צפו: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את אברטון ועלתה לפסגה

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyimages

לאפורט (47) וז'סוס (97) כבשו עבור האלופה שחלפה על פני ליברפול וטיפסה זמנית לפסגת הפרמיירליג לראשונה מאז המחזור ה-15. ביום ראשון צ'לסי תגיע לקרב רותח באיתיחאד. אברטון עם הפסד ליגה שני ברציפות

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ניצחה הערב (רביעי) 0:2 את אברטון בגודיסון פארק במשחק שהוקדם מהמחזור ה-27 בפרמיירליג, וחזרה לפסגת הטבלה לפחות באופן זמני לראשונה מאז המחזור ה-15.   

לפני שבוע הקבוצה של פפ גווארדיולה הפסידה 2:1 לניוקאסל בג'יימס פארק, ולא הרבה האמינו שהאלופה תכבוש את המקום הראשון כל כך מהר. אבל למזלה של סיטי, יריבתה המרכזית על התואר ליברפול, מעדה פעמיים עם שתי תוצאות תיקו והפער צומצם לשלוש נקודות בלבד. 

איימריק לאפורט כבש את השער הראשון במשחק ממש עם סיום המחצית, כשנגח כדור חופשי מדוייק של דויד סילבה והכניע את ג'ורדן פיקפורד. גבריאל ז'סוס חתם את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-97. כעת הסיטיזנס מובילים את הפרמיירליג עם 62 נקודות, בדיוק כמו לליברפול אך עם הפרש שערים טוב יותר. לאלופה אין הרבה זמן לחגוג, כשביום ראשון היא תארח את צ'לסי לקרב רותח באיתיחאד.

בצד השני, אברטון שנמצאת במקום התשיעי בפרמיירליג סופרת כבר הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ותנסה להתאושש כבר בשבת כשתצא למשחק חוץ קשה נגד ווטפורד.  


הרכבים
אברטון: ג'ורדן פיקפורד, ג'ונג'ו קני, מייקל קין, קורט זומה, לוקה דין, אנדרה גומש(גילפי סיגורדסון 63), אידריסה גווייה, ברנרד (ריצ'ארליסון 73), תומאס דייוויס, תיאו וולקוט (צ'נק טוסון 80), דומיניק קלברט-לווין.


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, ניקולאס אוטמנדי, איימריק לאפורט, פרננדיניו, אילקאיי גונדואן, דויד סילבה (קווין דה בריינה 89), ברנרדו סילבה, לירוי סאנה (ראחים סטרלינג 59), סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס 79).



סרחיו אגוארו וקורט זומה. (Gettyimages)


לאחר 45 דקות בהן אברטון הצליחה להתגונן בצורה טובה, מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית, כאשר דויד סילבה הגבייה כדור חופשי מסובב מצד שמאל ואיימריק לאפורט עלה מצויין ונגח בעוצמה כדור שלא השאיר שום סיכוי לג'ורדן פיקפורד.



איימריק לאפורט חוגג את שער היתרון (Gettyimages)


בדקה ה-97 גבריאל ז'סוס שנכנס כמחליף במקום סרחיו אגוארו 18 דקות קודם לכן, כבש את השער השני של מנצ'סטר סיטי וסגר סופית את הסיפור, 0:2 לאלופה בסיום. 



גבריאל ז'סוס חוגג עם קווין דה בריינה בסיום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי