סולשיאר: "ידעתי שיהיה משחק שונה. היינו מפוקסים"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

השדים האדומים נשארו בתמונת המקום ה-4 שמוביל לליגת האלופות אחרי ניצחון חוץ חשוב על קריסטל פאלאס. דה חאה קרוב להארכת חוזה: ישתכר 375 אלף ליש"ט לשבוע

(גודל טקסט)
אולה גונאר סולשיאר ממשיך לשמור את מנצ'סטר יונייטד בקרב צמוד צמוד על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות, אחרי שאתמול (רביעי) רשמה קבוצתו ניצחון נוסף, הפעם 1:3 מול את קריסטל פאלאס בחוץ 1:3. זה היה ניצחון שמיני רצוף בחוץ בכל המסגרות ובפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון. 


רומלו לוקאקו שאיבד את מקומו בהרכב בגלל מרקוס ראשפורד הוכיח שהוא מחליף ראוי אם לא למעלה מזה אחרי שכבש צמד. מאז שסולשיאר הגיע כמנג'ר מחליף הוא נאלץ להתמודד עם כל מיני בעיות וחוץ מההפסד לפאריס סן ז'רמן באלופות 2:0 הוא לא הפסיד באנגליה עם 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ובכל פעם שלף שפן חדש מהכובע. הפעם לוקאקו היה הפיתרון להיעדרם של שחקני הרכב כמו מרקוס ראשפורד, אנטוני מרסיאל ואחרים. אוהדי יונייטד שרו למנג'ר: "אולה נוהג ברכב".


סולשיאר אמר: "זה משחק ממנו פחדתי. אולי לא פחדתי, אלא ידעתי שהוא יהיה שונה. טקטית היינו מאוד מפוקסים והכי חשוב לא היינו שאננים. המפתח להתחלה היתה פתיחה טובה של המשחק ותגובה פנטסטית עבורנו כאשר פאלאס צימקה ל-2:1. רומלו לוקאקו הוכיח יכולת סיום מעולה".


הבלגי כבש בליגה לראשונה מאז 2 בינואר. לוקאקו נבחר לשחקן המצטיין עם ציון 8. סולשיאר פירגן: "הוא שיחק בתפקידים שונים באגף שמאל וימין ורץ המון במשחקים קודמים, אבל עכשיו היה לו תפקיד של חלוץ מרכזי בגלל שראשפורד לא שיחק והוא הראה יכולת איכותית מאוד מול השער. הוא תמיד שמח, תמיד עובד על עצמו. הרושם שהוא שיחק פחות לא נכון. הוא פשוט שיחק באגפים ולא חלוץ מרכזי".


8 – @ManUtd have won eight consecutive away games in all competitions for the first time in their history. Fearless. #CRYMUNpic.twitter.com/GLTVITyIvA

— OptaJoe (@OptaJoe) 27 בפברואר 2019



בתוך כך דווח שדויד דה חאה קרוב מאוד להאריך את חוזהו בו ירוויח 375 אלף ליש"ט לשבוע. סוכנו ז'ורז' מנדש מסיים את הפרטים האחרונים של החוזה החדש ארוך הטווח. דשה חאה חתום עד ל-2020 לאחר שיונייטד הפעילה סעיף בחוזהו שאיפשר לה להאריך את החוזה בשנה אחרי שהוא היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי