דיווח: פיני זהבי ייפגש עם הרוכשים הסעודים במרוקו

מוחמד בן סלמאן אל סעוד
מוחמד בן סלמאן אל סעוד | Gettyimages

עסקת השנה מתקרבת? גורם בכיר אישר שלמרות ההכחשות, סוכן העל פיני זהבי ייפגש עם הסעודים וינסה לתווך ברכישת מנצ'סטר יונייטד. תג המחיר: 3.8 מיליארד ליש"ט

(גודל טקסט)
סוכן העל פיני זהבי, ייפגש עם קבוצת הרוכשים הסעודים וינסה לתווך ברכישת מנצ'סטר יונייטד. למרות הכחשות של הגלייזרים בימים האחרונים, מתברר שהעסקה קורמת עור וגידים והמתווך העיקרי הוא הסוכן הישראלי. זהבי היה האיש שהביא את רומן אברמוביץ' לצ'לסי ב-2003, ועובד בצורה הדוקה עם הבעלים של פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי. זהבי היה האיש שתיווך בעסקת ניימאר ובעבר עבד עם הבעלים של מנ'צסטר סיטי. 



לפי ידיעה של האתר "יורו יונייטד" זהבי ייפגש מחר (ראשון) עם נציגי הרוכשים הסעודים במרוקו כדי להמשיך את המו"מ. הידיעה מגיעה ממקור אמין ביותר. כזכור נסיך הכתר של ערב הסעודית, מוחמד בן סלמאן אל סעוד, הגביר את המאמצים לרכוש את מנצ'סטר יונייטד והוא מציע למשפחת גלייזר שמחזיקה בקבוצה 3.8 מיליארד ליש"ט.


עד כה הגלייזרים סירבו למכור, אבל אם יעשו זאת, ירוויחו סכום מטורף של 2.2 מיליארד ליש"ט. הסעודים מנסים להיכנס לשוק הכדורגל העולמי כדי להתחרות עם קטאר השנואה עליהם. ההון המוערך של משפחת המלוכה הסעודית הוא 850 מיליארד ליש"ט, כך שהיא יכולה בקלות להוציא את הסכומים האלה.



פיני זהבי. מתווך בעסקה (צילום: Getty Images)

 

הסעודים גם הכחישו את הדיווחים וטענו כי מדובר בעסקת חסות בלבד והם לא רוצים לרכוש את יונייטד, אבל נראה שההודעה באה רק להרגיע את הצדדים אחרי שהמו"מ נחשף. שר התקשורת בממשלת סעודיה הכחיש את השמועות לפיהן יורש העצר הסעודי, הנסיך מוחמד בן סלמאן, עמד לרכוש את יונייטד. טורקי אל שבאנה, שר התקשורת הסעודי, פרסם ציוץ בטוויטר ומאוחר יותר הודעה רשמית, ובה נאמר: "הדיווחים כאילו הוד מעלתו הנסיך בן סלמן עומד לקנות את מנצ'סטר יונייטד אינם נכונים". מנגד, אל שבאנה הודה כי היו מגעים בעניין. גורם בכיר אישר את הידיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי