דאולופאו שבר שיאים בווטפורד. גרסיה: "רוצים לעשות משהו מיוחד"

ג'רארד דאולופאו, טרוי דיני
ג'רארד דאולופאו, טרוי דיני | Gettyimages

הקשר הספרדי שהצטיין ב-1:5 נגד קרדיף, הפך לשחקן הראשון שכובש שלושער במדי הצרעות בפרמיירליג והוביל את קבוצתו לניצחון בכורה בהפרש של ארבעה שערים. המנג'ר הספרדי אמר: "מאושר מהדרך בה שיחקנו"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
לא בכל משחק עולה ווטפורד לכותרות באנגליה, אך אתמול (שישי) היא הפגינה קונצרט של כדורגל כשהביסה את קרדיף 1:5 בחוץ ולפי התקשורת האנגלית אפשר לקרוא לה: "הקבוצה הכי טובה מעבר לשש הראשונות". בעיתון "דיילי מייל" נכתב שהצמד ג'רארד דאולופאו עם שלושער ובישול וטרוי דיני שכבש צמד ובישל עוד אחד הרסו את קרדיף שנראית כעת במצב לא קל בתחתית הפרמיירליג. דאולופאו קיבל ציון 10 ב"אקספרס" הבריטי, זה היה ככל הנראה משחקו הטוב ביותר אי פעם בליגה העליונה והוא מהבודדים שקיבלו ציון מושלם העונה.


כזכור ברצלונה ויתרה על שחקן הכנף בקיץ האחרון לאחר שהחל את העונה בקבוצה ועבר לשחקן במדיה של הצרעות בינואר 2018 בהשאלה, אותה סיים עם שני שערים בלבד בכל המסגרות.


בנוסף לדאולופאו, גם ווטפורד שברה שיאים – לראשונה מאז 1986 כבשו הצרעות חמישה שערים בליגה העליונה באנגליה אז ניצחו את לסטר 1:5, לראשונה בפרמיירליג כבשו חמישה שערים ולראשונה כדורגלן אחד של הצרעות הבקיע שלושער בפרמיירליג. זו גם פעם ראשונה שווטפורד מנצחת בהפרש ארבעה שערים בפרמיירליג. לילה של בכורות.



ניצחון פרמיירליג ראשון בהפרש של ארבעה שערים לווטפורד. דיני עם דאולופאו (Gettyimages)


כל כך הרבה שחקנים ספרדים טובים שיחקו במשך השנים בפרמיירליג ולמרות זאת דאולופאו הוא השחקן הספרדי הראשון שהיה מעורב בארבעה שערים במשחק אחד (שלושה ובישול) מאז שעשה זאת סנטי קאסורלה במשחק במדי ארסנל נגד וויגאן לפני שש שנים.


ווטפורד נמצאת באחת העונות הכי טובות שלה הודות למנג'ר הספרדי חאבי גרסיה, כאשר הגיעה ל-40 נקודות בפברואר דבר שטרם קרה למועדון בעידן הפרמיירליג, לפני עונה למשל אחרי 27 מחזורים היו לה עשר נקודות פחות.


גרסיה שהאריך את חוזהו במועדון לפני כמה שבועות אמר: "אנחנו רוצים להשיג משהו מיוחד העונה. אני מאושר מהדרך בה שיחקנו. אנחנו נלחמים בכל המשחקים עם הגישה הזאת והמנטליות ואולי נשיג משהו מיוחד העונה ולא רק נישאר בליגה. נרצה להשאיר את היכולת הזאת עד לסיום העונה ואולי להגיע רחוק בגביע האנגלי (רבע הגמר נגד קריסטל פאלאס)".

A night of @premierleague firsts!

1️⃣st hat-trick ✅
1️⃣st time we've scored five ✅
1️⃣st four goal winning margin ✅ pic.twitter.com/xeNFFrGWOX

— Watford Football Club (@WatfordFC) 22 בפברואר 2019


על השערים של דאולופאו: "יכולת סיום כזאת כפי שהפגין עושה את כל ההבדל. לפני ארבעה משחקים הראיתי לכולם שאנחנו הקבוצה שמגיעה להכי הרבה מצבים בליגה וגם מחמיצה הכי הרבה. אני שמח שדאולופאו לקח זאת לתשומת ליבו שצריך להתחיל גם לנצל את המצבים האלה. הוא כבש באחד על אחד מול השוער מה שלא עשה בארבעה משחקים קודמים. אני גאה בכל השחקנים שלי. לא רק השערים שנכבשו הרשימו אותי אלא המשחק הקבוצתי בכללו. אהבתי הכי הרבה את השער הרביעי כי דאולופאו היה יכול לכבוש, אבל העדיף לבשל לדיני וזה מראה את הרוח של הקבוצה כיום וכמה פרגון יש".


דאולופאו אמר: "אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה כזאת כפי ששיחקנו ברמה הכי גבוהה. עד כה הייתה לנו עונה מצוינת, אבל הכל למעשה ייקבע בשלושת החודשים האחרונים שלה וצריכים להיות מרוכזים וחדים".


דיני על דאולופאו: "הוא אף פעם לא חושש ותמיד מנסה לכבוש עם ביטחון. אני עדיין רעב להצלחה ואם יש לך סביבך כאלה בחורים כמו דאולופאו העבודה קלה יותר. אתה גם חייב להשתפר כל הזמן כדי להישאר בהרכב".



חאבי גרסיה. "נרצה להשאיר את היכולת הזאת עד לסיום העונה" (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי