זידאן עשוי לאמן את צ'לסי ולצרף את למפארד בתור עוזרו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

דיווח ב"סקאי ספורט": אחד מסמלי המועדון ומאמנה של דרבי קאונטי עשוי לשוב לקבוצה, שאותה יוביל אקס ריאל מדריד. סארי עלול לשלם את המחיר כבר בשבע הבא אם יובס על ידי מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה

(גודל טקסט)

משחק הגומלין בין צ'לסי למאלמו במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית ייערך מחר (21:50 בספורט1, 1:2 לצ'לסי במפגש הראשון בשבדיה), אבל התקשורת האנגלית עוסקת בעיקר במעמדו של המנג'ר מאוריציו סארי ולא בהתמודדות בסטמפורד ברידג', אותה ינהל אוראל גרינפלד.

ב"דיילי מייל" הגדירו את סארי כ"מת מהלך" ונכתב שהפסד בגמר גביע הליגה ביום ראשון נגד מנצ'סטר סיטי יישלח אותו סופית הביתה, אם כי "הסאן" סייג זאת וטען שהוא יפוטר רק במקרה שסיטי שוב תביס את צ'לסי, אחרי שניצחה אותה בליגה 0:6 בשבוע שעבר והנחילה לבלוז את הפסדם הגדול בתולדות הפרמיירליג. פורסם אף כי אם סארי וצוותו יפוטרו, סך הפיצויים יהיה כ-6 מיליון ליש"ט, סכום נמוך באופן יחסי.

כדי להמחיש את הקיבעון וחוסר הגמישות של סארי, הובאו המספרים מאחורי החילופים שביצע העונה. לדוגמא, רוס ברקלי ומתיאו קובאצ'יץ' החליפו זה את זה 19 פעמים העונה, אוליביה ז'ירו ואלברו מוראטה 12 פעמים וגם פדרו ו-וויליאן, כשלא פתחו יחד, החליפו זה את זה 8 פעמים. בין ארבעת החילופים הקבועים הראשונים בליגה שלושה הם של סארי – רק סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי משתלבים שם עם 11 חילופים במקום שלישי.


סארי. כמעט אותם חילופים בכל שבוע (Gettyimages)

עוזר המאמן של סארי כיום, ג'יאנפרנקו זולה, נחשב למועמד להחליף את האיטלקי ולהיות מנג'ר זמני עד סיום העונה אם אכן יבוצע זעזוע. אוהדי צ'לסי קוראים למנות את זולה, כפי שעשתה מנצ'סטר יונייטד עם אולה גונאר סולשיאר. בדומה לנורבגי, גם זולה אימן בעבר בפרמיירליג ולקח צעד אחורה, אחרי שכשל עם ווסטהאם.

במקביל, "סקאי ספורט" דיווח שזינדין זידאן שהוזכר כמועמד להגיע כמנג'ר בשנה הבאה, עשוי לעבוד במועדון שיתוף פעולה עם פרנק למפארד שכעת מאמן את דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ ומתוכנן לחזור למועדון כעוזר של הצרפתי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי