ההתאחדות המצרית לא תזמן את סלאח בפגרת הנבחרות הבאה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

עקב מאבקי הצמרת של ליברפול בליגה והשתתפותה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, סגן נשיא ההתאחדות הודיע כי החלוץ לא יטול חלק בצמד המשחקים הלאומיים בחודש מרץ, בנוסף גם חג'אזי מווסט ברומיץ' יקבל מנוחה

(גודל טקסט)

ליברפול נמצאת בלחץ אחרי שמנצ'סטר סיטי חלפה על פניה בטבלה עם ניצחון על אברטון 0:1 בגודיסון פארק. יש לה אמנם משחק יותר, אבל לאלופה יש הפרש שערים עדיף.

כעת דווקא ההתאחדות המצרית גרמה לעלייה במפלס מצב הרוח באנפילד אחרי שהודיעה למייטירדס שלא תזמן את מוחמד סלאח למשחקים בפגרת הנבחרות הבאה בחודש מרץ נגד ניגריה במשחק ידידות וניז'ר במוקדמות אליפות אפריקה. הידיעה הזאת מצוינת לליברפול מאחר והיא תתמודד על תואר האליפות וסלאח הוא אולי הבורג הכי חשוב במערך שלהם.

ליברפול סבלה העונה מפציעות של סאדיו מאנה ונאבי קייטה כשהיו במשחקי מוקדמות אליפות אפריקה והם מעדיפים לראות את סלאח מתאמן באנפילד בשקט נפשי ולא לדאוג לו כשהוא משחק במדי הפרעונים.


חדשות טובות לליברפול. מוחמד סלאח (Gettyimages)

סגן נשיא ההתאחדות המצרית אחמד שוביר בעבר שוערה האגדי של מצרים אמר על סלאח: "לא נזמן את חלוץ ליברפול וכנראה גם לא את אחמד חג'אזי מווסט ברומיץ' אלביון". גם הבאגיס שנלחמים לעלות חזרה לפרמיירליג ישמחו לשמוע שהבלם יהיה פנוי לשחק עבורם.

סלאח כבש העונה 19 שערים לליברפול בכל המסגרות והוסיף עוד שמונה בישולים. ליברפול תהיה זקוקה לו אחרי שסיימה פעמיים ב-1:1 את משחקיה האחרונים נגד לסטר ו-ווסטהאם. סלאח לא כבש בשני המשחקים וזו אולי אחת הסיבות שהם לא ניצחו. בסוף חודש במרץ הם ייפגשו את טוטנהאם באנפילד בקרב צמרת מיד אחרי פגרת הנבחרות וכן משחקים נגד ברנלי, אברטון ופולהאם וייתכן גם שישחקו בליגת האלופות אם הם יעברו את באיירן מינכן.


אחמד חג'אזי יקבל מנוחה יחד עם מוחמד סלאח מהנבחרת המצרית (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי