צפו: שלושער ובישול לדאולופאו ב-1:5, צ'יצ'אריטו כבש עם היד

ג'רארד דאולופאו, טרוי דיני
ג'רארד דאולופאו, טרוי דיני | Gettyimages

הספרדי התעלל בקרדיף והפך לשחקן הראשון בתולדות ווטפורד שהבקיע שלישייה במסגרת הפרמיירליג, דיני הוסיף צמד. ווסטהאם חזרה מפיגור וגברה על פולהאם 1:3 לאחר שהחלוץ הבקיע שער שהיה חייב להיפסל

(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בפרמיירליג יצא הערב (שישי) לדרך עם שני מפגשים מרתקים. ווסטהאם הפכה פיגור מוקדם בבית וניצחה את פולהאם החלשה הודות לטעות שיפוט קשה ו-ווטפורד השיגה שלוש נקודות יקרות נגד קרדיף בזכות הצגה נפלאה של ג'רארד דאולופאו שהפציץ שלושער בלתי נשכח. 


ווסטהאם – פולהאם 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
פולהאם פתחה את המשחק בסערה וכעבור שלוש דקות היה זה ראיין באבל שהבקיע את שער הבכורה שלו והימם את אוהדי ווסטהאם. הוארחת המשיכה להכתיב את הקצב בדקות הראשונות, אך כלל שהזמן חלף היא נסוגה לאחור ונתנה למארחת להיכנס לעניינים. בדקה ה-29 הגיע הרגע ההזוי של המשחק כאשר צ'יצ'אריטו כבש מקרוב בעזרת ידו, אך בפרמיירליג עדיין אין VAR, השופט לא ראה והשער אושר. זה היה שערו ה-50 של המקסיקני בפרמיירליג, כולם אגב הובקעו מתוך הרחבה. 11 דקות לאחר מכן המהפך המושלם עם נגיחה מדויקת של איסה דיוף מקרוב, 1:2 בהפסקה. במחצית השנייה הקצב נרגע ומיקאיל אנטוניו חתם את תוצאת המשחק עם נגיחה נהדרת (91).


ווסטהאם קטעה רצף של חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון וטיפסה למקום התשיעי בטבלה על חשבון אברטון. בעוד חמישה ימים, במחזור אמצע השבוע, היא תצא למשחק חוץ במנצ'סטר נגד סיטי בתקווה להדהים. מנגד, פולהאם רשמה הפסד שלישי ברציפות ושביעי בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה. הקוטג'רס ניצבים במקום ה-19 כאשר שבע נקודות מפרידות בינם לבין חוף מבטחים.



שער שהיה חייב להיפסל. צ'יצ'אריטו (Gettyimaes)


קרדיף – ווטפורד 5:1

איזו חגיגה אדירה של ג'רארד דאולופאו, שהבקיע שלושער יוצן מן הכלל וקינח עם בישול. הספרדי פתח במופע שלו כעבור 18 דקות עם בעיטה מדויקת לפינה מ-16 מטרים, הכפיל (61) אחרי שעקף את שחקן ההגנה, דהר חצי מגרש, השכיב את השוער וגלגל לרשת החשופה. את השלישי הוא נעץ כעבור שתי דקות עם צ'יפ נפלא לרשת ומשחק בלתי נשכח. בדקה ה-73 דאולופאו הוסיף אסיסט מצוין לטרוי דיני שנעץ את הרביעי והשלים צמד (92). סול במבה רק צימק (83), 1:5 מפלצתי בסיום.


ווטפורד רשמה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, עקפה את וולבס וטיפסה באופן זמני למקום השביעי בטבלה. קרדיף, לעומת זאת, נעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים והיא עלולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום אם סאות'המפטון לא תפסיד בחוץ נגד ארסנל.




מופע של איש אחד. ג'רארד דאולופאו (Gettyimages)

שחקני ווטפורד חוגגים ניצחון חוץ חשוב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי