מנצ'סטר סיטי עוזבת את 'נייקי', תלבש פומה עד 2029

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

אלופת אנגליה עוזבת את נייקי ותצטרף לענקית ההלבשה הגרמנית החל מהקיץ הקרוב. סכום העסקה: 650 מיליון ליש"ט ל-10 עונות

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי חתמה היום (חמישי) על עסקת הספונסר הגדולה בתולדותיה והשנייה בגודלה בתולדות הליגה האנגלית. החל מהקיץ הקרוב אלופת אנגליה תעזוב את 'פומה' ותצטרף ל'נייקי' ל-10 עונות עבור 650 מיליון ליש"ט (863 מיליון דולר). העסקה הגבוהה ביותר בכל הזמנים עדיין שייכת ליריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד שעזבה את נייקי לאדידס לפני שנתיים.


מנהל המועדון, פירן סוריאנו אמר: "זה יום היסטורי בגלל שאנחנו עושים משהו שלא נעשה בעבר, עסקת ספונסר בלתי רגילה ל-5 מועדונים שונים ב-4 יבשות. חברת פומה חולקת את החזון שלנו לציפיות מאתגרות, ואנחנו מצפים לשותפות פורצת דרך"


העסקה של פומה עם מנצ'סטר סיטי תכלול גם את קבוצות הבת: מלבורן סיטי, ג'ירונה, שיצ'ואן יוניו ואתלטיקו טורקי. מנכ"ל פומה, ביורן גולדן, אמר לאתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי: "היום חתמנו על העסקה הגדולה ביותר בתולדות החברה, גם מבחינה כספית וגם מבחינת המטרות. אנחנו מתרגשים מאוד לשותפות עם קבוצת הכדורגל של סיטי, שהרעב שלה להצליח, הדרייב והאמביציות הציבו סטנדרט חדש בכדורגל העולמי על המגרש ומחוצה לה". 



Is this the new Puma City kit? @mancitypic.twitter.com/XFgX9zCGW4

— PureCity (@InvisibIeManc) February 28, 2019

"אנחנו מצפים לבנות את השותפות הכי גדולה שנוצרה אי פעם בעולם הכדורגל, ולהגדיר מחדש את עסקאות הספונסר על המגרש ומחוצה לו. אנחנו רוצים למקסם את היכולת של הקבוצה על המגרש, וגם בתרבות הספורט, באירועים כמו מוזיקה, משחקים ואופנה ולתת השראה למעריצים מסביב לעולם".


פומה כבר מייצגת מספר שחקנים של מנצ'סטר סיטי, ביניהם סרחיו אגוארו ווינסנט קומפני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי