דיווח: זידאן עוקב אחרי יובנטוס ויעדיף אותה על פני צ'לסי

זינדין זידאן
זינדין זידאן | ריאל מדריד, רשמי

לפי ה"מירור", זיזו רוצה לחזור לליגה שהוא מכיר ולמועדון בו כיכב כשחקן. המאמן הצרפתי ימתין להתפתחויות אצל אלופת איטליה במקרה של כישלון בליגת האלופות. אלגרי: "כרגע יש לי חוזה ביובנטוס ואני מרוצה"

(גודל טקסט)

ב"מירור" האנגלי דווח כי צ'לסי שקיוותה כי זינדין זידאן יהיה המאמן שלה בעונה הבאה, תצטרך כנראה לרדת מהרעיון. לפי מידע שהתקבל, זיזו עוקב אחרי ההתפתחויות ביובנטוס ולמקרה שתכשל בליגת האלופות. המאמן הצרפתי עשוי לנסות לחזור דרך השער הראשי לקבוצה בה כיכב ושיחק יותר מ-150 משחקים. מעמדו של מאסימיליאנו אלגרי עלול להתערער אם לא יצליח בליגת האלופות העונה אחרי שיובה הביאה בהשקעות ענק את כריסטיאנו רונאלדו בדיוק למטרה הזאת. אתמול (רביעי) הזברות הפסידו 2:0 לאתלטיקו מדריד והם נמצאים בסכנת הדחה כבר בשלב שמינית הגמר.

זידאן אמנם הוזכר כמועמד לאמן את צ'לסי בעונה הבאה במקום מאוריציו סארי, אבל הוא יעדיף לחזור למועדון ולליגה שהוא מכיר מאשר לאמן בפרמיירליג שהיא שטח לא מוכר עבורו. שמו של זיזו הוזכר כבר ביובנטוס מרגע שעזב את ריאל מדריד, גם כמנכ"ל או מנהל מקצועי בכיר וגם כמאמן.

אלגרי אמר לכתבים בשבוע שעבר ששום דבר עדיין לא סגור אם יישאר או שיעזוב, אם כי לא היו ידיעות על כך שיובנטוס רוצה להחליף אותו. בליגה הוא צועד לאליפות בטוחה, אבל השנה יובנטוס עושה מאמצים גדולים לזכות באלופות או להגיע לפחות לגמר, ואם זה לא יקרה ייתכן שבמועדון יעדיפו לחבר את זידאן לכריסטיאנו רונאלדו. בין השניים היו יחסים מצוינים בבלאנקוס ויש אף תיאוריות שאומרות כי זיזו עזב את ריאל מדריד רק בגלל שהבין כי הפורטוגלי לא ימשיך במדריד עוד עונה.


זינדין זידאן. יצטרף לכריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס? (AFP)

יחד עם זאת אלגרי אמר: "אני חמש שנים במועדון ומרוצה מאוד. השנה זכינו בסופרקאפ ואנחנו מנסים לזכות באליפות הסרייה A ובליגת האלופות. כרגע יש לי חוזה ביובנטוס ואני מרוצה".

באשר לזידאן, לפני שבוע פורסם שהוא הציב תנאים להנהלת צ'לסי, בהם רכש ב-200 מיליון ליש"ט, השפעה על ההעברות לעונה הבאה ודרש חוזה חדש לאדן הזאר בבלוז. שמו של אלגרי נקשר בעבר למנצ'סטר יונייטד, אבל לאחרונה לא דובר על כך בגלל ההישגים של אולה גונאר סולשיאר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי