הלחץ משפיע? קלופ זעם על הגישה והשתלח בהנדרסון

ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון | Gettyimages

מנג'ר ליברפול התעמת עם הקפטן בחדר ההלבשה אחרי ה-0:0 נגד מנצ'סטר יונייטד וגער גם בסאדיו מאנה על יכולתו באולד טראפורד. רוברטסון: "צריכים לחזור להראות את הכדורגל התוסס מפתיחת העונה"

(גודל טקסט)

ליברפול אמנם חזרה לפסגת הפרמיירליג ביום ראשון האחרון אחרי ה-0:0 נגד מנצ'סטר יונייטד, אבל היכולת החלשה שמציגה הקבוצה במשחקים האחרונים פגעה באווירה ובשקט שאפיינו את המועדון בחודשים האחרונים. הבוקר (רביעי) דווח כי המנג'ר יורגן קלופ זעם על שחקניו לאחר המשחק באולד טראפורד וגער בהם בטענה שהגישה שלהם הייתה רחוקה מלהיות אופטימלית.

יתרה מכך, נטען כי קלופ התנפל על הקפטן ג'ורדן הנדרסון בחדר ההלבשה, כשלטענת נוכחים במקום נשמעו שם האשמות חריפות. ליברפול תשחק מחר (רביעי, 21:50 בספורט1) במסגרת המחזור ה-27 באנפילד מול ווטפורד כשלזכותה יתרון נקודה על פני מנצ'סטר סיטי בטבלה, כך שכל משחק קריטי עד סיום העונה. 

נטען כי הוויכוח בין הנדרסון לקלופ נבע כתוצאה מהחילוף שביצע המנג'ר בדקה ה-71, אז הקפטן ירד מכר הדשא ולא לחץ את ידו של הגרמני. קלופ גם כעס על משחקו של סאדיו מאנה שגילה יכולת חלשה בהתקפה, למרות שמנצ'סטר יונייטד סבלה מארבע פציעות כולל של מרקוס ראשפורד שהמשיך לשחק כשהוא פצוע ולא היה במיטבו.


הנדרסון חולף על פני קלופ בדרכו החוצה. הוביל לעימות (AFP)

הלחץ ככל הנראה נותן את אותותיו בליברפול, שמקווה לזכות באליפות ראשונה אחרי 29 שנים ובמקביל צריכה להתארח אצל באיירן מינכן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אחרי 0:0 במשחק הראשון. לקראת המשחק עם ווטפורד שהפסידה בבית 3:0 לליברפול במשחק הראשון אמר מגן ליברפול אנדי רוברטסון: "אנחנו צריכים להתחיל לחזור להראות את הכדורגל התוסס שלנו מפתיחת העונה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי