קלופ לשחקניו: "אם אנחנו רוצים להיות אלופים, חייבים להילחם עד היום האחרון"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

המנג'ר של ליברפול הרגיע את קבוצתו שלו אחרי רצף התוצאות המאכזבות: "אם אנחנו במאבק הזה, מדובר כבר בהישג גדול". הנדרסון, ווינאלדום ואלכסנדר-ארנולד צפויים לפתוח נגד בורנמות' (שבת 16:55 ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)
ליברפול יכולה לחזור היום למקום הראשון כשתשחק מול בורנמות' (16:55 שבת, שידור ישיר בספורט2) ולפתוח שוב פער של שלוש נקודות על מנצ'סטר סיטי שתשחק רק מחר במפגש המרכזי של המחזור נגד צ'לסי באיתיחד (17:45, שידור ישיר בספורט1). לסיטי משחק אחד יותר מליברפול והיא מקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף.


יורגן קלופ המליץ לשחקנים שלו לחגור את החגורות כי הם צפויים למסע מטלטל על לדקה האחרונה של הפרמיירליג העונה. קלופ אמר לשחקניו: "ידעתי שזה יהיה מאבק של עצבים כשהלחץ הולך ומתגבר, אבל אם אתה רוצה להיות אלוף אתה חייב להילחם עד היום האחרון אז תהדקו את החגורות. זה מה שעלינו לעשות. אם אנחנו במאבק הזה מדובר כבר בהישג גדול. זו התוכנית שלנו".


קלופ איבד את העשתונות בתיקו 1:1 נגד ווסטהאם כאשר תקף מילולית את השופט קווין פרינד שלדעתו היה בעד הפטישים למרות שהתברר לו במחצית ששגה ואישר שער של סאדיו מאנה בנבדל. ההתפרצות גרמה לכך שהאשימו אותו שהוא איבד את הראש מרוב לחץ וקלופ הכחיש: "אם אני מדבר אחרי המשחקים עם שופטים אומרים שאני עצבני. אני לא עצבני, אבל אני לא יכול לשנות את המנהג הזה, אבל עלינו להראות כעת שאנחנו מוכנים להילחם. גם האוהדים צריכים להראות את זה".



יורגן קלופ דרוך יותר מאי פעם (Gettyimages)


מי שנתן גב לקלופ הוא קני דלגליש אחד מהאגדות של ליברפול שזכה איתה בתארים כשחקן וכמנג'ר זכה באליפות האחרונה ב-1990 ואמר: "הוא לא לחוץ. קלופ האיש הנכון עבור ליברפול. זה נורמלי שהוא מרגיש לחוץ. האם אנחנו חוששים מהגרוע מכל? עבורי הגרוע מכל הוא רק ירידת ליגה. אם אתה מתרכז לפני כל משחק תהיה לחוץ בלי קשר להיכן אתה נמצא בטבלה או מה השלב הנוכחי של העונה. 29 שנה לא זכינו באליפות. מדובר בדור וחצי וציפייה ארוכה. האוהדים צריכים להראות סבלנות". 



גם כוכב העבר סטיב מקמנמן אמר ל"מירור": "לחץ זה שטויות. מדובר בשחקנים ששיחקו בגביע העולמי והפסידו רק שנה שעברה בגמר האלופות. מוחמד סלאח העלה לבדו את מצרים למונדיאל. אולי הלחץ קיים את הסקאוסרים רק בגלל שלא זכו ב-29 השנה האחרונות באליפות, אבל יש מספיק שחקנים מנוסים בקבוצה ואני מאמין שהם יזכו בסופו של דבר באליפות".


מכת הפציעות שעברה על ליברפול היתה אולי אחת הסיבות שהם סיימו שני משחקים בתיקו 1:1 נגד יריבות שהיו צריכים לנצח – לסטר ו-ווסטהאם. קלופ יכול להיות יותר אופטימי אחרי שג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יו ווינאלדום ובעיקר המגן טרנט אלכנסדר- ארנולד חזרו לאימונים ואמורים לפתוח היום בהרכב. ליברפול לא הפסידה 32 משחקים באנפילד ולא הפסידה לבורנמות' מעולם בבית. היא רוצה להגדיל את השיא שלה בפרמיירליג ל-33 משחקים, אבל בעיקר לנצח.



צפוי לפתוח נגד בורנמות'. טרנט אלכנסדר- ארנולד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי