מאוריציו סארי: "קפה היה חייב לשלם את החוב שלו לשחקנים"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

מאמן הבלוז היה מרוצה אחרי ה-0:2 מול טוטנהאם והתייחס לסוגיית השוער: "הוא עשה טעות והיה צריך לשלם. זאת היתה החלטה קלה לספסל אותו". הארי קיין עלול להיות מורחק אחרי התקרית עם אספיליקווטה

(גודל טקסט)
מאוריציו סארי ניצח אתמול (רביעי) את טוטנהאם 0:2 והרגיע את הלחץ בסטמפורד ברידג' כשצ'לסי שלו נשארה במאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. סארי גם אותת לכולם מי כאן הבוס כשהשאיר מחוץ להרכב את השוער קפה ארסיבלגה.


"השארתי את קפה על הספסל כי זה היה מסר לכולם שאנחנו קבוצה אחת ולא 25 שחקנים בודדים" אמר המאמן. השחקנים חיבקו בסיום את ווילי קבאז'רו שעמד בשער והיה גם אחד המצטיינים בקבוצה. העיתון "גארדיין" כתב בשער שלו: "אין קפה, אין בעיות".


סארי אמר כי קפה לא יוענש והוא עוד יחזור לעמוד בשער. "הוא עדיין מספר אחד שלנו הוא יחזור למשחק הקרוב נגד פולהאם או בליגה האירופית נגד דינאמו קייב. לא היתה לי ברירה אלא לספסל אותו. זה היה קל להחליט כי הוא עשה טעות קשה בוומבלי, הוא קיבל קנס ובמשחק הזה הוא היה צריך לשלם את החוב שלו לשחקנים, אבל עכשיו זה נגמר. בעתיד הוא יהיה מספר 1 שלנו. לא מתחייב אם כבר יחזור במשחק הקרוב או עוד שניים-שלושה משחקים. אנחנו לא רוצים להרוג אותו כמו שאמרתי לפני המשחק. כשאתה צעיר אתה יכול לעשות טעויות, אבל החשוב הוא שתבין מהן ותתקן".


על קבאז'רו: "שוער טוב ובן אדם גדול. הוא חשוב לנו על כר הדשא ובחדר ההלבשה". ההשפעה של הניצחון על הקבוצה: "לא יודע. אנחנו זקוקים לעקביות. שיחקנו טוב נגד סיטי והפסדנו בפנדלים. התוצאה היתה מאכזבת, אבל קיבלנו ביטחון בגלל היכולת וכעת ניצחנו משחק".


Thursday's MAIL Sport: "Vindicated" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0DBj9xCirP

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 27 בפברואר 2019



השוער קאבז'רו אמר אחרי המשחק ל-BT:  "רשת נקייה עבורי וניצחון. אני מרוצה. דיברנו על מה שקרה בגמר גביע הליגה והחדשות הטובות הן שכבר לא משנה מה קרה. קפה היה נפלא ותמך בי מהספסל. הוא למד ואנחנו למדנו. אנחנו משתפרים קבוצה".


בטוטנהאם מאוכזבים מאוד אחרי הפסד שני רצוף. הארי קיין עשוי להיות מורחק אחרי שנראה נוגח בססאר אספיליקווטה במחצית הראשונה ואחר כך היה לו ריב עם שחקני צ'לסי. מאוריסיו פוצ'טינו במפתיע לא נשמע עצבני אחרי המשחק למרות טעות קשה של קיירן טריפייר: "אנחנו משחקים נגד ארסנל בוומבלי בשבת עם פער של ארבע נקודות עליהם. כל אחד מאוהדי טוטנהאם צריך להיות מרוצה שזה הפער. הלחץ יהיה עליהם ולא רק עלינו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי