אלכסיס סאנצ'ס: "שחקן כמוני צריך לספק את הסחורה"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

קשר מנצ'סטר יונייטד צפוי לפתוח בשמינית גמר הגביע נגד צ'לסי (שני, 21:20 בספורט1) לאור פציעותיהם של לינגארד ומרסיאל ובראיון ל-BBC חשף: "מוריניו מהמאמנים הגדולים בעולם, אך מאז הגעת סולשיאר כולם מאושרים"

(גודל טקסט)
יממה לפני שמנצ'סטר יונייטד תשחק בשמינית גמר הגביע האנגלי בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי (שני 21:20, ישיר בספורט1), קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר בבעיה. ג'סי לינגארד ואנטוני מרסיאל שנפצעו בליגת האלופות ייעדרו, ועל כן ייצטרך לקחת על עצמו הרבה יותר מבדרך בכלל מי שהגיע ככוכב ואחרי כשמה במועדון נחשב לכישלון מוחלט, אלכסיס סאנצ'ס.


נראה שהקשר שהגיע מארסנל מציג יכולת פחות טובה ממשחק למשחק, ואם לא די בכך בתדמית ההולכת ומתרסקת הוא גם נפצע בחימום למשחק נגד פ.ס.ז' אחרי שהתנגש בקוון. הוא התאושש מאותה פגיעה וצפוי לפתוח מחר נגד הבלוז, ובראיון שהעניק ל-BBC הצהיר: "אני חייב לספק את הסחורה וכמה שיותר מהר".

סאנצ'ס הודה שהזמן להראות את כישוריו בשדים האדומים הולך ואוזל. הוא מרוויח לא פחות מ-500 אלף ליש"ט בשבוע, אבל פתח רק ב-18 משחקי ליגה מאז שעבר מלונדון ותרומתו די אפסית עד כה. "שחקן כמוני צריך להראות את היכולת שלו עכשיו", הודה סאנצ'ס. "אני שונא לא לשחק. הייתי רוצה להביא יותר שמחה למועדון כי אני מאמין ביכולתי". למעשה אפשר לומר שיונייטד שילמה עד כה 6.55 מיליון ליש"ט על כל אחד מחמשת השערים שכבש ב-33 הופעותיו, אם מחשבים זאת על סמך שכרו.

Alexis Sanchez says he "would like to have brought more joy to the club."

More: https://t.co/xaNyv7d4Txpic.twitter.com/f3Hcm1AYBW

— BBC Sport (@BBCSport) 16 בפברואר 2019


עוד אמר סאנצ'ס: "אני מאוד קשוח לגבי. אני רוצה לשחק, אני רוצה להיכנס במגנים. אני רגיל לשחק וזה לא היה קל להסתגל לעובדה שאני משחק כל פעם 20 דקות ומתאמן בבית לבד כדי להיות כשיר פיזית. אני חייב לעשות את זה לבד ולהיות מקצוען". למזלו הרע של סאנצ'ס הוא גם סבל מפציעות רבות מאז שהגיע ליונייטד, כאלה שהקשו עליו לשחזר את יכולתו המוכרת והטובה. גם מאז שסולשיאר הגיע הוא פתח רק בשני משחקים ולא שיכנע.


קשר ברצלונה לשעבר כבש רק ארבעה שערים ב-12 חודשים תחת ז'וזה מוריניו, אבל לא הסכים לומר עליו מילה רעה, למרות שהיו דיווחים לפיהם הוא מתוסכל ממנו: "לדעתי מוריניו הוא אחד המאמנים הגדולים בעולם. לצערי לא שיחקתי באופן קבוע וכשחקן אתה מאבד את הביטחון ונוצרת אווירה לא בריאה. שיחקתי כדורגל מגיל חמש ועכשיו לקחו ממני את הכדור. ההרגשה היא שכאילו פיטרו אותך. מאז הגעת סולשיאר כולם הפכו למאושרים. תארו לכם שאפילו הרופא שלנו התחיל לדבר".



"הרגשה כאילו פיטרו אותך". סאנצ'ס (AFP)


בתוך כך, "סאנדיי מירור" דיווח הבוקר שמנצ'סטר יונייטד מנסה לרכוש את פאולו דיבאלה או מאורו איקרדי לעונה הבאה. דיבאלה נחשב כמטרה ראשית לרכש ויונייטד מוכנה להציע ליובנטוס בתמורה את רומלו לוקאקו בתוספת כסף. ביונייטד מודעים לכך שדיבאלה עשוי לעלות 100 מיליון ליש"ט ומעריכים את שוויו של לוקאקו ב-75 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי