פפ גווארדיולה: "אנחנו משחקים טוב יותר העונה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מלחמה פסיכולוגית? המנג'ר הספרדי הבהיר, כי בהתחשב בכמות הדקות ששיחקו עד כה, ההישג של שחקניו מאפיל על העונה החולפת. על ליברפול אמר: "כל מה שנוכל לעשות זה לתת להם להרגיש שאנחנו שם"

(גודל טקסט)

האם פפ גווארדיולה, מאמנה של מנצ'סטר סיטי, פותח במלחמה פסיכולוגית לקראת הישורת האחרונה בליגה או שמע מדובר במקרה קלאסי נוסף, שממחיש את הקלישאה המפורסמת שהרבה יותר קשה לשמור על האליפות מאשר לזכות בה? 

למרות שקבוצתו אינה מציגה את הדומיננטיות שאפיינה אותה בשנה שעברה, היא כן הצליחה למחוק פיגור של שבע נקודות מאדומים ולחזור לפסגה, דבר שמבחינת גווארדיולה מרשים אפילו יותר מהעונה שעברה בהתייחס להצלחה במסגרת הגביע וההעפלה לרבע גמר ה-FA CUP. ה"סקאי" הבריטי ציטט את המנג'ר הספרדי, שהביע את דעתו על היכולת של קבוצתו: "אנחנו מייצרים כדורגל הרבה יותר טוב מהעונה שעברה בה שברנו את כל השיאים".

על פי רוב הפרשנים הסיטיזנס פייבוריטים לזכות בכתר פעם נוספת לאחר הניצחון 0:1 על בורנמות' בחוץ במחזור האחרון והחזרה למקום הראשון, וכל זאת כאשר נותרו תשעה מחזורים לסיום העונה. "ברור שאנחנו רוצים לזכות באליפות, השחקנים מראים לי בכל יום את הרצון הזה, אבל שיחקנו תשעה או עשרה משחקים יותר מליברפול עד כה העונה, וזה הרבה דקות משחק שיוצרות עומס על הרגליים שלנו. למרות זאת אני עדיין שם, ולכן אני שמח". 


"העונה שעברה הייתה יוצאת דופן". פפ גווארדיולה עם הצוות המקצועי (Gettyimages)

גווראדיולה התייחס גם ליכולת של קבוצתו בעונה עברה: "ברור שהייתי מעדיף שהדברים ייראו כמו שנה שעברה שהובלנו ב-12 נקודות בתקופה בעונה שעברה, אבל זה היה מצב יוצא דופן". כמו כן, הדגיש את העקשנות של קבוצתו שלא לוותר על האליפות גם העונה: "הפסד שלנו כשליברפול התארחו אצלנו בינואר היה פותח פער של 10 נקודות. היינו יכולים להיות גם שבע נקודות מאחורה אחרי ההפסד לניוקאסל, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לתת להם הרגשה שאנחנו שם תמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי