גווארדיולה: "דויד סילבה משחק כמו ילד בן 18, הוא פנטסטי"

דויד סילבה
דויד סילבה | AFP

מנצ'סטר סיטי כבשה ארבעה שערים ב-40 דקות ב-1:4 על ניופורט בדרך לרבע הגמר, המנג'ר החמיא: "גם בגיל 33 הוא נלחם וזוכה בעימותים נגד קבוצה מהליגה הרביעית"

(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה הזהיר את שחקני מנצ'סטר סיטי שהם הולכים לסבול במשחק החוץ נגד ניופורט קאונטי הוולשית, הסינדרלה מהליגה הרביעית בטיבה, ועד לדקה ה-51 התוצאה הייתה מאופסת ועשרת אלפים הצופים שהשיגו כרטיסים לאיצטדיון רודני פארייד המשמש למשחקי רוגבי נתנו לעצמם צ'אנס לחלום על סנסציה, אבל אחרי מחצית מאופסת כבש לירוי סאנה, פיל פודן הוסיף צמד (75 ו-89) וריאד מאחרז הבקיע את הרביעי (90). פאדרייג אמונד שצמצם בדקה ה-88 כבש בכל חמשת המשחקים של הקבוצה בגביע האנגלי, לראשונה מאז שעשה זאת ג'ון סטיד בעונת 2014/15.


ההשוואה בין שני הסגלים מראה את התהום העצומה בין שני המועדונים. השווי של ניופורט קאונטי מוערך בכ-60 אלף ליש"ט ואילו של סיטי 600 מיליון ליש"ט. בסך הכל משלמים ראשי ניופורט 1.5 מיליון ליש"ט בשנה משכורות לשחקנים, סכום שקווין דה בריינה עושה בחודש.


דויד סילבה, ששיחק למרות תנאי המגרש הקשים ולוח הזמנים הצפוף, קיבל שבחים מפפ גווארדיולה שאמר לכתבים: "סילבה בן 33 והוא נלחם, זוכה בעימותים ומשחק ממש ממש טוב. הוא פשוט שחקן פנטסטי. הוא שיחק נגד קבוצה מהליגה הרביעית כאילו היה שחקן בן 18, כאילו הוא פיל פודן (הקשר הצעיר של סיטי שכבש צמד, י.ז)". אחרי הניצחון סיטי נשארה בדרך לזכייה בארבעה תארים העונה, כשביום רביעי היא תפגוש בגרמניה את שאלקה בשמינית גמר ליגת האלופות ולאחר מכן תתמודד נגד צ'לסי בגמר גביע הליגה.


SUNDAY TIMES SPORT: Phil good factor #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/b2RlDjj5Ex

— Helen Miller (@MsHelicat) 16 בפברואר 2019

אם הזכרנו את פודן, אז בזמן שג'יידון סאנצ'ו ובראהים דיאס הבכירים ברחו מסיטי, פודן החליט להישאר וכבש אתמול כאמור צמד. פודן שיחק רק 845 דקות העונה במדי סיטי ולא היה שותף אפילו לסגל של שלושת המשחקים האחרונים בליגה, אבל ברור שגווארידולה בונה עליו ולא פלא שלאחרונה גם חוזהו הוארך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי