מרסיאל ולינגארד יחמיצו את המשחקים נגד צ'לסי וליברפול

אנטוני מרסיאל
אנטוני מרסיאל | Gettyimages

השניים ייעדרו שלושה שבועות ומנצ'סטר יונייטד תחסר אותם במפגש נגד הבלוז בגביע ומול המוליכה במסגרת הליגה. דיווח: פוגבה השתולל מזעם בחדר ההלבשה אחרי ההרחקה בהפסד לפריז: "כעס על עצמו בצורה שלא זכורה"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ספגה היום (שישי) מכה כאשר התברר שאנטוני מרסיאל וג'סי לינגארד ייעדרו מהמגרשים שלושה שבועות בשל פציעות שספגו במהלך ההפסד הביתי לפריז סן ז'רמן. השניים יחמיצו את משחק הגביע של השדים האדומים נגד צ'לסי (שני ב-21:20, ישיר בספוןרט1) ואת המפגש המסקרן נגד ליברפול בליגה.


ההפסד לפריז סן ז'רמן
במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות עדיין מעורר גלים. הבוקר פורסם כי פול פוגבה שהורחק בדקה ה-89, השתולל לאחר מכן בחדר ההלבשה והיכה ללא הפסקה בארונית שלו. לאחר מכן הוא ביקש סליחה מהשחקנים על התנהגותו.


המקור מחדר ההלבשה של יונייטד סיפר לתקשורת האנגלית: "פוגבה הרגיש שאיכזב את כל החברים שלו. הוא כעס על עצמו בצורה שלא זכורה והשתולל בטירוף. הוא יודע שכעת לא יוכל לעזור לקבוצה דווקא בגומלין שייערך בצרפת ב-6 במארס וזה אכל אותו".



מרסיאל כאוב על הדשא באולד טראפורד (Gettyimages)


התקשורת האנגלית מדווחת שגם המאמן אולה גונאר סולשיאר היה עצבני ולראשונה אחרי 56 ימים כמנג'ר הזמני של השדים האדומים, הוא השתולל בחדר ההלבשה בסגנון "מייבש השיער" הידוע של אלכס פרגוסון. הנורבגי כנראה למד גם את זה ממנו. כשחתם במנצ'סטר יונייטד התבדח: "הבאתי את מייבש השיער שלי מהבית". לשחקנים הוא אמר אחרי ההפסד: "שיחקתם כאילו זה משחק אחד של 90 דקות ושכחתם שיש גומלין. הייתם צריכים להישאר סבלניים ולא לספוג שערים בקלות כזאת".


Paul Pogba thumped locker in rage and apologised to Man United team-mates after being shown red card against PSG https://t.co/R02oGhHDPopic.twitter.com/G7AIOQe6BE

— MailOnline Sport (@MailSport) 14 בפברואר 2019


אותו מקור שדיווח מחדר ההלבשה אמר: "לראשונה מאז עזיבתו של ז'וזה מוריניו השחקנים הרגישו אכזבה נוראית בחדר ההלבשה. הם התרגלו ב-11 משחקים שהם לא הפסידו, ותמיד היו צחוקים וקטעים. הפעם האכזבה היתה עצומה. רק כשהדברים נרגעו בחדר ההלבשה סולשיאר אמר להם 'תהיו אופטימיים. מהניסיון שלי (גמר האלופות ב-1999 מול באיירן מינכן) הכל יכול לקרות בכדורגל ויש לנו עוד משחק תרימו את הראש'".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי