק בגמר גביע הליגה נגד צ'לסי ב-24 בפברואר. 


כשנשאל גווארדיולה כיצד הגיבו במועדון להפסד בניוקאסל, הבהיר: "אני אוהב לראות את הקבוצות שלי לא מאושרות כאשר הן לא מנצחות. אני ממש לא אוהב לראות שחקנים צוחקים כשהם לא מנצחים משחקים".


PEP I like to see my teams not happy when they don't win.

I don't like when players laugh and they don't win the game.

We are calm and focused and speaking about Everton.

— Manchester City (@ManCity) 5 בפברואר 2019


מנגד, מנג'ר אברטון מרקו סילבה נמצא בלחץ אחרי ההפסד 3:1 לוולבס בשבת, כאשר עוד קודם לכן הטופיס עפו מהגביע אחרי 3:2 נגד מילוול. לקראת המשחק נגד סיטי גם הסטטיסטיקה נגד אברטון, שניצחה רק פעם אחת את סיטי ב-11 המשחקים האחרונים בין הקבוצות. האם היא תעשה טובה ליריבה העירונית שלה ותפתיע? מרקו סילבה מצדו הבהיר שבכוונתם לנצח – גם אם התוצאה תעזור לליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי