צפו: 0:2 לצ'לסי על טוטנהאם, 1:5 ענק לארסנל על בורנמות'

פדרו
פדרו | Gettyimages

פדרו העלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-57, שער עצמי של טריפייר סגר את הסיפור, התותחנים התפוצצו. לוקאקו הוביל את מנצ'סטר יונייטד ל- 1:3 בחוץ על קריסטל פאלאס

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בפרימייר ליג המשיך היום עם שישה משחקים, כשבמרכז, דרבי לונדוני מרתק כשהתרנגולים של מאוריסיו פוצ'טינו התארחו בסטאמפורד ברידג' אצל צ'לסי ומאוריציו סארי, שהגיע למשחק עם הרבה סימני שאלה מעל ראשו, במשחקים האחרים: ארסנל דרסה את בורנמות', לוקאקו הוביל את יונייטד, ליברפול דרסה את ווטפורד וסיטי השיגה ניצחון דחוק על ווסטהאם

 
 

צ'לסי – טוטנהאם 0:2

שלושה ימים לאחר התקרית בוומבלי, הבלוז חזרו לליגה האנגלית ואירחו את התרנגולים לדרבי לונדוני מרתק, כשהסיפור המרתק הגיע דווקא לפני המשחק. קפה אריסבלאגה, השוער הספרדי הצעיר שסירב להתחלף בגמר גביע הליגה האנגלי נגד מנצ'סטר סיטי, סופסל על ידי מאמנו מאוריציו סארי ובמקומו עלה בהרכב הפותח וויליאם קביז'רו. המחצית הראשונה הייתה מאוד שקולה ושני הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 0:0.



That feeling! #CHETOTpic.twitter.com/J70jioIySb

— Chelsea FC (@ChelseaFC) February 27, 2019


במחצית השנייה נפרץ הסחר. ססאר אפיליקווטה שלח כדור עמוק לפדרו, הספרדי שרף את האגף הימני, הגיע עד לשוער ומזווית אפס בעט את הכדור בחוזקה לרשת של לוריס. 0:1 לצ'לסי. בדקה ה-85, סארי נשם לרווחה. קיירין טריפייר כבש שער עצמי אומלל ועזר לבלוז לחתום את תוצאת המשחק. 0:2
בסיום. 


That's it!

Chelsea 2-0 Tottenham! #CHETOTpic.twitter.com/KzdBwSaFYa

— Chelsea FC (@ChelseaFC) February 27, 2019

 

הרכבים:

צ'לסי: וויליאם קביז'רו, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ', פדרו, אדן הזאר, גונסאלו היגוואין.
 


טוטנהאם:
הוגו לוריס, קיירן טריפייר, דבינסון סאנצ'ס, טובי אלברווילד, בן דייויס, הארי ווינקס, מוסא סיסוקו, כריסטיאן אריקסן, אריק לאמלה, יונג-מין סון, הארי קיין.

 


This… THIS is a mood rn #ARSBOUpic.twitter.com/mBm1BXJX1A

— Arsenal FC (@Arsenal) February 27, 2019

 

ארסנל – בורנמות 1:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אונאי אמרי החליט להחזיר את מסוט אוזיל חזר להרכב התותחנים אחרי תקופה ארוכה, והגרמני החזיר לו באופן מיידי. כבר בדקה ה-4, אחרי מבצע קבוצתי נפלא שהתחיל מההגנה, אוזיל קיבל כדור נהדר לרחבה מקולשינאץ והכניע את בורוץ'. אוזיל המשיך ללהוט ובדקה ה-27 מצא את מחטריאן פנוי מול השוער. הארמני לא התבלבל וכבש את השני. בדקה ה-30, ליס מוזט צימק אחרי טעות אדירה של גונדוז'י ברחבה.


במחצית השנייה התותחנים התפוצצו. קוסיילני כבש מבישול של מחטריאן בדקה ה-47, ובישל שוב לאובמיאנג בדקה ה-59.  אלכסנדר לקאזט שנכנס מהספסל בדקה ה-59, כבש את החמישי בדקה ה-78 וחתם את תוצאת המשחק. ארסנל שומרת על המקום הרביעי ומצמקת את הפער מטוטנהאם במקום השלישי לארבעה נקודות בלבד, רגע לפני המפגש ביניהם ביום ראשון.



What a night at Emirates Stadium! #ARSBOU

— Arsenal FC (@Arsenal) February 27, 2019


קריסטל פאלאס – מנצ'סטר יונייטד 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אולה גונאר סולשיאר התמודד עם כאב ראש גדול הערב, כשלא פחות מ-9 שחקנים נעדרו בעקבות פציעות, ביניהם אנתוני מרסיאל, חואן מאטה ואנטוניו ולנסיה, אך גם זה לא עצר את הכושר המדהים של השדים האדומים. בדקה ה-33, לוק שואו חדר מהאגף, העביר כדור על קצה הרחבה ורומאלו לוקאקו שלח בעיטה חזקה לפינה הימנית וכבש את שער הליגה הראשון שלו מאז ה-2 לינואר.


בדקה ה-52, הבלגי השלים צמד בדקה ה-52 מבישול של לינדולף. ג'ואל וורד צימק בדקה ה-66, אך אשלי יאנג סגר את הסיפור בדקה ה-84 מבישול של פוגבה. בעקבות הניצחון, החבורה של סולשיאר רחוקה עכשיו רק 5 נקודות מטוטנהאם במקום השלישי, ומדורגת במקום החמישי בטבלה.
 


3⃣ important points in the bag

Well done, lads! #MUFC#CRYMUNpic.twitter.com/8LTnlLKBIp

— Manchester United (@ManUtd) February 27, 2019

 

תוצאה נוספת: סאות'המפטון – פולהאם 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי