אוזיל וארסנל על סף פיצוץ: המשתכר הבכיר כלל לא משחק

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

הוא קיבל את החולצה היוקרתית שביקש, מונה לקפטן וזכה לחוזה עתק, אבל בשבת הקשר נעדר בפעם ה-18 העונה - מספר זהה להופעותיו בכל המסגרות. הייאוש בצפון לונדון גובר ביום שאחרי הודעתו של ראמזי

(גודל טקסט)

יממה אחרי שמעברו של ארון ראמזי מארסנל ליובנטוס בקיץ הפך לרשמי, בתקשורת הלונדונית לא יכולים היו שלא לעסוק הבוקר (שלישי) במעמדו של מסוט אוזיל, מי שעל הנייר הוא אולי הכוכב הגדול של הקבוצה, אבל בפועל, כך עושה רושם מתחילת העונה, כלל לא רצוי על ידי המנג'ר אונאי אמרי, על אף היותו המשתכר הבכיר של המועדון.

אוזיל בן ה-30, שסירב לעזוב את ארסנל במהלך חלון ינואר, משתכר 350 אלף ליש"ט בשבוע, על פי הודעת המועדון היה חולה ועל כן לא נכלל בסגל בניצחון 1:2 על האדרספילד, אבל בתקשורת המקומית תוהים אם אכן זו הייתה הסיבה להיעדרותו – ומעריכים שהצדדים על סף פיצוץ לנוכח היעדרויותיו הרבות ותרומתו הדלה.

אוזיל שותף העונה 18 פעמים בלבד במשחקי ארסנל בכל המסגרות, משמע מספר משחקים זהה העונה לאלה שבהם כלל לא שיחק – הסיבות היו בעיקרן פציעות ותלונות על מחלה, אבל לא פעם הוא נכלל בסגל ופשוט לא שותף כשהמאמן מאשר שהסיבה היא מקצועית. אלוף העולם בעברו קיבל את הקרדיט בתחילת העונה, אבל גם בסביבת המועדון ובתקשורת מעריכים שאמרי עשה כמעט ככל שביכולתו כדי להעניק קרדיט לאוזיל, שאיכזב ביכולתו ובגישתו פעם אחר פעם – בין השאר הוא מונה לקפטן, קיבל את חולצה מספר 10 בקיץ ועוד לפני כן זכה לשדרוג בשכרו, אבל התרומה שלו בחזרה מועטה.

לעומת הגרמני, ראמזי הוולשי רצה להישאר וניהל מו"מ עם ראשי הקבוצה בתחילת העונה, אבל לא זכה לקבל את דרישותיו הכספיות וכעת, על פי הפרסומים, ירוויח 200 אלף ליש"ט נטו בשבוע בשורות אלופת איטליה.


אוזיל. המשתכר הבכיר מבלה בעיקר ביציע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי