קלופ: "חושבים על האליפות יותר מאשר על הדרבי"

יורגן קלופ מוחמד סלאח
יורגן קלופ מוחמד סלאח | Gettyimages

המנג'ר של ליברפול נערך לקרב העירוני מול אברטון בגודיסון פארק, (ראשון, 18:00, שידור ישיר בספורט2) ויודע כמה המשחק חשוב לאוהדים בשל היריבות בין הקבוצות, אך מתרכז בתואר הנכסף

(גודל טקסט)
יורגן קלופ רוצה לירות חץ מורעל לעבר אברטון בדרבי של ליברפול בגודיסון פארק (ראשון, 18:00, שידור ישיר בספורט2), אבל טוען ששום דבר לא אישי נגד הטופיס. "אני יודע עד כמה המשחק הזה חשוב לשני מחנות האוהדים, אבל אנחנו חושבים יותר על תואר האליפות מאשר על היוקרה בדרבי ועל היריבות בין הקבוצות", אמר.


בדצמבר דיבוק אוריגי נכנס לאחד המשחקים הבודדים שלו בליברפול וכבש אחרי שהכדור הגיע אליו מהמשקוף בטעות. "אנחנו יודעים שהמומנטום אצלנו. השער של אוריגי בדקה ה-95 בזמן פציעות שינה אז את המומנטום והביטחון בקבוצה. אז היינו מדורגים במקום השני וזה נתן לנו המון מבחינת השינוי בקבוצה ורק לאחר מכן עלינו למקום ראשון בטבלה", אמר.


אוריגי עשוי לפתוח גם מחר, במשחק השלישי עד כה העונה, בגלל פציעתו של רוברטו פירמינו בקרסול. קלופ לא רוצה לסכן את הברזילאי לקראת הגומלין בליגת האלופות נגד באיירן מינכן ואמר עליו: "הוא רץ חופשי, אבל נראה איך הוא יגיב בהמשך. ייתכן שיקבל דקות משחק, ייתכן שאפילו יפתח". וירג'יל ואן דייק אמר שהוא מודע לכך שיש לליברפול משחקים קשים באחרונה כמו ה-0:0 נגד יונייטד באולד טראפורד וכעת המשחק בגודיסון פארק, אבל אמר: "אנחנו רוצים להראות את האיכות שלנו במשחק ולנצח עם תצוגות כדורגל טובות. אם לא, אז לפחות נילחם על כר הדשא".


"MANEEEEEEEEEE!"

Sadio's unforgettable late derby day winner at Goodison… pic.twitter.com/9KSpLsQfoS

— Liverpool FC (@LFC) March 2, 2019


המייטירדס הפסידו רק פעם אחת בליגה והתוצאות שלהם כל כך טובות עד ששוויון מאופס נגד יונייטד או באיירן מינכן נחשב לכישלון. ליברפול יודעת שלא יהיה לה קל כי בגודיסון פארק סיימה בחמש תוצאות תיקו מתוך שישה משחקים אחרונים והיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות יותר כשמנצ'סטר סיטי מפגרת אחריה רק בנקודה.


הבלם ההולנדי הודה: "זה יכול ללכת בכל כיוון. משחקים כאלה מוכרעים רק מבחינה מנטלית של איזה קבוצה רוצה את הניצחון יותר. אני מרגיש שאנחנו רוצים יותר, אבל נצטרך להראות זאת על כר הדשא". ואן דייק הודה שהוא וכל הגנת ליברפול צריכים לשפר את ההגנה שלהם במצבים חופשיים. מוחמד סלאח מחפש את השער ה-50 שלו בליברפול אחרי שלא הבקיע כבר שני משחקים ברצף.


The noise from the Kop.

BRILLIANT Spidercam footage of Origi's derby day winner. pic.twitter.com/8m2OiDnLjr

— Liverpool FC (@LFC) March 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי