מנצ'סטר יונייטד חשפה את הסכום ששילמה לז'וזה מוריניו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

19.6 מיליון ליש"ט, זה הסכום שקיבל המיוחד מהשדים האדומים לאחר שסיים את דרכו במועדון. המנכ"ל אד וודוורד: "אנחנו מאושרים מהשיפור שחל במועדון מאז חודש דצמבר"

(גודל טקסט)

19.6 מיליון ליש"ט, זה סכום הפיצוי הרשמי ששילמה מנצ'סטר יונייטד לאחר פיטוריו של ז'וזה מוריניו שכזכור סיים את דרכו במועדון אחרי ההפסד לליברפול לפני כחודשיים. הנתון נחשף בדיווח לבורסה אחרי שהקבוצה פרסמה את רווחיה בשני הרבעונים האחרונים כאשר היא מצפה העונה להכנסה של כ-630 מיליון ליש"ט לעומת 590 אשתקד.

מנצ'סטר יונייטד היא לא הראשונה וככל הנראה גם לא האחרונה ששילמה למוריניו פיצויים. המיוחד קיבל מצ'לסי 30.5 מיליון ליש"ט מצ'לסי, שפיטרה אותו ב-2008 ולאחר מכן גם ב-2015. קבוצה נוספת ממנה הפורטוגלי הכניס סכום נאה היא ריאל מדריד שפיצתה אותו בלא פחות מ-17 מיליון ליש"ט לאחר שהודיעה לו על סיום דרכו ב-2013.

מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד אד וודוורד התייחס בקצרה ובחר להחמיא למאמן הנוכחי של השדים האדומים: "אנחנו מאושרים מהשיפור שחל במועדון מאז חודש דצמבר. העבודה עם סולשיאר השפיעה בצורה חיובית מאוד על כל הקבוצה וכעת אנחנו מצפים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים".


ז'וזה מוריניו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי